Muusikoiden.net
10.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kanavanvaihtaminen vahvistimesta line6 POD HD500:lla
1
Neology
27.10.2014 13:15:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ostamassa uutta multihärpäkettä ja omistan jo entuudestaan Bugeran 6262 Infinium combon. Kanavanvaihto tapahtuu tällä hetkellä vermeen omalla pedaalilla , mutta oman käsitykseni mukaan POD HD500:lla saisi midi-kaapelin kanssa vaihdettua patchien kanssa samanaikaisesti myös vahvistimen omaa kanavaa.

Olenko täysin väärässä?

Tuon laitteen osto on 40% kiinni tuosta ominaisuudesta. Muuten 4 cable method on näyttänyt puoltavan sen 60% ostamisen puolesta.

"Voisitko alottaa juomisen vasta bänditreeneissä, edellisistä ei meinannu tulla mitään?"
Tami
27.10.2014 18:43:32 (muokattu 27.10.2014 18:49:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neology: Olen ostamassa uutta multihärpäkettä ja omistan jo entuudestaan Bugeran 6262 Infinium combon. Kanavanvaihto tapahtuu tällä hetkellä vermeen omalla pedaalilla , mutta oman käsitykseni mukaan POD HD500:lla saisi midi-kaapelin kanssa vaihdettua patchien kanssa samanaikaisesti myös vahvistimen omaa kanavaa.

Olenko täysin väärässä?

Tuon laitteen osto on 40% kiinni tuosta ominaisuudesta. Muuten 4 cable method on näyttänyt puoltavan sen 60% ostamisen puolesta.

Eipä tuossa bugissa taida olla midiä ymmärtävää liityntää. Se huolii vain sen oman kanavanvaihtimen. Eli siis ei.
Podilla (ja toisessa tapauksessa lisäpalikoilla) homma onnistuu jos vahvistimessa on midiliitäntä ja/tai perinteisenkaltainen jakki kanavanvaihtajalle.... Niin no, ok saapihan tuohon Bugeran liittimeenkin tinailtua semmoisen "adapterin", jolla saa midigizmon tms. vekottimen avulla jotkin toiminnot pelaamaan, mutta onko siinä mitään järkeä verrattuna bugin oman kytkimen käyttöön... ;-o

En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
paristo
27.10.2014 20:56:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neology: Olen ostamassa uutta multihärpäkettä ja omistan jo entuudestaan Bugeran 6262 Infinium combon. Kanavanvaihto tapahtuu tällä hetkellä vermeen omalla pedaalilla , mutta oman käsitykseni mukaan POD HD500:lla saisi midi-kaapelin kanssa vaihdettua patchien kanssa samanaikaisesti myös vahvistimen omaa kanavaa.

Bugera ei ymmärrä midiä, joten midillä ei ainakaan onnistu.. Bossin gt8, gt10 ja gt100 taitaa onnistua modaamalla jakkipiuha sopivaksu tuohon bugeran footswich litäntään sopivaksi.. podissa ei taida olla tuota ampcontrol mahdollisuutta.?

Selvästi pidemmälle..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti