Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ibanez CT-series
1
siekkine
08.10.2014 01:28:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve !

Sain ensimmäisen kitarani 2002 vuonna ollessani 7 vuotias. Sain isän kaverilta stratocasterin, joka oli Ibanez CT-series. Pitkän ajan jälkeen löysin sen varastosta uudestaan. Haluaisin tietää millainen historia kitaralla on ? En ole itse ainakaan löytänyt mitään netistä. Tiedän vain että kitara on valmistettu oletettavasti ysärillä, Koreassa. Sarjanumero on seitsemän numeroinen ja siinä ei ole kirjaimia. Olisi hienoa tietää minkä arvoinen moinen kitara on, koska itsellä ei ole mitään käsitystä kitaran tarinasta.

Tässä kuvalinkki kitarasta
http://mla-s2-p.mlstatic.com/ibanez … s-13473-MLA20078209540_042014-F.jpg

Takatukka, levyt soimaan !
jonep
10.10.2014 22:43:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siekkine: Terve !

Sain ensimmäisen kitarani 2002 vuonna ollessani 7 vuotias. Sain isän kaverilta stratocasterin, joka oli Ibanez CT-series. Pitkän ajan jälkeen löysin sen varastosta uudestaan. Haluaisin tietää millainen historia kitaralla on ? En ole itse ainakaan löytänyt mitään netistä. Tiedän vain että kitara on valmistettu oletettavasti ysärillä, Koreassa. Sarjanumero on seitsemän numeroinen ja siinä ei ole kirjaimia. Olisi hienoa tietää minkä arvoinen moinen kitara on, koska itsellä ei ole mitään käsitystä kitaran tarinasta.

Tässä kuvalinkki kitarasta
http://mla-s2-p.mlstatic.com/ibanez … s-13473-MLA20078209540_042014-F.jpg

Ostin itse samanlaisen joskus vuosituhannen vaihteessa Helsingistä Levytukusta käytettynä. Olisikohan tingitty hinta ollut noin 1000 markkaa. Omani on ymmärtääkseni valmistettu 1991 Koreassa. Ainakin jostain 90-luvun alun suomalaisesta soitinkuvastosta tuollainen löytyy. Piti saada joku sähkökitara, että voisi soittaa muksujen nukkuessa. CT-series bassoja on ilmeisesti myyty enemmän, ainakin niistä löytyy enemmän mainintoja netistä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti