Muusikoiden.net
07.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apua kitaroistaan kiinnostuneelle.
1
Romppanen
07.10.2014 00:28:06 (muokattu 07.10.2014 00:29:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi vaan kaikki! Osaisiko joku auttaa ja kertoa minulle jotain näistä kitaroista jotka sain perinnöksi. Yleistä tietoa,arvoa yms. Merkit ovat Davis L.A California models akustinen ja Abertone EG100 sähkökitara. Voin lähettää kuvia sähköpostiin jos tarvitsee. Davista on kaverit ainakin kehuneet että soi hyvinkin maukkaasti. Kiitos jo etukäteen!

mattim
07.10.2014 07:15:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Romppanen: Moi vaan kaikki! Osaisiko joku auttaa ja kertoa minulle jotain näistä kitaroista jotka sain perinnöksi. Yleistä tietoa,arvoa yms. Merkit ovat Davis L.A California models akustinen ja Abertone EG100 sähkökitara. Voin lähettää kuvia sähköpostiin jos tarvitsee. Davista on kaverit ainakin kehuneet että soi hyvinkin maukkaasti. Kiitos jo etukäteen!

Tuolta jotain Abertone merkistä:

http://www.abertone.com/yritys-i-50.html

Davis oli ilmeisesti myös vastaavanlainen edullisemman pään kitarabrändi.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=184371

.
Romppanen
07.10.2014 10:27:07

Kiitos mutta Abertonen sivuilta ei löydy kyseistä kitaraa lainkaan. Eikä davisistakaan mitään muuta tietoa koko netistä kuin linkkisi ja ne eivät kerro minulle mitään. Siksi olenkin kiinnostunut miksei niistä löydy tietoa.

Laulava Kylätohtori
07.10.2014 10:33:58

Romppanen: Kiitos mutta Abertonen sivuilta ei löydy kyseistä kitaraa lainkaan. Eikä davisistakaan mitään muuta tietoa koko netistä kuin linkkisi ja ne eivät kerro minulle mitään. Siksi olenkin kiinnostunut miksei niistä löydy tietoa.

En tiedä, mutta voisin kuvitella, että ovat jossain isommassa korealaisessa/kiinalaisessa kitaratehtaassa kasattuja pelejä jollekin, joka niitä Davis nimellä on tilannut. En tiedä, mutta näin arvaisin. Se selittäisi myös sen, ettei niistä löydy sen enempää tietoa. Itselläni on Maison merkkinen strato, joka lienee samanlainen. Halpis se aikanaan oli, eikä siitäkään juuri mitään tietoa löydy mistään.

Paikallisessa musaliikkeessä muistelisin noita Daviseja nähneeni, eikä ne olleet sieltä hintahaitarin kalliimmasta päästä...

Believe what you want, it doesn't mean you're right...
Romppanen
08.10.2014 14:29:42

Joo niin mäkin oon ajatellu ettei mitään kalliita oo mut kiinnostuin kun tiedot niin vähäisiä netissä. Kiitos vastauksista!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti