Muusikoiden.net
10.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apple JamSick
1
juntti_lapista
20.08.2014 22:25:06 (muokattu 20.08.2014 22:26:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.guitarworld.com/apple-no … g-jamstik-digital-guitar-demo-video

http://www.technologytell.com/gadge … ar-use-apple-devices-now-available/

Erikoinen keksintö, itelle pisti heti silmään nauhojen vähäisyys, mutta tuskinpa tiluttajahevipertit on tuon kohderyhmä..

Mitäs mieltä muut, tuleeko hankittua tai edes harkittua?

EDIT: on se mukava ku otsikkoa voi muokata... korjataan ny tähän. Apple JamStik

'' I hate happy music. I hate when people sing about good things and love and optimism, it's like.... shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman
phiit
21.08.2014 00:18:44

juntti_lapista: http://www.guitarworld.com/apple-no … g-jamstik-digital-guitar-demo-video

http://www.technologytell.com/gadge … ar-use-apple-devices-now-available/

Erikoinen keksintö, itelle pisti heti silmään nauhojen vähäisyys, mutta tuskinpa tiluttajahevipertit on tuon kohderyhmä..

Mitäs mieltä muut, tuleeko hankittua tai edes harkittua?

EDIT: on se mukava ku otsikkoa voi muokata... korjataan ny tähän. Apple JamStik

Mielenkiintoinen kyllä, nauhojen vähyys kyllä mietityttää myös.. Ja otsikko väärin, ei tuo Applen tekele ole ;)

~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
pappasfin
21.08.2014 13:10:18

Eipä tule hankittua tuota Apple Jamstickiä.

Harkinnassa sen sijaan on http://www.fishman.com/tripleplay
Tuon voi laittaa ihan normaaliin skittaan ja soitella ns. midijutut myös Applen tietsikoilla ja soitella niitä Applen virtuaalisia soittimia + että tuon mukana tietysti tulee noi ihan omat softat.

Eikä lopu nauhat kesken ja saa soitella ihan oikealla kitaralla, joten tuntumakin säilyy samana, tottakait sitten hieman eri tavalla soitetaan sitten vaikkapa pianosoundit kun kitara on kitara ja piano on piano :D

Tuo Applen versio tuntuu vähän liian rajoitetulta mm. nauhamäärä/alue jne.

PappaSFin
I3enjam1n
21.08.2014 13:35:57

pappasfin:
Tuo Applen versio tuntuu vähän liian rajoitetulta mm. nauhamäärä/alue jne.

Ei tuo Jamstick liity Appleen muuten kuin että sitä voi käyttää Applen laitteiden kanssa.

"...the more fragile harmonics can survive in a vacuum tube; where they seem to be eliminated or squashed in a solid state crystal lattice... ...I think that's the best and simplest I can put it." - Howard Alexander Dumble
pappasfin
21.08.2014 13:58:43

I3enjam1n: Ei tuo Jamstick liity Appleen muuten kuin että sitä voi käyttää Applen laitteiden kanssa.

Jep jep, huomasin tuon :D

Itse tuo Apple JamStick on sen verran tuntumaltaan erillainen ja myöskin rajoitettu verrattuna normi skittoihin, että jääpi hankkimatta.

Joku tuosta voi tykätäkin mutta omiin tarpeisiini tuo ei istu kun on hyviä skittoja ja niihin mahdollista hankkia tuo Fishmanin Triple play tai sitten se Rolandin vastaava.

PappaSFin
I3enjam1n
21.08.2014 18:46:04

pappasfin: Jep jep, huomasin tuon :D

Itse tuo Apple JamStick...

No miksi sitä pitää silti kutsua Apple Jamstickiksi? :D

"...the more fragile harmonics can survive in a vacuum tube; where they seem to be eliminated or squashed in a solid state crystal lattice... ...I think that's the best and simplest I can put it." - Howard Alexander Dumble
pappasfin
21.08.2014 20:12:01

I3enjam1n: No miksi sitä pitää silti kutsua Apple Jamstickiksi? :D

Kovasti ovat tuota painottaneet Applen alustalle ja että Apple aloittaa ekana tuon myymisen jne. vaikka tekijä ei ole varsinaisesti Apple niin uskoisin, että Apple on ollut mitä todennäköisemmin hyvin perillä ja mukana tuon tuotesuunnittelussa ja siksi se on myös erityisesti tarkoitettu Applen alustalle vaikka toki se toiminee muillakin alustoilla ja siitäpä myös juontaa mulla tuon Applen käyttö tämän tuotteen yhteydessä hämäävästi kuten myös otsikossa ;D

PappaSFin
MikaHekkanen
21.08.2014 20:14:37

Ei vaikuta olevan minun laitteeni tämä.
Ainoa omaan käyttööni mieleen tuleva käyttötapa olisi harjoitussoitin skaalojen soittamiseen tietystä asemasta jos oikeaa kitaraa ei ole käsillä. Tällaista tarvin ehkä kerran ei koskaan.

Jokaisella on oikeus kieltäytyä hevistä. Furious Underdogs Honkakangas
phiit
21.08.2014 21:17:24

pappasfin: Kovasti ovat tuota painottaneet Applen alustalle ja että Apple aloittaa ekana tuon myymisen jne. vaikka tekijä ei ole varsinaisesti Apple niin uskoisin, että Apple on ollut mitä todennäköisemmin hyvin perillä ja mukana tuon tuotesuunnittelussa ja siksi se on myös erityisesti tarkoitettu Applen alustalle vaikka toki se toiminee muillakin alustoilla ja siitäpä myös juontaa mulla tuon Applen käyttö tämän tuotteen yhteydessä hämäävästi kuten myös otsikossa ;D

Applella ei ole sormeakaan tuossa suunnittelussa mukana pätkän vertaa ;)

pappasfin
22.08.2014 11:04:41 (muokattu 22.08.2014 11:08:29)

phiit: Applella ei ole sormeakaan tuossa suunnittelussa mukana pätkän vertaa ;)

OK jos näin, tietosi on ilmeisesti ihan varma tieto ja parempi kuin mulla, oma oli hieman mutua ;D

Monet tekee kuitenkin yhteistyötä eri firmojen välillä suunnittelussa kun tehdään jotain softaa ja rautaa lähinnä tietylle alustalle, sille tuo mutuni perustu.

Meinaakohan joku oikeasti hankkia tuollaisen jamstikin ja olisi kiva ainakin tietää jos jollakulla on kokemuksia Fishman Triple playsta tai Rolandin vastaavasta, ne kun lähinnä itseäni kiinnostaa.

PappaSFin
phiit
23.08.2014 09:34:12

pappasfin: OK jos näin, tietosi on ilmeisesti ihan varma tieto ja parempi kuin mulla, oma oli hieman mutua ;D

Monet tekee kuitenkin yhteistyötä eri firmojen välillä suunnittelussa kun tehdään jotain softaa ja rautaa lähinnä tietylle alustalle, sille tuo mutuni perustu.

Meinaakohan joku oikeasti hankkia tuollaisen jamstikin ja olisi kiva ainakin tietää jos jollakulla on kokemuksia Fishman Triple playsta tai Rolandin vastaavasta, ne kun lähinnä itseäni kiinnostaa.

http://jamstik.com/ ja korjaa se otsikko... jamsick -> jamstik

pappasfin
23.08.2014 16:31:45

phiit: http://jamstik.com/ ja korjaa se otsikko... jamsick -> jamstik

Jaa, eip ole mun otsikko, voikohan tuota korjata muuten, tainnu ite törmätä siihen, että ei pysty korjaamaan.

PappaSFin
phiit
23.08.2014 19:26:20

pappasfin: Jaa, eip ole mun otsikko, voikohan tuota korjata muuten, tainnu ite törmätä siihen, että ei pysty korjaamaan.

En osaa lukee :D sorry:)

pappasfin
23.08.2014 19:56:46

phiit: En osaa lukee :D sorry:)

No problemos ;D

PappaSFin
juntti_lapista
25.08.2014 23:00:43

Otsikkoa ei tosiaa voi korjata kun sen kerran on kussu :D

Musta tuntuu että alottelevalle kitaristille tää on sopiva vempain, koska 24 nauhaa ei tuu tarviimaa ja softasta näkee soinnut ym. hyödyllistä. Mutta ostaisinko itelle? -en. Mun makuun nauhoja on vaa niin auttamattoman vähän perus riffittelyynki.

'' I hate happy music. I hate when people sing about good things and love and optimism, it's like.... shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman
phiit
25.08.2014 23:37:10

juntti_lapista: Otsikkoa ei tosiaa voi korjata kun sen kerran on kussu :D

Musta tuntuu että alottelevalle kitaristille tää on sopiva vempain, koska 24 nauhaa ei tuu tarviimaa ja softasta näkee soinnut ym. hyödyllistä. Mutta ostaisinko itelle? -en. Mun makuun nauhoja on vaa niin auttamattoman vähän perus riffittelyynki.

Djentiin tossa on nauhoja liikaakin ku 2 riittäis :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti