Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Marshall JVM410h pedaali
1
ibanezman
02.08.2014 21:33:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei! Pieni pulma Marshall JVM410h vahvistimen mukana tulleen pedaalin kanssa. Eli pedaalissa on kuusi valintanappia mitä polkea ja joihin voi tallentaa neljästä kanavasta vapaasti mieleisensä säädöt reverbillä tai master volume ykköstä tai kakkosta hyödyntäen. Pedaalissa oli oletuksena kuitenkin kahdessa laitimmaisessa 5 ja 6 "napissa" toisessa reverbin päälle kytkeminen ja toisessa master volume kakkosen kytkeminen, ilman siis että samaan olisi sidottuna mikään kanava. Itse olen kuitenkin tallentanut näiden päälle muuta ja en onnistunut saamaan tuota asetusta takaisin että voisi ilman tiettyä kanavaa tallentaa ne ohjaamaan vain reverbiä ja mastervolumea. Jos jollain on kokemusta miten sen saisi takaisin olisi hienoa! :)

Tami
03.08.2014 01:20:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ibanezman: Hei! Pieni pulma Marshall JVM410h vahvistimen mukana tulleen pedaalin kanssa. Eli pedaalissa on kuusi valintanappia mitä polkea ja joihin voi tallentaa neljästä kanavasta vapaasti mieleisensä säädöt reverbillä tai master volume ykköstä tai kakkosta hyödyntäen. Pedaalissa oli oletuksena kuitenkin kahdessa laitimmaisessa 5 ja 6 "napissa" toisessa reverbin päälle kytkeminen ja toisessa master volume kakkosen kytkeminen, ilman siis että samaan olisi sidottuna mikään kanava. Itse olen kuitenkin tallentanut näiden päälle muuta ja en onnistunut saamaan tuota asetusta takaisin että voisi ilman tiettyä kanavaa tallentaa ne ohjaamaan vain reverbiä ja mastervolumea. Jos jollain on kokemusta miten sen saisi takaisin olisi hienoa! :)

Tuo lukee siinä manuaalissa kyllä.... Oliko niin että painat pedaalin napin pohjaan ja samalla tökkäät vahvarista halutun ominaisuuden (esim poljin 5 ja styrkasta reverb) ja sit lasket irti..

En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
ibanezman
03.08.2014 10:52:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tami: Tuo lukee siinä manuaalissa kyllä.... Oliko niin että painat pedaalin napin pohjaan ja samalla tökkäät vahvarista halutun ominaisuuden (esim poljin 5 ja styrkasta reverb) ja sit lasket irti..

Tais löytyä! En jaksanut heti alkamaan ettimään manuaalista mutta löytyikin aika nopeesti. Tässä jos joku muukin on miettinyt samaa:

Footswitch Reset:
It is possible to reset the footswitch to the
factory default status. This is achieved as
follows:
Unplug the footswitch at any of the cable sides.
Press and hold the switch #6 (right switch).
Plug in the footswitch cord.
Release the switch and the FX led will start
blinking.
If you want to erase the footswitch memory
press the switch #5. To keep the memory press
any of the #1 to #4 switches. Please note that
once the memory is erased it cannot be
recovered.
Release the switch and the footswitch will
synchronise with the amplifier.
The factory default is as follows:
FSW #1: Clean Mode
FSW #2: Crunch Mode
FSW #3: OD1 Mode
FSW #4: OD2 Mode
FSW #5: Master
FSW #6: Reverb

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti