Muusikoiden.net
10.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tascam jelppiä
1
silhouette
21.07.2014 21:14:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi! Ostin vähän aikaa sitten Tascamin 2488neo-digitaaliraiturin ja olen siihen aika tyytyväinen, mutta silti joudun kysymään hieman apua: tietääkö ketään täällä, että saanko ostettua tuohon Tascamiin jostain parempia kitarasaundeja? Ja jos saa, niin miten se tapahtuu? Olen tosiaan muuten tuohon ko.laitteeseen tyytyväinen, mutta kitarasaundit tökkii vähän, varsinkin särösaundit. Kliineihin olen ihan tyytyväinen. Kaikenlainen apu ja vinkit asiassa on ihan tarpeen, kiitos =)

Aina voi yrittää.
Demo Harrison
23.07.2014 15:44:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uteliaisuuttani tulin vilkaisemaan kun mulla oli muinoin Tascam portastudio. Mutta vaikuttaapa kiinnostavalta laittteelta tuo 24-raiturisi. Tietävämmät korrektoikaa minua, mutta vähän pelkään ettei digitallentimien kitarasaundimallinnuksien päivittäminen onnistune? Itselläni toki kokemusta vain kasiraituri-Fostexistani, joka lieneekin halvemman hintaluokan vehje. Jos tallentimen mikitysmallinnukset ok, niin mahtaisko siinä toimia jopa normi säröpurkki? Itse käytän SansAmpia äänityksissäni.

Krooninen sävelkorvan tulehdus ja rytmitajuttomuustila jo vuodesta...
silhouette
23.07.2014 16:10:26

Demo Harrison:Jos tallentimen mikitysmallinnukset ok, niin mahtaisko siinä toimia jopa normi säröpurkki? Itse käytän SansAmpia äänityksissäni.

Mikä on Sansamp?

Aina voi yrittää.
Antti1
23.07.2014 16:13:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Mikä on Sansamp?

http://bit.ly/1rKipOo

Sansamp on kitaraesivahvistin.

"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
silhouette
23.07.2014 16:18:35 (muokattu 23.07.2014 16:19:51)

Antti1: http://bit.ly/1rKipOo

Sansamp on kitaraesivahvistin.

Eli ajatuksena siis on, että laittaisin Tascamistani mahdollisimman kliinit-saundit ja käyttäisin SansAmpia särönä?

Aina voi yrittää.
Demo Harrison
23.07.2014 17:41:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Eli ajatuksena siis on, että laittaisin Tascamistani mahdollisimman kliinit-saundit ja käyttäisin SansAmpia särönä?

Eikä se tarvinne olla juuri SansAmp. Vastaavanlaisia löytynee muitakin? Mulla on nyt valitettavan vähäinen soittokamatietous. Mutta kokeilemisen arvoinen voisi olla joku muukin säröspedu ja sieltä Tascamista sitten tosiaan kliini saundi.

Krooninen sävelkorvan tulehdus ja rytmitajuttomuustila jo vuodesta...
silhouette
23.07.2014 17:54:02

Demo Harrison: Mutta kokeilemisen arvoinen voisi olla joku muukin säröspedu ja sieltä Tascamista sitten tosiaan kliini saundi.

Okei, eli osaisitteko suositella jotain hyvää säröpedalia mulle tähän tarpeeseen? Ehkä jotain mikä löytyy suht halvalla muusikoidennetin torilta? Kiitoksia =)

Aina voi yrittää.
JaaGeRMaisTeR
23.07.2014 18:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Okei, eli osaisitteko suositella jotain hyvää säröpedalia mulle tähän tarpeeseen? Ehkä jotain mikä löytyy suht halvalla muusikoidennetin torilta? Kiitoksia =)

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=899998

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti