Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Simble
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tympee Huttunen
13.07.2015 09:55:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten porukoille on Simble maittanut? Mulla on se jo jonkun aikaa ollut laudassa ja se vieläkin yllättää soundillaan. Jotenkin reagoi soittotatsiin paljon ja soundi on rouhea, mutta selkeä. Tuossa on toki myös oma juttunsa, ettei voi piiloutua ison särömäärän taakse. Yläpää erottuu kirskuen ja alapäässä on voimaa. Sooloihin ei tarvitse erillistä boostia. Mulla on pedaali laudan hi-gain-pedaalina, enkä muuta siihen tarvitse.
 
Prostator
13.07.2015 12:18:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.youtube.com/watch?v=Xa4uZm42oow
 
S. Overdrive kera Carvinin T Viinikaisen käsittelyssä.
 
naavanka_
13.07.2015 12:46:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lastinen: Miten porukoille on Simble maittanut? Mulla on se jo jonkun aikaa ollut laudassa ja se vieläkin yllättää soundillaan. Jotenkin reagoi soittotatsiin paljon ja soundi on rouhea, mutta selkeä. Tuossa on toki myös oma juttunsa, ettei voi piiloutua ison särömäärän taakse. Yläpää erottuu kirskuen ja alapäässä on voimaa. Sooloihin ei tarvitse erillistä boostia. Mulla on pedaali laudan hi-gain-pedaalina, enkä muuta siihen tarvitse.
 
Itse käytän purnukkaa särön päälle boostina ja puhtaan päälle murona.
 
Molemmissa toimii erittäin hyvin
 
johanssen
13.07.2015 17:08:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naavanka_: Itse käytän purnukkaa särön päälle boostina ja puhtaan päälle murona.
 
Molemmissa toimii erittäin hyvin

 
Samat kujeet täälläkin ja toimii maukkaasti.
 
asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat...
Freewheeler
14.07.2015 20:31:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simpele toimii mun vahvistimista parhaiten VOX AC30 CC2X:llä. Fenderit jotenkin muuttuivat liikaa honoiksi tai jotain... Pitänee testailla vielä bändivolallakin, toki.
 
Gabe
14.07.2015 21:48:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Freewheeler: Simpele toimii mun vahvistimista parhaiten VOX AC30 CC2X:llä. Fenderit jotenkin muuttuivat liikaa honoiksi tai jotain... Pitänee testailla vielä bändivolallakin, toki.
 
Mullakin jäi vähän kaksijakoiset mietteet Simblestä. Kun se toimi niin se oli hyvä, mutta ei se kaikkien kanssa tullut juttuun.
Juzpe
14.07.2015 21:53:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oiskoha Tambereen huudeilla kellään tommosta Simbelettä niin vois vähä koklata?
 
Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira
Freewheeler
15.07.2015 10:28:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzpe: Oiskoha Tambereen huudeilla kellään tommosta Simbelettä niin vois vähä koklata?
 
Juha Torviselta löytyy :-)
 
Åboensis
15.07.2015 10:29:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Freewheeler: Simpele toimii mun vahvistimista parhaiten VOX AC30 CC2X:llä. Fenderit jotenkin muuttuivat liikaa honoiksi tai jotain... Pitänee testailla vielä bändivolallakin, toki.
 
Sinänänsä jännä juttu, kun eikös tuo Simbbeli ole niin kuin "Dumble-in-a-box" -tyyppinen purkki ja Dumble puolestaan perustu alunperin Robben Fordin vanhaan Fenkkuun...? Vaan oikeastihan mää en näistä mitään tiedä, kun en ole kumpaakaan kokeillut, siis Simbleä enkä Dumblea :D.
 
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
PIM
15.07.2015 11:39:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzpe: Oiskoha Tambereen huudeilla kellään tommosta Simbelettä niin vois vähä koklata?
 
Melkein kaikilla mun tutuilla ;)
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Freewheeler
15.07.2015 12:00:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Åboensis: Sinänänsä jännä juttu, kun eikös tuo Simbbeli ole niin kuin "Dumble-in-a-box" -tyyppinen purkki ja Dumble puolestaan perustu alunperin Robben Fordin vanhaan Fenkkuun...? Vaan oikeastihan mää en näistä mitään tiedä, kun en ole kumpaakaan kokeillut, siis Simbleä enkä Dumblea :D.
 
Liittynee siihen, etten ole vielä päässyt bändivolalla testaamaan. Illemmalla olen senkin kokenut.
 
Tympee Huttunen
15.07.2015 12:25:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Åboensis: Sinänänsä jännä juttu, kun eikös tuo Simbbeli ole niin kuin "Dumble-in-a-box" -tyyppinen purkki ja Dumble puolestaan perustu alunperin Robben Fordin vanhaan Fenkkuun...? Vaan oikeastihan mää en näistä mitään tiedä, kun en ole kumpaakaan kokeillut, siis Simbleä enkä Dumblea :D.
 
Mua ei yllätä, jos kaksi samantyylistä etuastetta perättäin tuottaisi yllättävän soundin.
 
Juzpe
15.07.2015 17:09:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: Melkein kaikilla mun tutuilla ;)
 
No tietty jos jotain tarkempaa infoo viittisit pikiksellä laittaa niin ois kiva. Meinaan ihan potentiaalisen olonen pedaali tommosen pimpankostutusliidisoundin pohjaks.
 
Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira
Tympee Huttunen
15.07.2015 17:14:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzpe: No tietty jos jotain tarkempaa infoo viittisit pikiksellä laittaa niin ois kiva. Meinaan ihan potentiaalisen olonen pedaali tommosen pimpankostutusliidisoundin pohjaks.
 
Toi ei ole siis delay.
 
:)
 
Freewheeler
15.07.2015 22:46:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Treenit Fender Telecaster Custom-Simble-Fender Deluxe Reverb '65RI.
 
Hmmm.. Välillä erittäin ok, mutta enimmäkseen outo tatsi skitan volapotikan käytössä. Jotenkin käytös oli epäaitoa, eli ei kliiniintynyt normaalisti ja meni usein muhjuksi täysillä. Yllättävän paljon kohinaa, vaikkei sensitivity ollut kuin kello yhdessä. Mutta sitten kun lähti niin johan toimi! Aivan eri vehje oli Simpele DRRI:n vola nelosella, kuin ykkösellä soitettaessa. Jatkamme harjoituksia, ehkä vielä opimme.
 
PIM
15.07.2015 23:58:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juzpe: No tietty jos jotain tarkempaa infoo viittisit pikiksellä laittaa niin ois kiva. Meinaan ihan potentiaalisen olonen pedaali tommosen pimpankostutusliidisoundin pohjaks.
 
Mun täytyy varmaan kysellä kavereilta ensi, että haluaako ne nimiään leviteltävän tässä yhteydessä. Laitan vaikka YV:tä kun saan kiinni kavereita.
 
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Juzpe
17.07.2015 10:47:52 (muokattu 17.07.2015 15:19:40)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: Mun täytyy varmaan kysellä kavereilta ensi, että haluaako ne nimiään leviteltävän tässä yhteydessä. Laitan vaikka YV:tä kun saan kiinni kavereita.
 
Oisha se kiva. Meinaan kyllä mää kahaveet keitän ja bissenkin tarjoon (useemmankin saa reeniksen jääkaapista :D ) jos tommosen joku viittii mulle tuoda koeajoon.
 
Itte asiasa löyty jo. Kiitos kumminki.
 
Toi ei ole siis delay.
 
Hah! Delayt on kohillaan. Pitäs olla vaan vähä erisävyisiä säröjä enempi. Ja kyl isompi spedulautakin kohtapuoleen.
 
Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «