Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ElevenRack + Zoom R16 + Reaper
1
GhostSpider
03.04.2014 09:57:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko kellään antaa kokeilun arvoisia vinkkejä, millä saisin tällä yhdistelmällä saundit kohdalleen?
Jostakin syystä tuo Zoomi muokkaa kitarasoundit "lasisiksi" ja ohuiksi. Suoraan 11R:llä Reaperille vedettäessä soundi on hyvä ja juuri sellainen kuin se tuolta 11R:ltä tulee, mutta heti kun tuon Zoomin lyö väliin, niin soundi muuttuu. Zoomissa ei ole efektejä eikä muita päällä ( tai ainakin olen ne yrittänyt sieltä poistaa käytöstä ), joten kaiken järjen mukaan sen ei pitäisi saundiin vaikuttaa.
Syy tuon Zoomin väliin tunkemiseen on, että saapi vedeltyä lennossa useamman raidan tuonne Reaperille ( sähkörummut jne.. ).
En tiedä onko nyt "vika" tuon 11R:n ulostulossa vai Zoomin sisällä. 11R:stä olen kokeillut sekä AMP-Outeja sekä Line-Outejä, mutta ei vaikututsta..ääni "lasittuu".
Kun 11R:ää käyttää äänikorttina, ( ulostulo USB:n kautta) niin kaikki toimii OK.

Mielestäni on kaikki jo kokeiltu, mutta kun ei niin ei..

Vinkkejä??

JaaGeRMaisTeR
03.04.2014 10:03:23 (muokattu 03.04.2014 10:04:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GhostSpider: Olisiko kellään antaa kokeilun arvoisia vinkkejä, millä saisin tällä yhdistelmällä saundit kohdalleen?
Jostakin syystä tuo Zoomi muokkaa kitarasoundit "lasisiksi" ja ohuiksi. Suoraan 11R:llä Reaperille vedettäessä soundi on hyvä ja juuri sellainen kuin se tuolta 11R:ltä tulee, mutta heti kun tuon Zoomin lyö väliin, niin soundi muuttuu. Zoomissa ei ole efektejä eikä muita päällä ( tai ainakin olen ne yrittänyt sieltä poistaa käytöstä ), joten kaiken järjen mukaan sen ei pitäisi saundiin vaikuttaa.
Syy tuon Zoomin väliin tunkemiseen on, että saapi vedeltyä lennossa useamman raidan tuonne Reaperille ( sähkörummut jne.. ).
En tiedä onko nyt "vika" tuon 11R:n ulostulossa vai Zoomin sisällä. 11R:stä olen kokeillut sekä AMP-Outeja sekä Line-Outejä, mutta ei vaikututsta..ääni "lasittuu".
Kun 11R:ää käyttää äänikorttina, ( ulostulo USB:n kautta) niin kaikki toimii OK.

Mielestäni on kaikki jo kokeiltu, mutta kun ei niin ei..

Vinkkejä??

Vedä lasipska pohjalle ja lähde raita kerrallaan kasaamaan uutta päälle. Muuta en keksi.

E: Niin ja poista se lasinen soundi pois sieltä.

aristoteles666
03.04.2014 10:55:59 (muokattu 03.04.2014 10:56:24)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

katso että käytät linja sisääntuloja zoomissa, älä instrumenttisisääntuloja.

" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti