Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: G&L Tribute Asat Classic Bluesboy
1
melodian tekijä
01.04.2014 09:31:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaako kukaan kertoa kyseisestä kitarasta? Työnlaatu, mikit, millainen kaula on yms.
http://www.thomann.de/fi/gl_trib_asat_classic_bluesboy_co.htm

No way but the blues way
elsewhere
01.04.2014 20:44:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli juuri tuollainen. Vaihdoin pois, mikä harmittaa hieman jälkikäteen. Viimeistely oli ensiluokkaista ja kaula istui ainakin minun käteeni todella mainiosti. Ainoat miinuspuolet, jotka keksin, olivat hyvin lievä kaulapainoisuus (taitaa olla thinlinen perussynti) ja se, että kaulan humbucker oli todella, todella bassovoittoinen, mikä ei välttämättä ole haluttua, musiikkityylistä riippuen. Itse tykkäsin, ja sormisoittoon ja sellaiseen soundi oli tosi kiva.

Hieno kitara kaiken kaikkiaan.

~ Love broke out and I forgot it's war.
melodian tekijä
01.04.2014 22:45:00

Ok. Kokeilitko kaulamikin korkeutta säätämällä saada kirkkaampaa soundia irti? Kiinnostaa tuo kitara paljon ja nyt kiinnostaa enemmän kun kerroit hyvästä työnlaadusta. Käsittääkseni tuossa on sama tallamikki kuin vastaavassa jenkkipelissä. Joku myös netissä väitti, että kitara valmistetaan Indonesiassa, mutta sieltä se kärrättäis jenkkilään lopputarkastusta varten jossa siihen kiinnitetään elektroniikka ja sen jälkeen lähetetään kaupan hyllylle. Tiedä sitten onko tuossa mitään perää.

No way but the blues way
ha55i
02.04.2014 08:07:52

Mulla ei ole Bluesboyta, mutta vastaava GL-strato. Made Indonesia, mikit USA-tavaraa. Työn jälki hyvää (nauhat, pintatyöt jne.), samoin soundi. Satula on aika pehmeä ja kannattaa vaihtaa luiseen tms.

Käyettyjä näkee torilla noin 300-400 euron hintaan, jolloin hinnan ja laadun suhde on enemmän kuin paikallaan.

/h

Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt.
antnis
02.04.2014 10:07:09

Minulla oli Asat Classic Tribute, ja se oli hyvä kitara. Nauhojen viimeistely ei ollut ihan huippu, mutta muuten asiallisesti tehty. Kaula oli ihan helvetin hyvä soittaa. Voin suositella noita Indonesiassa tehtyjä pelejä, varsinkin niihin hintoihin, joilla niitä näkyy myytävän käytettynä.

elsewhere
02.04.2014 14:38:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

melodian tekijä: Ok. Kokeilitko kaulamikin korkeutta säätämällä saada kirkkaampaa soundia irti? Kiinnostaa tuo kitara paljon ja nyt kiinnostaa enemmän kun kerroit hyvästä työnlaadusta. Käsittääkseni tuossa on sama tallamikki kuin vastaavassa jenkkipelissä. Joku myös netissä väitti, että kitara valmistetaan Indonesiassa, mutta sieltä se kärrättäis jenkkilään lopputarkastusta varten jossa siihen kiinnitetään elektroniikka ja sen jälkeen lähetetään kaupan hyllylle. Tiedä sitten onko tuossa mitään perää.

En kokeillut säätää korkeutta, tykkäsin siitä kaulamikistä sellaisena. Olisi varmasti kyllä rauhoittunut vähäsen, jos olisi siirtänyt alemmas. Noista muista en osaa sanoa, mutta ei se mahdottomalta kuulosta.

~ Love broke out and I forgot it's war.
m,v,
04.04.2014 23:31:46

mulla on telessä ollu jo vuodenpäivät G&L ameriikan mikkit ja on niinku tosi hyvät. SUOSITTELEN

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti