Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: HIMin kitarakamat
1
Kipander
26.02.2014 07:21:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi!

Kirjoitin blogin HIMin kitarakamojen suunnittelusta ja kasauksesta. Mukana olevalla videolla kuulee selkeästi miten bändi hyödyntää neljää eri kitarakanavaa soundissaan.

http://backstage.custom-sounds.com/ … itar-rigs/himin-kitarasoundin-salat

-Kimmo

Muovinen
26.02.2014 08:53:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei helpottanu Pharaoh-fuzz kuumetta mitenkään ;)
Myrkky Nuoli
26.02.2014 13:22:53 (muokattu 26.02.2014 14:03:07)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muovinen: Ei helpottanu Pharaoh-fuzz kuumetta mitenkään ;)

Mää oon kloonannu näitä kaks ja myyny molemmat. Nyt mulla on taas kuume. Ei tästä tuu mitään taas :D

Tasan sama juttu Lunar Module Deluxen kanssa, paitsi niitä on tullu tehtyä enemmän.

Vaikka HIM ei kiinnostakaan niin rapsa oli mielenkiintosta luettavaa ja olipas muuten maukkaita saundeja tuossa videossa!!

Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä.
Muovinen
26.02.2014 15:23:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Mää oon kloonannu näitä kaks ja myyny molemmat. Nyt mulla on taas kuume. Ei tästä tuu mitään taas :D

Ei perkele tuu. Tuon blogin kautta eksyin taas PARIKSI TUNNIKSI Custom-Soundsin pedaaliosastolle ja kehitin aika monen sadan euron spedu-GASin just, kun olin päässyt siitä eroon :P

Ja miksei kukkaan osta tota mun Crystal Daggeria, että pääsis ostaan uusia tilalle?!? Menny jo muutama namu torilla ohitte... mm. tuo Pharaoh.
Savu
26.02.2014 18:45:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myrkky Nuoli: Mää oon kloonannu näitä kaks ja myyny molemmat. Nyt mulla on taas kuume. Ei tästä tuu mitään taas :D

Tasan sama juttu Lunar Module Deluxen kanssa, paitsi niitä on tullu tehtyä enemmän.

Vaikka HIM ei kiinnostakaan niin rapsa oli mielenkiintosta luettavaa ja olipas muuten maukkaita saundeja tuossa videossa!!

Paljos oot veloittanut klooneista? :)

"Torilla" tavataan!
Boltsa
01.03.2014 10:31:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei saanut tämä vielä(kään) kiinnostumaan HIM:in musasta, mutta olihan mielenkiintoinen juttu! Nämä on parhaita melkein näistä Backstagen jutuista, joissa avataan järjestelmien toimintaa ja vieläpä ääninäytteiden kera.
Fuzzeja ei ole oikein koskaan tullut silmäiltyä, mutta oli kyllä erittäin mukava soundi tuolla Pharaoh Fuzzilla.

Boltsa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti