Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Putkivahvistin Diezel Herbert vika??
1
fo0l
28.01.2014 10:12:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro kanssa muusikot!

mulla tossa herbertissä olis pikku ongelmaa ja täällä varmasti on asiantuntevaa väkeä vian selvittämiseksi.. APUA!?
elikkäs vahvistimen kun antaa hetken aikaa lämmetä ja kun RUN napista lyö vahvistimen tulille niin muutaman minuutin soiton jälkeen vahvistin ns. sammuu kuin seinään. Virran jää päälle mutta aivan kuin se menisi standby tilaan. aivan kuin vahvistin/ putket saavuttavat täydet lämmöt/tehot niin se sammuu.. pääteputket vaihdoin kun arvelin että vika on niissä, mutta vika on sama. onko näissä putkivahvistimissa jotain lämpöreleitä ja jos on niin missä? onko kellään tietoa mistä löytisi sähkökuvia mistään? voisi kokeilla mittailla.. tietoa ei mulla näistä kamppeista ole mutta sähköistä jongin verran.. asiaan perehtyneet apua?

Antti1
28.01.2014 11:25:05

Kannattaa kysyä apua suoraan Diezeliltä, molemmat Peterit vastailevat aika avuliaasti sähköpostiin näissä kyssäreissä: http://diezel.typo3.inpublica.de/contact.6.0.html

"NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!" Hevimusaa vuodelta 2014
Antroid
28.01.2014 19:26:08 (muokattu 28.01.2014 19:28:40)

Antti1: Kannattaa kysyä apua suoraan Diezeliltä, molemmat Peterit vastailevat aika avuliaasti sähköpostiin näissä kyssäreissä: http://diezel.typo3.inpublica.de/contact.6.0.html

Tätä olin tulossa sanomaan. Vastaus tulee aina erittäin jämptisti. Mulla hajosi VH4 aikanaan paskojen pääteputkien takia ja kivasti korjasi herra Diezel koneen uusien putkien hinnalla.

Ootko kokeillu etuasteputkia vaihtaa? Ota yks varmasti toimiva etusputki ja kokeile kaikki paikat läpi.

Olen juuri nyt Helsingissä, ja nyt menen ystävieni kanssa täysillä kohti jotain. - Matti Nykänen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti