Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ISP Decimator pro rack G
1
ajsiveni
03.01.2014 14:13:13 (muokattu 03.01.2014 14:33:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla olisi kysymys liittyen pro rack g:n käyttöön ja johdotukseen.

Laitteeni ovat:

Mesa Dual Rectifier
Tc Electronic G major 2
Maxon OD808
Morley bad horsie 2 wah

Osaisiko joku neuvoa kuinka johdottaa nuo laitteet yhteen tuon räkki decimatorin
kanssa?

Kuuppakullervo
04.01.2014 11:33:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse käytän ISP pro rack G:tä JVM-marsun kanssa, pedaalilaudassa morleyn bad horsie ja t rexin kompura, efektilenkissä tc:n nova delay. ISP on nimenomaan hi gain kanavilla taivaan lahja sekä pörinöiden hävittämisessä (treeniksellä loisteputket katossa, argh) että taukoujelluksen poistossa, ja sallii silti hallitun, musikaalisen feedbackin. Ja kun kytkee molempien ISPn kanavien kautta niin voi olla oikein säädettynä päällä koko ajan ilman että huonontaa sustainia puhtailla tai crucncheilla. Loistopeli.

Mutta siis, kannattaa lähteä liikkeelle seuraavanlaisesta kytkennästä: kitara kiinni ISPn 1-kanavan inputiin, sen outputista pedaaleihin joista vahvarin inputiin. Efektilenkin sendistä ISPn 2-kanavan inputiin ja sen outputista G-majoriin jonka outista vahvarin returniin. ISPn levelvalinta (siis se -10/+4 dB) kannattaa tod näk laittaa -10 dB asentoon molemmissa kanavissa ja käyttää G majorissa "consumer" (eli -10 dB) tasoa myös, mutta jos recton lenkki toimii paremmin +4 db tasoilla niin sitten valitset tok sen molemmista, kokeilemalla selviää jos et tiedä etukäteen. ISPn tracking ja threshold säädöt sit vaan kohdilleen, varsinkin 2-kanavan kynnystason optimisäätö on ainakin mulla hyvin kapea, liian pienellä niin pörisee ja liian isolla ja leikkaa hännät. Mulla on 1-kanavan säätö n klo 11 ja 2-kanavan klo 12 asennossa, mutta noihan on laite-, ympäristö-, vola- ja käyttäjäkohtasia...

Toivottavasti oli apua.. Recton kanssa en ole kokeillut mutta Mesan Mark Vn kanssa toimii ihan samalla tavalla ja yhtä hyvin kuin Marsulla mun kokemuksen mukaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti