Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jaguarin mikit
1
telecustom
31.12.2013 18:46:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Japski Jaguarini mikit ovat tosi heikot, varsinkin tallamikki kuulostaa tosi ohuelta ja
jää volumessakin selvästi straton vastaavalle.

Onko kenelläkään kokemuksia korvaavista mikeistä? Mitään humbuckeria en hae, vaan yksinkertaisesti parempia
singlecoileja. Musatyylinä 60s, Hendrix, poprock yms. ja vahvistimena putki vox.

fox
31.12.2013 19:07:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

telecustom: Japski Jaguarini mikit ovat tosi heikot, varsinkin tallamikki kuulostaa tosi ohuelta ja
jää volumessakin selvästi straton vastaavalle.

Onko kenelläkään kokemuksia korvaavista mikeistä? Mitään humbuckeria en hae, vaan yksinkertaisesti parempia
singlecoileja. Musatyylinä 60s, Hendrix, poprock yms. ja vahvistimena putki vox.

Tuolla olis joitakin..
http://www.seymourduncan.com/products/electric/specialized/jaguar/

Pikkuisen epäilen, että tuskin noista kaikista on täällä kokemuksia. Itse olen yhden kaverin japsi-Jaggeen nuo "perusvarmat" SD Quarterpounderit laittanut. Kaipa ne sitten olivat käypäset kun ei ole takaisin tullut..

welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
punk s blood
31.12.2013 21:03:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse katselisin varmaan täältä: http://curtisnovak.com/pickups/Offsets.shtml

SD:n Antiquity-sarja on varmasti myös ihan pätevä. Lisäksi Bareknuckle Pickups varmaan pystyisi Jaguaariin mikit toimittamaan (Johnny Marr-nimikkojaguarissahan nuo mikit on tehdasasetuksena).

Eikä AVRI-mikitkään huonoja ole, jos esim. Ebaystä sellaiset halvalla löytäisi...

telecustom
01.01.2014 18:22:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos vihjeistä, taidan testata nuo seymourduncanit. Novakit ovat hieman hintavia, luultavimmin kuitenkin myös hyviä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti