Muusikoiden.net
07.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Multiefekti hakusessa
1
jmihatsu
28.12.2013 19:15:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on putkivahvari, säröt joko siitä tai purkeista, ja wah, mutta jostain pitäisi saada modulaatiot, delayt ja reverbit.
Line 6:sen m9 olisi koon puolesta aika jees, siinä olis myös looperi ja viritin. Tc:n Nova Systemiä on kehuttu, mutta vaihtoehtoja on paljon vähemmän kuin m9:ssä, siinä tosin saa 8 efektiä kerralla päälle, mutta viritin on kuulemma aika huono, eikä ole loopperia.
Boss me-70 olis aika edukas, mutta kattaus on myös vaisumpi, koko isompi ja "en mä tiiä, kun en oikein välitä bossista.. (Oma hlökohtainen valinta, mulla on ollut gt-6)"
Olisko muita ehdotuksia?
Räkkikamoihin en aio sekaantua.

Joskus ehkä vielä opin soittamaan?
jmihatsu
28.12.2013 20:09:59

jmihatsu: Mulla on putkivahvari, säröt joko siitä tai purkeista, ja wah, mutta jostain pitäisi saada modulaatiot, delayt ja reverbit.
Line 6:sen m9 olisi koon puolesta aika jees, siinä olis myös looperi ja viritin. Tc:n Nova Systemiä on kehuttu, mutta vaihtoehtoja on paljon vähemmän kuin m9:ssä, siinä tosin saa 8 efektiä kerralla päälle, mutta viritin on kuulemma aika huono, eikä ole loopperia.
Boss me-70 olis aika edukas, mutta kattaus on myös vaisumpi, koko isompi ja "en mä tiiä, kun en oikein välitä bossista.. (Oma hlökohtainen valinta, mulla on ollut gt-6)"
Olisko muita ehdotuksia?
Räkkikamoihin en aio sekaantua.

Ihannetilanne olisi toki erillispedaalit, mutta kun rahatilanne ei salli :-( Siinä tapauksessa pitäisi myydä ekaks vahvari, ja hommata halvempi tilalle, että sais hommattua riittävän kasan pedaaleita... Hyvä vahvari lienee kuitenkin tärkeämpi kuin kasa pedaaleita?

Joskus ehkä vielä opin soittamaan?
Confidentum
28.12.2013 20:38:45

Eikös tämä olisi passeli. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=830810

Potikka kaakkoon!
Laulava Kylätohtori
28.12.2013 20:59:41

jmihatsu: ...pitäisi myydä ekaks vahvari, ja hommata halvempi tilalle, että sais hommattua riittävän kasan pedaaleita...

Tämä on todellisen kamarunkkarin kommentti... ;)

Hyvä vahvari lienee kuitenkin tärkeämpi kuin kasa pedaaleita?

Kyl vaa mnää ole sama miält...

Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
tommium
28.12.2013 23:19:38

jmihatsu: Olisko muita ehdotuksia?

Mulla olis tällainen myynnissä:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=830919

...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
JaaGeRMaisTeR
29.12.2013 00:03:11 (muokattu 29.12.2013 00:05:10)

Emt ja sillee

Exhausted
29.12.2013 11:26:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Confidentum: Eikös tämä olisi passeli. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=830810

Komppaan, tätäkin voi käyttää hyvin pelkkänä efektinä ilman vahvistinmalleja. Tosin Line6:n M- ja HD-sarjojen laitteiden efektit ovat parempia kuin XT/X3-sarjan Podeissa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti