Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mooerin Re-Echo
1
guitarmigi
27.12.2013 13:54:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mooerin Re-Echo on mitä mainioin pedaali! Soundi on mannaa varsinkin isommilla asetuksilla! olen huomannut, että isommilla asetuksilla myös häiriöt tulevat esiin, ainakin mun pedaali tuottaa hieman häiritsevää hurinaa. Onko ilmiö muille tuttu, mitä asialle voi tehdä? Auttaako folio?
Toisaalta, hurisihan Jimi Hendrixilläkin! :)

Myrkky Nuoli
27.12.2013 14:00:17 (muokattu 27.12.2013 14:00:57)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä pedaali on. Muistaakseni en mitään ylimääräisiä hurinoita/häiriöitä huomannut tuon kanssa. Ei auta foliot, se on jo metallikotelossa ja täten häiriösuojattu. Ongelma on itse sisuksissa jos sitä on. Ootko kokeillut eri virtalähteillä? Esim. 1-Spotilla saa monesti etenkin modulaatio/kaiku yms. pedaalien kanssa häiriötä aikaseks.

Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä.
guitarmigi
27.12.2013 22:46:34

Mulla on T-Rexin Fuel Tank junior. Pitäisi olla kyllä laadukas virtalähde.
Nauhakaiku mallinnus on se, joka hurisee astusten ollessa 12 eteenpäin.

Old Joe
27.12.2013 22:50:25

Ilman hurinoita on toiminut. Olen taipuvainen uskomaan, kuten Myrkky Nuoli jo ehdotti, että hurinan aiheuttaja on virran syötössä.

Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
Myrkky Nuoli
27.12.2013 22:52:19

Ei pitäis kyllä tuolla fuel tankilla lähteä pörisemään, ellei virtaa oo haarotettu samasta lähdöstä useammalle. Mikäli näin on, kannattaa testata esiintyykö ongelma mikäli virtalähteessä ei oo kiinni mitään muuta kuin tuo ongelmapedaali.

guitarmigi
28.12.2013 09:33:05

En ole haaroitellu! :)
Kiitoksia vinkeistä, kokeilen vielä pedaalin toimintaa oikein kunnolla eri piuhoituksilla.
Olen kyllä kuullut, että jollakin muullakin on ollut samantapaista hurinaongelmaa Re-Echon kanssa. Yksilöitähän nuo tehdastekosetkin ovat, ainakin jollain pienellä tapaa.

Laulava Kylätohtori
28.12.2013 09:47:01

guitarmigi: Yksilöitähän nuo tehdastekosetkin ovat, ainakin jollain pienellä tapaa.

Hinnasta päätellen laadunvalvonta ja käytetyt komponentit on sillä tasolla, että on enemmän kuin todennäköistä, että joukossa on myös enemmän hurisevia yksilöitä...

Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Myrkky Nuoli
28.12.2013 10:15:32

Laulava Kylätohtori: Hinnasta päätellen laadunvalvonta ja käytetyt komponentit on sillä tasolla, että on enemmän kuin todennäköistä, että joukossa on myös enemmän hurisevia yksilöitä...

Yllättävän tasalaatuista tavaraa nää on olleet kautta linjan, mutta eiköhän sinne mahdu susiakin.

tapiomarko
30.12.2013 23:56:00 (muokattu 31.12.2013 00:06:46)

Samaa mieltä, mitä mainioin pikkupedaaali. Itselläni ei ilmene ylimääräisiä suhinoita / häiriöitä Mooerin bokseissa tusinaa erilaista kokeilleena, tuohan re-echo non muistaakseni digitaalivermes ja vaatii vähän enemmän virtaa analogisiin bokseihin verrattuna. Tosin tuolla tankilla luulisi homman tosiaan hoituvan. Omassa laudassa efektilenkissä viimeisenä sulassa sovussa analogisten poljinten seassa. Nämä on joskus mystisiä juttuja, ilmeneekö vika kaikissa eri "moodeissa"? Tuota ei voi mielestäni pitää kyllä minään ominaisuutena, oletko kokeillut yksinään kitaran edessa ilman muita lisukkeita?

Shhhh!!!!! Hiljaisuus voidaan tulkita tai tarkoittaa musiikiksi
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti