Muusikoiden.net
04.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Wolf Explorer 27" Silverburst
1
hevikukko
17.12.2013 23:38:50 (muokattu 17.12.2013 23:43:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan pakko oli tehdä uusi aihe kyseisestä kapistuksesta.

Sain hommattua viimeisestä kimppatilauksesta käytetyn Wolf Explorerin jossa EMG 81/85 mikit kiinni. Nyt täytyy sanoa että osui täydellinen kapistus kouraan. Miten ne siellä kaukana osaakaan rakentaa näin hienon näköisiä ja soitettavia laitteita? Joku on asentanut onnistuneesti tähän kitaraan nuo EMG:t ja iso kiitos hänelle kuka sitten onkaan M.nettiläisistä? ;) Hän ilmottautukoon PM:nä jos sikseen?

Asiaan!
Soitan Bb vireistä tavaraa bändissä ja olen haikaillut kauan Exploreria kouraani entisen Wolf kimppatilauskokeiluni jälkeen. Edellinen Wolf EX oli huippuhyvä, mutta se oli perus-skaalalla. Tämä nykyinen Silverburst pitää vireen, soi kuin unelma ja on muutenkin paksuine kielineen ja aktiivimikkeineen niin passeli kuin vain voi olla bänditouhuissani.

Eben otelauta ja painosta päätellen sitä mahonkia ainakin kroppa, setneck ja mitä muihin specseihin tuleekaan Wilkinson virittimet? Minun ei tarvinnut viettää kuin 20 minuuttia tämän kitaran kanssa säätämässä intonaatioita sekä kielen korkeuksia ja testisoolon sekä rämpyttelyn jälkeen bendauksineen edelleen viritysmittari vaan osoitti oikeaa virettä. Olen myyty!
Uusi kova laukku tilattu Thomannilta ja toivottavasti kitara mahtuu istumaan siihen, kunhan laukku ensin saapunee paikan päälle.

Ei yhtään harmita vaikka lavassa ei lue Gibson, Gibsun mikä lie. Tekisi mieli rustata omat nimikirjaimet maalitussilla, sillä voisi sanoa jo Customiksi.

Minkäslaisia kokemuksia muilla arvon jäsenillä on kyseisestä Explorer Baritonesta? Toivottavasti teidän yksilö täyttää odotuksenne.

Mun kepukka http://muusikoiden.net/dyn/users/118644.jpg

Allekirjoitus:
Spiral
17.12.2013 23:48:02
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno keppi, onnea!

jhlamm
18.12.2013 00:56:43

Vastaava vehjes teslan aktiiveilla oli ja kivahan peli se oli. Ei oikeastaan mitään moittimista paitti painoi julmetusti (itseä tosin ei haitannut). Kuitenkin tykkään enemmän normi skaalasta niin laitoin kiertoon. Tosiaan Wolfin pelit on hintaisekseen aivan törkeän kovia pelejä. Eli vinkvink tuolla kimppahuoneessa on kimppa meneillään juuri Wolfille ;)

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Werihukka
18.12.2013 01:12:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa!

Mulla on kans jonkun Wolf-kimpan seiskakielinen Explorer ja se on kyllä tullut jäädäkseen. Hieno ku mikä, soi hyvin ja on mukava soittaa. Tässä vielä kuvakin: https://www.dropbox.com/s/sohjm48f2ljh8fq/20121016-IMG_2675.jpg

KUNU
18.12.2013 01:49:10

Onnea hienosta kepistä!

Kuitenkin pakko sivuta vähän aihetta ja kysyä että olenko ainoa kuka kaipaa ulkomaan foorumeilla tyypillisiä NGD(new guitar day) juttuja m.netissä?
Artikkelit osio löytyy kyllä joo mutta aika harvoin tullee sieltä selailtua, mukavampi ja helpompi olis lukea suoraan täältä niitä. Näitä on nimittäin mukava lukea, kuten tässäki topicissa kehuttiin ja esiteltiin uutta kepakkoa.

The Ultimate HorseFace
Jeszse
18.12.2013 07:36:18

Werihukka: Hienoa!

Mulla on kans jonkun Wolf-kimpan seiskakielinen Explorer ja se on kyllä tullut jäädäkseen. Hieno ku mikä, soi hyvin ja on mukava soittaa. Tässä vielä kuvakin: https://www.dropbox.com/s/sohjm48f2ljh8fq/20121016-IMG_2675.jpg

Mikäs skaala noissa seiskaexploissa on?

Korvaukseksi tarjoan valloittavan hymyn ja hetken verran paskaa. || The Jasser Arafats
naavanka_
18.12.2013 07:45:43 (muokattu 18.12.2013 07:46:08)

Werihukka: Hienoa!

Mulla on vastaava (joskun huomattavasti mustempi?) ja kyllähän siitä on pitopeli muodostunut.
Orkesterin toiselle uunolle hommasin kanssa, nyt on kivasti mätsäävät pelit :3

Jeszczzczce

24,75" taitaa olla.

"Sweat more today means you are likely to bleed less next week
Jeszse
18.12.2013 07:47:59

naavanka_: 24,75" taitaa olla.

Voihan nenä.

Korvaukseksi tarjoan valloittavan hymyn ja hetken verran paskaa. || The Jasser Arafats
naavanka_
18.12.2013 08:34:58

Jeszse: Voihan nenä.

Paksumpaa narua niin ei menoa haittaa.
Hyvin toimii 11-52+64 setillä A:ssa.

"Sweat more today means you are likely to bleed less next week
Jeszse
18.12.2013 08:44:39 (muokattu 18.12.2013 08:44:53)

naavanka_: Paksumpaa narua niin ei menoa haittaa.
Hyvin toimii 11-52+64 setillä A:ssa.

Kyllä se 25.5" pitää olla.

Enkä mä kyllä nyt oo kuitenkaan seiskaa ostamassa. Wolfia on tulossa, tele on keskeneränen ja keväällä lähtenee customia tilaukseen niin.

darrell
18.12.2013 09:04:21 (muokattu 18.12.2013 15:48:30)

Mulla on myös tuo Wolf Silverburst-explorer-baritoni kimpasta ja tällä hetkellä Teslan aktiivisetti kiinni. Kun on ollut seiskoja ja seiskabaritoneja, niin näköjään mikään niistä mikään ei tullut jäädäkseen, mutta tässä on kaikki kohdallaan. Kyllä se yksi mörkö pitää olla, kun kaikki muuta kitarat ovat enemmän tai vähemmän perinnehenkisiä. Julmetun kokoinen kitara.

http://muusikoiden.net/dyn/users/118662.jpg
http://muusikoiden.net/dyn/users/118663.jpg

Tätähän siinä on mukaelmana tavoiteltu.
http://www2.gibson.com/Products/Ele … r/Gibson-USA/Explorer-Baritone.aspx

Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
darrell
18.12.2013 09:06:33 (muokattu 18.12.2013 09:09:05)

KUNU: Onnea hienosta kepistä!

Kuitenkin pakko sivuta vähän aihetta ja kysyä että olenko ainoa kuka kaipaa ulkomaan foorumeilla tyypillisiä NGD(new guitar day) juttuja m.netissä?
Artikkelit osio löytyy kyllä joo mutta aika harvoin tullee sieltä selailtua, mukavampi ja helpompi olis lukea suoraan täältä niitä. Näitä on nimittäin mukava lukea, kuten tässäki topicissa kehuttiin ja esiteltiin uutta kepakkoa.

Perinteisesti NGD:t on hehkutettu tuonne "Hei, ostin kitarakamaa"-ketjuun. M.netin kitarakamojen ylivoimaisesti eniten kirjoituksia kerännyt aihe ... tällä hetkellä 940 sivua lukemista, and counting.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=198242

Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen.
hevikukko
18.12.2013 09:23:32

Mahtavaa! Mukavaa että muilla on samat fiilikset ja kiitos vaan onnitteluista ja onnittelut takaisin teillekin hienoista Wolfeistanne =) Tämähän on se kaivattu "new guitar day". Kyllähän sitä tulee kaikenmoisia kitaroita vastaan, mutta harva niistä säväyttää.
Näitä Wolfeja on halpa modata paremmiksi esim. hihnalukot ja paremmat mikit. Hinta-taso pysyy alhaalla luojan kiitos ja hyvät yksilöt vastaa säädettyinä Pro laitteita. Soitettavuus ja sointi ratkaisee.

Allekirjoitus:
Werihukka
18.12.2013 15:21:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naavanka_: Mulla on vastaava (joskun huomattavasti mustempi?) ja kyllähän siitä on pitopeli muodostunut.

Jostain syystä tuohon kuvaan näkyy läpi maalit, mutta kun on enemmän valoa, niin kitara näyttää täysin mustalta.

Skaalasta vielä sen verran, että ei ole haitannut. Meikäläisen Gibson V7 on kanssa lyhyellä skaalalla ja toimii siinä missä 25.5 tuumaakin. Tuolla ulkomaan foorumeilla on tyypit kyllä kohtuullisen paranoideja skaalojen suhteen. Sitten vielä soittelevat niillä 30 tuumasilla kauloilla ja 10-kielisillä kitaroilla pääasiassa semmosta musaa, mihin riittäs yksikielinen nauhaton basso.

KUNU
18.12.2013 22:37:06 (muokattu 18.12.2013 22:38:33)

darrell: Perinteisesti NGD:t on hehkutettu tuonne "Hei, ostin kitarakamaa"-ketjuun. M.netin kitarakamojen ylivoimaisesti eniten kirjoituksia kerännyt aihe ... tällä hetkellä 940 sivua lukemista, and counting.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=198242

Joo kyllähän tuo topicci on tuttu mutta omaan mieleen äärimmäisen rasittava, jos haluaa pysyä kärryillä niin saa selata kokoajan. Ja se että jos olisi yksittäisiä aiheita niin voisi suoraan jo otsikosta päätellä että kiinnostaako lukea vaiko ei.
Joku saanee kyllä minun suostumuksen jos alkaa sepustelemaan ja hehkuttamaan omaa ostosta omalla aiheella, kunhan siihen vähän jaksaa edes panostaa.

The Ultimate HorseFace
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti