Muusikoiden.net
03.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran elektroniikkaluukku ei aukea millään
1
Willeh
17.12.2013 15:10:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan törmännyt vastaavaan tai onko mitään ideoita, kun LTD:n EC-50 mallin kitarassa on elektroniikkaluukku (mikä tämän oikea nimi on) niin tiukassa, että en saa sitä auki niin millään. Kolme ruuvia otin auki, sitten olen yrittänyt saada erilaisia pieniä esineillä luukun ja rungon väliin. Ompeluneulalla sain kannen hievahtamaan, mutta ei aeunnut. Ideoita?

Willeh
17.12.2013 15:13:21

Tossa kuvassa (ei mun kitara) näkyy millainen luukku on:
http://www.michalkaszczyszyn.com/en … module_tutorials/ltd_ec-50/back.jpg

Jytäurpo
17.12.2013 15:14:02

Auton kännykkätelineen imukupilla oon itse irrottanut, ei tuu vaurioita.

"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P.
I3enjam1n
17.12.2013 15:16:47

Varmaankin niin kiireellä kasattu, että maali ei ole ehtinyt täysin kuivua, jolloin se luukku on liimautunut kiinni.
Yritä saada ote siitä vaikka tehokkaalla imukupilla, tai kaksipuolisella teipillä kiinnität siihen jonkun (puu)palikan.

"...the more fragile harmonics can survive in a vacuum tube; where they seem to be eliminated or squashed in a solid state crystal lattice... ...I think that's the best and simplest I can put it." - Howard Alexander Dumble
Laulava Kylätohtori
17.12.2013 15:17:54 (muokattu 17.12.2013 15:19:02)

Tai ruuvi pois ja väännät siitä ruuvinreiästä jollain pienellä meisselillä tai koukulla. Siis niin, että kannen pintaan ei jää jälkiä. Ja siis niin, että työnnät sen "työkalun" kannen ja kitaran väliin siitä reiästä, jolloin mitään jälkiä ei jää näkyvissä oleviin osiin.

Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Jormaz
17.12.2013 15:36:43

Arvokkaiden kellojen takakansia jotkut avaa (naarmuja välttääkseen) tekemällä ilmastointiteipistä ison ja tahmean pallon ja sillä kiertävät kannen auki. Ehkä sitä tähänkin voi soveltaa.

No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Antti1
17.12.2013 15:39:06

Mulla eräässä vanhassa Indonesiassa kasatussa kepakossa oli muovikansi tehty siellä varsin jämptin kokoiseksi. Tänne tultuaan oli tietty puu vähän kuivunut ja kutistunut. Se oli siellä niin kovin kiinni, että ilman vasaralla paukuttelua sitä ei olisi saanut enää takaisin. En muista miten sen sieltä ulos raastoin, mutta tod.näk. jollain koululla tms. Sen jälkeen otin hiomapalikan ja kasikymppistä hiomapaperia, jolla poistin millin tai pari per sivu. Sen jälkeen alkoi homma pelaamaan.

NYT ÄMMÄ KELLOT LYÖ!
Willeh
17.12.2013 15:41:43

Jytäurpo: Auton kännykkätelineen imukupilla oon itse irrottanut, ei tuu vaurioita.

Nerokasta!! Tällä lähti. Eipä olisi tullut mieleen. Kiitoksia.

Jytäurpo
17.12.2013 15:53:35 (muokattu 17.12.2013 16:00:12)

Willeh: Nerokasta!! Tällä lähti. Eipä olisi tullut mieleen. Kiitoksia.

Eipä kestä, mulla oli kanssa uudessa sg:ssä tuo luukku kovin kiinni., tahmaa Gibsonin nitrolakka aika hyvin kiinni.

"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti