Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vox Night Train combo
1
telecustom
16.11.2013 13:52:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedustelisin night train käyttäjiltä hyviä ja huonoja puolia vahvistimesta. Combo versio ei ole varmaan vielä moneen talouteen ehtinyt, mutta nuppi kokemuksetkin ovat hyvästä. Itse Olen omistanut Voxilta niin AC30 (liian iso ja tehokas) ja AC15 vahvistimen, ja uudessa NT15C1:ssä kiehtoisi kaksi kanavaa sekä efektilooppi.

RaskasMielinen
16.11.2013 19:03:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu nyt ihan omasta soundimieltymyksestäsi...

Mulla on se pikkuisin eli Lil' -malli "matkavahvistimena". Kyllä siitäkin ääntä lähtee, etenkin hyvällä 1x12" -kaapilla, ja kuulokeliitäntä on kiva juttu. Otan siitä perus putkisoundin (merkitsee mulle lähinnä soittamisen dynamiikkaa) ja BOSS:in multipaavolla (ME-70) muokkaan soundin mieleisekseni. Se mikä tuossa yöjunassa on hyvää, on se että gainia siinä rittää omastakin takaa, eli ei tarvitse kaikkea ottaa pedaaleista (mikä mielestäni myös söisi liikaa siitä dynamiikasta). Efektilooppiahan tuossa Lil' -mallissa ei ole ja muutenkin se on hyvin riisuttu. Sen oma soundi on omaan korvaani aika räkäinen mutta koska juuri tänä iltana ajattelin soitella perusrokkia, niin taidan pistää pitkästä aika juuri sen tulille. Summa summarum: kuvaisin soundia siten, että ekan soinnun kohdalla tekee mieli sytyttää rööki ja soitella se hampaissa. Tosin kiva kliinimpi soundi löytyy myös ja bright/thick -kytkin pitää sen minkä sen nimi lupaa. Mars kokeilemaan siis, ihan itse:) Kokeile verrokiksi ainakin Blackstarin combovalikoimaa (enpä osaa sanoa kumpaan päätyisin jos juuri nyt olisin ostamassa).

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti