Muusikoiden.net
09.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: phant-o-matic
1
ramoret
02.10.2013 19:46:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.thomann.de/fi/epiphone_wilshire_phant_o_matic_ai.htm

Sattuuko kukaan omaamaan kokemuksia tästä?

cosmosdeath
03.10.2013 10:25:09 (muokattu 03.10.2013 10:26:17)

Ei oo kyllä kokemusta, mutta pitkään aikaan ei oo gasia ollu. Vaikka toi lapa on ensinäkin väärä tohon ja sit se on vielä epin röytömalli hienosta lavasta :D

E: Siis nyt on gas.

Japan hairstyle techno ok!
p130
03.10.2013 11:11:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri tuosta versiosta ei ole kokemuksia, mutta ensimmäinen täysikokoisilla humbuckereilla ja batwing-lavalla varustettu Wilshire reissue muutaman vuoden takaa on ollut omistuksessa eikä siitä ole ainakaan mitään pahaa sanottavaa. Erinomainen työn jälki , hyvät puut ja toimiva hardware. Jopa mikit olivat asiallisen perinnesoundin omaavat ja hyvät.

Noiden kokemusten perusteella uskaltaisin kyllä tuollaisen hankkia. ja nyt on pieni gas minullakin. Kiitos =/

Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
ramoret
03.10.2013 11:23:49

Toi vaikuttas tosi jeppis kepiltä speksien perusteella, mutta oishan se kiva päästä testaileen ihan ite. Ei vaan taida suomessa paljon noita olla musaliikkeissä. Ainakaan kevyen googlauksen perusteella en löytäny yhtään =<

Muovinen
03.10.2013 11:25:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole kokemusta tästä mallista, mutta tuntuu että tällaiset hieman epätavallisemmat ja erikoisemmat mallit on nyt tehneet tuloaan jo hyvän aikaa. Passaa ainakin mulle mainiosti.
MikeS
03.10.2013 15:24:40

Moi,

mulla on tuo. Hyvä keppi ja hyvää työn jälkeä. Soundi on murea eikä lainkaan ikävän kuuloinen. Satula on uritettu vähän miten sattuu ja siksi epävireongelmia on ollut...hoitunee liian matalien urien viilauksella.

Tuo soundin esivalitsin on kyllä aika turha...itse en löytänyt miellyttäviä soundeja muuta kuin eka asennossa (perussoundi). Samoin killswitch itselle turha, vaikka onhan sillä välillä ihan kiva leikkiä.

Plus kitara on tosi hyväntuntuinen sylissä (pienehkö ja pyöreäreunainen).

ramoret
03.10.2013 16:03:24

MikeS: Moi,

mulla on tuo. Hyvä keppi ja hyvää työn jälkeä. Soundi on murea eikä lainkaan ikävän kuuloinen. Satula on uritettu vähän miten sattuu ja siksi epävireongelmia on ollut...hoitunee liian matalien urien viilauksella.

Tuo soundin esivalitsin on kyllä aika turha...itse en löytänyt miellyttäviä soundeja muuta kuin eka asennossa (perussoundi). Samoin killswitch itselle turha, vaikka onhan sillä välillä ihan kiva leikkiä.

Plus kitara on tosi hyväntuntuinen sylissä (pienehkö ja pyöreäreunainen).

Cool!
Ostitko thomainilta? mää tässä oon vähän miettiny että onko toi oikeesti noin ruskea toi kitara ku kaikissa kuvissa ympäri nettiä sitä näkee huomattavasti valkosempana ja toisekseen onko toi oikeesti niin kevyt ku speksit väittää eli 3 kg

=)

p130
03.10.2013 16:47:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ramoret: onko toi oikeesti niin kevyt ku speksit väittää eli 3 kg

=)

On varmasti kolmen kilon pintaan. 60-lukuiset vastaavat, mitä mulla on painavat noin 2,5 kiloa lukuunottamatta yhtä tasan kolmikiloista. Reissue ei ollut ainakaan huomattavasti niitä painavampi.

Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
ramoret
03.10.2013 20:06:09

tässä saattais olla budjetti ratkasu niskakipuselle ihmiselle.

MikeS
04.10.2013 17:00:04

On se hieman kellertävämpi kuin monet muut "valkoiset" kitarat. Mutta ei liian - oikein sävykäs beige se on. Ei ruskea.

Kevyt myös todella on. Riippuen hihnan pituudesta, pientä kaulapainoisuutta voi olla - jos hihna pitkä ja kitara polvissa niin kaula painaa pikkasen. Mutta jos kitara sylikorkeudella niin oikein kivasti istuu siinä eikä kaula paina liikaa.

ramoret: Cool!
Ostitko thomainilta? mää tässä oon vähän miettiny että onko toi oikeesti noin ruskea toi kitara ku kaikissa kuvissa ympäri nettiä sitä näkee huomattavasti valkosempana ja toisekseen onko toi oikeesti niin kevyt ku speksit väittää eli 3 kg

=)

Wradlin
05.10.2013 10:06:15

MikeS: Tuo soundin esivalitsin on kyllä aika turha...itse en löytänyt miellyttäviä soundeja muuta kuin eka asennossa (perussoundi). Samoin killswitch itselle turha, vaikka onhan sillä välillä ihan kiva leikkiä.

Niin siis tuohan on Frank Ieron omien mieltymyksiensä pohjalta suunnittelema signaturemalli että ei niitä kytkimiä ole huvikseen siihen laitettu. Mutta ehkä tiesitkin.

ramoret
01.07.2015 08:22:40

Olet kirjoittamassa yli 633 päivää vanhaan aiheeseen! :DDD

NYT jos joku on tässä kohtaa kyllästynyt omaansa niin myykää mulle. Eihän tässä ole ku pari vuotta menny pohtiessa ;)
Osto ilmotus löytyy torilta.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti