Muusikoiden.net
07.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Voodoo Lab 4x4 vs. Cioks Pussy Power?
1
Keppi
18.09.2013 06:21:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tollasia oon katellu. Saman hintasia ja melkein samalla kattauksella, tosin Labissa taitaa olla 4 x 400 mA ja Cioksissa vaan 2 x 400 mA/2 x 200 mA -ulostulot.
Tuskin koskaan tulen tarviimaan neljää neljäsatasta.

Tunteella ostasin Cioksin(Pussy herättää aina tunteita), mutta kumpiko kannattas ostaa järjellä? Kokemuksia?;D
Voodoo Labissa näyttäs olevan flekti ja Cioksissa ei? Välillä on vaan niin pölysiä stageja, että flekti tuntus huonolta ajatukselta?!

...no ei vaineskaan;)
JaaGeRMaisTeR
18.09.2013 21:51:42

Keppi: Tollasia oon katellu. Saman hintasia ja melkein samalla kattauksella, tosin Labissa taitaa olla 4 x 400 mA ja Cioksissa vaan 2 x 400 mA/2 x 200 mA -ulostulot.
Tuskin koskaan tulen tarviimaan neljää neljäsatasta.

Tunteella ostasin Cioksin(Pussy herättää aina tunteita), mutta kumpiko kannattas ostaa järjellä? Kokemuksia?;D
Voodoo Labissa näyttäs olevan flekti ja Cioksissa ei? Välillä on vaan niin pölysiä stageja, että flekti tuntus huonolta ajatukselta?!

Cioks tietenkin.

oiva tumpeloinen
18.09.2013 22:05:21

Cioksissa on mahdollisuus suoraan 15V-virroitukseen. Eli vähän käyttötarpeesta riippuu, kumpi on parempi. Mulla on 4x4, eikä sen kanssa ole tähän mennessä ollut mitään ongelmaa. Enpä ole kyllä kuullut Cioksistakaan mitään huonoa.

Katso, kumpi sopii omaan käyttöön paremmin ja sit ostat kuitenkin Pussy Powerin, koska siistimpi laitos pinnasta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti