Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Epiphone Les Paul Standard Plus Pro HB, mitä diggaatte?
1
GuitarKing98
04.09.2013 20:16:54 (muokattu 04.09.2013 20:17:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo eli sain n.3 vuotta sitten 13v syndelahjaks kyseisen kitaran jonka otsikossa mainitsen, kovasti oon tykänny ja kyllä tolla Punk-Rockii skulaa ja miksei muutakin (?)! Mutta aattelin kysyä että onko teillä kokemuksia skebasta ja mitä ylipäätänsä tykkäätte Epiphonesta? Tossa vielä linkki kitaraan:
http://www.thomann.de/fi/epiphone_les_paul_standard_honeyburst.htm

Keep on Rockin'!
Gabe
04.09.2013 20:37:51 (muokattu 04.09.2013 20:38:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GuitarKing98: Joo eli sain n.3 vuotta sitten 13v syndelahjaks kyseisen kitaran jonka otsikossa mainitsen, kovasti oon tykänny ja kyllä tolla Punk-Rockii skulaa ja miksei muutakin (?)! Mutta aattelin kysyä että onko teillä kokemuksia skebasta ja mitä ylipäätänsä tykkäätte Epiphonesta? Tossa vielä linkki kitaraan:
http://www.thomann.de/fi/epiphone_les_paul_standard_honeyburst.htm

Jos pidät itse kitarastasi niin et tarvitse siihen foorumin raadin hyväksyntää. :) Kitarat ovat myös yksilöitä, helmiä voi löytyä edullistenkin jukosta. Jos homma toimii niin jatka samaan malliin.
pappasfin
04.09.2013 20:59:26

Ihan samoilla linjoilla kun Gabe tuossa kirjoitti.
Homma on sulla kohdillaan ja hankinta on osunu kohdilleen ja ilmeisimmin kaikin puolin on kitarakin kondiksessa kun siitä pidät.

Ei tarvi olla monen tonnin kitara vaan edullisemminkin saa kuten sun tapauksessa.
Helmiä löytyy näistä halvemman pään kitaroista.

Epiphone on ihan OK merkki kuten niin moni muukin merkki, laatuvaihtelua löytyy niin kalliimmasta kuin halvemmastakin mallista/merkistä, pitää vaan osata valita just itelle sopiva käsiin ja mistä omat korvat tykkää ja tämän sä olet oivaltanu hyvin ;D

Sillä mieleisellä kitaralla on hyvä soittaa ja mulla yksi motto on hyvästä kitarasta se, että vaikka puhutaan priima-laadusta ym. niin hyvä kitara on kaiken lisäksi sellainen, että se houkuttaa soittamaan ja se koukuttaa omistajansa ja vois miltei puhua rakkaudesta :D

Hieno homma

PappaSFin
JaaGeRMaisTeR
04.09.2013 21:43:43

pappasfin: niin hyvä kitara on kaiken lisäksi sellainen, että se houkuttaa soittamaan ja se koukuttaa omistajansa ja vois miltei puhua rakkaudesta :D

Aamen!!

Tuen kahta edellistä... Epit on hyviä kitaroita. Yhden omistin ja en sulje pois mahdollisuutta, että toinen tulee joskus :)

crockett
05.09.2013 06:39:40

Hienoltan tuo näyttää! Itsella 2 epiphonea, toinen tsekeissä valmistettu 2001 jonka ostin alkuun kokeilleksani Les Paulin mallisen kitaran sopivuutta itselle ja toinen tuli vaihtokauppojen myötä eli tämä nykyinen ehdoton ykkösskeba:
http://www.gibson.com/slash/epiphone/slash-les-paul-goldtop/

Vaihdon Tokain straton tuohon slash epiin. Tokai oli laadukas kitara jostain 80-luvulta, mutta ei vaan sopinut mulle, soitto ei sen kanssa sujunut eli kaula oli ohut ja muutenkin tuo straton ergonimia ei sopinut mulle. Eli jos sulla kitara istuu kouraan niin anna mennä vaan! Kalliistakaan kitarasta ei oo iloo jos sillä ei osaa (= ei sovi händyyn) soittaa. Mutta en olisi uskonut että Les Paul ja varsinkin paksukaulainen sopii minulle niin hyvin mutta niin se vaan on. Mulla tuo strato->lespa vaihto vaati sellaisen 1 kk sisäänajovaiheen ja nyt paluuta ei ole.

Jos siltä tuntuu niin käytä tuota jossain asiantuntevassa kitarapajassa trimmattavana. Esim mulla tossa Slash mallissa oli mikkien hurina-ongelmaa ja Amfisoundilla laittoivat kuntoon sen ja trimmasivat muutenkin. Tuo oli mielestäni huomattava parannus eli soundit vahvarin kanssa paranivat huimasti. Eli jotain pientä laittoa noissa Kiinan peleissä voi olla tehtaan jäljiltä...

GuitarKing98
05.09.2013 16:04:02

Juu kovasti oon tykänny omasta kepistäni ja oon ite sitä mieltä jos osaat soittaa ni saat hyvät saundit vaikka omatekosesta kitarasta :D, ja hienolta toi Slashin kitara näyttää, Slash on mun suuri idoli.. :).

Keep on Rockin'!
Decadetroll
05.09.2013 16:21:06

Noni, täällähän on oikiat menot siis. Hyvä. Parasta on ku soitto pelaa ja keppi miellyttää.

I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
Genalex
05.09.2013 18:12:29

Itseltänikin löytyy vielä vastaava kampe, aivan riitävän hyvä, ei ole ollut mitään syytä hävittää.

Lisäksi vielä positiivinen ketju, kukaan ei dissaa ketään tai mitään :)

Decadetroll
05.09.2013 20:35:53

Genalex: Itseltänikin löytyy vielä vastaava kampe, aivan riitävän hyvä, ei ole ollut mitään syytä hävittää.

Lisäksi vielä positiivinen ketju, kukaan ei dissaa ketään tai mitään :)

Se on hyvä, että kerrankin joku on tyytyväinen kamppeeseensa.

I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. goatpit.weebly.com
Jamawala
18.09.2013 00:14:38 (muokattu 18.09.2013 00:16:57)

Äääääk... Määki haluun ton Gitan...

Haluutko vaihtaa? ;-) Jackson(300e)KäytettyEpiphone(365e)uusi

toi o jus sillane The Gita että voisi jopa harkita... hm...

Mist pystyis suomest ostaa tollase... ku vaikka kehutaankin, ei välttämät sovi omaa kätte...
oma käsi o vaa sillanen, et vitu ohut ja se on selvä, eli en tilaa Thomannist, muuta ku irtokarkkeja esim. mikkejä, talloja, virityskoneistoo ja muut pient tavaraa

niiku mun foorumeilla on käyny vähä pitkästi... (kaikki tietää) ;-) lopuks ei saa mitää selvää ja aihe unohtuu :D

...Ja niin Devil loi Rock'n Rollin...
Spaceman Spiff
25.09.2013 21:01:24

Soitin Laine myy Les Paul Tribute joka on varma yksi parhaimista Epephonista, ainakin hinta latu suhtessa. DLX ja F-musiikki myyvät Les Paul Standardit.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti