Muusikoiden.net
03.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mistä Kent Armstrong mikkejä?
1
janpeko
23.08.2013 08:52:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt olisi kova tarve p90 noiseless mallille. Kentillä olisi malli hp90. Myyköhän kukaan Suomessa?

arppah8
23.08.2013 08:54:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janpeko: Nyt olisi kova tarve p90 noiseless mallille. Kentillä olisi malli hp90. Myyköhän kukaan Suomessa?

Millbrook. http://www.millbrook.fi/tuotteet.ph … k=17596&tuoteryhma_id=261&offset=30

Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
janpeko
23.08.2013 09:06:21

Ei löydy noiseless mallia , eli hp90

arppah8: Millbrook. http://www.millbrook.fi/tuotteet.ph … k=17596&tuoteryhma_id=261&offset=30

McNulty
23.08.2013 09:36:01 (muokattu 23.08.2013 09:36:17)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janpeko: Ei löydy noiseless mallia , eli hp90

Millbrook on kuitenkin ko. mikkien maahantuoja, joten kysy saako tuotetta edes tilaamalla, vaikka sitä ei välttämättä hyllystä heti löytyisikään.

The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men.
janpeko
23.08.2013 09:40:51

Onko jollain tietoa, että ovatko nuo Millbrookin hinnat tiukkoja? Näyttäisivät olevan hiukan korkeampia kansainvälisessä vertailussa.

McNulty: Millbrook on kuitenkin ko. mikkien maahantuoja, joten kysy saako tuotetta edes tilaamalla, vaikka sitä ei välttämättä hyllystä heti löytyisikään.

mpekkanen
23.08.2013 10:24:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janpeko: Onko jollain tietoa, että ovatko nuo Millbrookin hinnat tiukkoja? Näyttäisivät olevan hiukan korkeampia kansainvälisessä vertailussa.

Kyllä niistä pienen käteisalennuksen voi saada ja sitten ehkä hieman enemmän jos ostat niitä useamman,mutta ei ne hinnat kumminkaan mitään kymmeniä prosentteja tipu ihan tavalliselle ihmiselle. Itse olen ostanut suuria määriä talloja ,virityskoneistoja ,mikkejä jne. Alennukset ovat olleet ihan muutaman euron luokkaa,vaikka olisin ostanut enemmänkin. Voi toki olla tuotteesta ja myyjästä/ostajastakin kiinni.
Soitinrakentajat saavat osia ammattinsa puolesta halvemmalla,mutta se onkin jo toinen asia.

Näin karkeasti on asiat niin ettei Suomessa ole kovinkaan moni tällainen varaosa niin edullinen kuin isommissa liikkeissä jossain ulkomailla jotka tilaavat niitä osia huomattavasti Suomen liikkeitä enemmän. Tuolloin myös he saavat sen tuotteen valmistajalta halvemmalla. Kuitenkin esim. nyt on Millbrookilla 100 eurolla kun tilaa tavaraa niin saa postikulut ilmaiseksi.
Jos jostain Saksasta tai Englannista tilaa saman tuotteen halvemmalla niin se on aika samoissa hinnoissa monesti sitten kun siihen lisätään postikulut.
On myös hyvä kannattaa kotimaisia liikkeitä, ettei jatkossa joudu jokaista irtokieltäkin tilaamaan jostakin kun ei enää ole niitä lähikauppoja.

janpeko
23.08.2013 11:43:04

Olen samaa mieltä, suosin mielelläni kotimaista jos mahdollista. Soitin Levytukkuun, mutta ei ollut kyseistä mallia, eikä tilata erikseen joten... Täytynee tilata sitten Englannista.

mpekkanen: Kyllä niistä pienen käteisalennuksen voi saada ja sitten ehkä hieman enemmän jos ostat niitä useamman,mutta ei ne hinnat kumminkaan mitään kymmeniä prosentteja tipu ihan tavalliselle ihmiselle. Itse olen ostanut suuria määriä talloja ,virityskoneistoja ,mikkejä jne. Alennukset ovat olleet ihan muutaman euron luokkaa,vaikka olisin ostanut enemmänkin. Voi toki olla tuotteesta ja myyjästä/ostajastakin kiinni.
Soitinrakentajat saavat osia ammattinsa puolesta halvemmalla,mutta se onkin jo toinen asia.

Näin karkeasti on asiat niin ettei Suomessa ole kovinkaan moni tällainen varaosa niin edullinen kuin isommissa liikkeissä jossain ulkomailla jotka tilaavat niitä osia huomattavasti Suomen liikkeitä enemmän. Tuolloin myös he saavat sen tuotteen valmistajalta halvemmalla. Kuitenkin esim. nyt on Millbrookilla 100 eurolla kun tilaa tavaraa niin saa postikulut ilmaiseksi.
Jos jostain Saksasta tai Englannista tilaa saman tuotteen halvemmalla niin se on aika samoissa hinnoissa monesti sitten kun siihen lisätään postikulut.
On myös hyvä kannattaa kotimaisia liikkeitä, ettei jatkossa joudu jokaista irtokieltäkin tilaamaan jostakin kun ei enää ole niitä lähikauppoja.

McNulty
23.08.2013 11:51:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

janpeko: Olen samaa mieltä, suosin mielelläni kotimaista jos mahdollista. Soitin Levytukkuun, mutta ei ollut kyseistä mallia, eikä tilata erikseen joten... Täytynee tilata sitten Englannista.

Levytukku? Millbrook? Are you alright?

The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men.
janpeko
23.08.2013 22:19:27

Sori, meni firmat sekaisin. Siis Millbrookiin olin yhteydessä. Eivät tilaa yksittäisiä mikkejä. Isompi tilaus joskus tulevaisuudessa. Eli jos tarvitsen heti, ainut mahdollisuus tilata esim englannista.

McNulty: Levytukku? Millbrook? Are you alright?

Billsner
27.08.2013 00:36:05

Itse olen pari kertaa tilannut kentin mikkejä suoraan jenkeista wd-musicilta http://www.wdmusic.com/ Tavara on tullut parissa viikossa ja toimituskulut olivat kohtuulliset. Siihen aikaan dollarin kurssi oli aika heikko, niin hinnat olivat erittäin kohtuulliset. Tullin ja alvinhan noista joutuu maksamaan, mutta kannattaahan se kysäistä.

Supreme General Of Evil
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti