Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lead saundia etsimässä
1
johjeli
13.08.2013 17:24:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monenlaista olen pyöritellyt, mutta vielä ei ole sopivaa löytynyt. Hakusessa kermainen ja laulava lead saundi.. gary mooren saundi on jotain sinne suuntaan mutta vielä saisi vähän enemmän irrota gainia jolloin homma toimisi myös vähän raskaammassakin musassa.

Tällä hetkellä säröttimen virkaa hoitaa T-rexin dr.swamp joka hoitaa asiansa mukavasti komppi puolella, mutta lead hommissa jokin puuttuu.. Carl martinin plexitonea olen miettinyt mutta niitä ei ole torilla näkynyt ja uutena ei rohkene hinnan vuoksi tilaamaan.

Niin ja kitarana toimii pääasiallisesti Gibsonin Les paul Deluxe ja vahvistimena marshallin bluesbreaker (svilon modaama)

Oikea saundi löytyisi avaamalla breakkeria tarpeeksi od:lla höystettynä, mutta sillon ei tahdo enään tarvittvan puhdasta saundia löytyä :)

Jos täällä jollakin olisi saundin metsästykseen vinkkejä niin antaa tulla visioita!

Karvamammutti
13.08.2013 18:00:03

Jonninnäköinen BSIAB II -tyyppinen boksi vois antaa haluamaasi törinää.

JIÄKYLYMMEE JEHKUA
svilo
13.08.2013 19:06:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

johjeli: Monenlaista olen pyöritellyt, mutta vielä ei ole sopivaa löytynyt. Hakusessa kermainen ja laulava lead saundi.. gary mooren saundi on jotain sinne suuntaan mutta vielä saisi vähän enemmän irrota gainia jolloin homma toimisi myös vähän raskaammassakin musassa.

Tällä hetkellä säröttimen virkaa hoitaa T-rexin dr.swamp joka hoitaa asiansa mukavasti komppi puolella, mutta lead hommissa jokin puuttuu.. Carl martinin plexitonea olen miettinyt mutta niitä ei ole torilla näkynyt ja uutena ei rohkene hinnan vuoksi tilaamaan.

Niin ja kitarana toimii pääasiallisesti Gibsonin Les paul Deluxe ja vahvistimena marshallin bluesbreaker (svilon modaama)

Oikea saundi löytyisi avaamalla breakkeria tarpeeksi od:lla höystettynä, mutta sillon ei tahdo enään tarvittvan puhdasta saundia löytyä :)

Jos täällä jollakin olisi saundin metsästykseen vinkkejä niin antaa tulla visioita!

Vaikkapa:

http://www.kitarapaja.com/pics/fxguvnor_574_768.JPG

/s

"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
mopar
13.08.2013 23:03:45

Mulla on käytössä Skreddy Pedals - Lunar Module Deluxe -klooni. Se laulaa mahtavasti. Sillä lähtee Mooret ja Gilmourit. Tuskin alkuperäinen ainakaan huonompi ole...

http://muusikoiden.net/dyn/users/112469.jpg
Confidentum
13.08.2013 23:29:24

Mulla oli taannoin sama setti Bluesbreaker ja Deluxe Lespa. Vanhemman mallin Visual Soundin Jekyll&Hyde toimi hyvin, Proco Ratti myös ja BB Preamppi, plexitone ei niinkään hyvin

Potikka kaakkoon!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti