Muusikoiden.net
11.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: J.J.Cale passed away..
1
fox
27.07.2013 14:50:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.jjcale.com/

Yläkerran orkesteriin taas uusi kiinnitys..
Vaya con Dios JJ..

welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
tjj2000
27.07.2013 15:08:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aina nämä ilmoitukset yllättävät, vaikka olihan kaverilla jo ikää.
Yksi syy enemmän pysyä vanhalla mantereella.
Joskus oli ajatuksena nähdä JJ ja kuolla. Nyt jäi vain kuoleminen jäljelle.

Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
Illu
27.07.2013 15:32:45 (muokattu 27.07.2013 15:36:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin ne rivit harvenee :(

Piti oikein hetki istua hiljaa ja miettiä, mitä JJ Cale ja hänen musiikkinsa ovat minulle merkinneet. Lopputulos oli, että paljon. Se on kulkenut mukana siitä lähtien kun ensimmäisen kerran kuulin suhisevalta c-kasetilta Call Me The Breezen.

Mutta Anyway The Wind Blows

http://www.youtube.com/watch?v=HgtOGqnHawc

AngieRainbow
27.07.2013 16:37:10

Illu: Niin ne rivit harvenee :(

Piti oikein hetki istua hiljaa ja miettiä, mitä JJ Cale ja hänen musiikkinsa ovat minulle merkinneet. Lopputulos oli, että paljon. Se on kulkenut mukana siitä lähtien kun ensimmäisen kerran kuulin suhisevalta c-kasetilta Call Me The Breezen.

Mutta Anyway The Wind Blows

http://www.youtube.com/watch?v=HgtOGqnHawc

J.J Cale once commented on other people playing his songs he said "You know I don't mind the guys like Clapton who cover my material because at the end of the day I get a fat royalty check in the mail. But this Knopfler guy, he just took my sound and didn't cover any of my songs!"

What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Socialite
27.07.2013 16:56:20

"Clyde plays electric bass, plays it with finesse and grace
Sit on the porch without no shoes, picking the bass and singing the blues"

Ikävä uutinen, taas yksi suosikki poissa. Hienot biisit jää kuitenkin elämään.

Kipponi
27.07.2013 17:41:05

Yksi mun suunnannäyttäjistä.Minimalistinen kitaristi ja oma tyyli soittaa.
Ja minkä takia tälle palstalle?Siirtäkää tää roots-osastolle.
Tervemenoa; siellä ne kovimmat soittajat on yläkerran orkestereissa.

Ihmiskunta on virus ja syöpä kaikelle muulle elolliselle tällä planeetalla. "Luulen, että EU-ministeri Stubbelon kauden jälkeen yleisimmät ammatit ovat marjojen, sienien ja käpyjen keräily ja kalastus. Valuuttana on oravannahat ja asumismuoto teltassa"
Jii-Gee
27.07.2013 18:51:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikka illalla, oltiin äsken saundtsekissä ja soitettiin vikana tsekkibiisinä ihan extempore Call Me The Breeze.. annettiin kerrankin mennä loppuun asti ku kulki ja svengas ja saundas ja tuntui niin pirun hyvältä.

Siitä ku sit pääsin himaan ja avasin netin niin... *sniif*
Shabby
07.08.2013 17:29:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin just 29. päivä maanantaina sanonu treenien jälkeen, kun Calea kuunneltiin, että tän kyllä haluaisin nähdä livenä. Sitten kuulen torstaina, että kuoli. Nyt vasta netistä tarkistin, että oli jo ollut kuollut silloin, kun keikastaan vaihteeksi haaveilin. Jäi sitten Cale näkemättä, niinkuin Crampskin (jälkimmäinen tosin oma moka ja ihan toinen juttu).

Mulla on ainakin kahdeksan ensimmäistä albumia vinyyleinä, totta kai. Ekoilla kesätyörahoilla ostin niistä suurimman osan Manskun Valtsun midprice -laarista. Yksi myöhempi saattaa olla lahjaksi saatuna, vinyyli sekin.

Enää ei auta tohtorille soitto, eikä medisiinit, lepää rauhassa J.J. Cale, R.I.P.

"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti