Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gorgomyte
1
epeli
19.06.2013 02:19:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://gorgomyte.com/FAQ2.html

Kokemuksia kellään? Onko toi niin ihmetavaraa kuin sitä mainostetaan?

"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
fox
19.06.2013 02:24:18

epeli: http://gorgomyte.com/FAQ2.html

Kokemuksia kellään? Onko toi niin ihmetavaraa kuin sitä mainostetaan?

Onhan noita, ja on ollutkin. Voit kokeilla onko siitä "iloa". FastFret on samanmoista ainetta. Ja kukaan ei estä vetämästä esim. otelautaöljyä "kielten päälle" jos sattuu olemaan vaikka suihkepullossa esmerkiks Kyserin Lemon Oilia.

welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
McNulty
19.06.2013 15:28:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fox: Onhan noita, ja on ollutkin. Voit kokeilla onko siitä "iloa". FastFret on samanmoista ainetta. Ja kukaan ei estä vetämästä esim. otelautaöljyä "kielten päälle" jos sattuu olemaan vaikka suihkepullossa esmerkiks Kyserin Lemon Oilia.

Gorgomyte ei ole lemon oilia eikä oikein fastfrettiäkään.

Se on pikemminkin hienorakeinen hankauspaperi joka kiillottaa (siis hioo kevyesti) nauhoja ja otelaudan pintaa, tehden siitä kiiltävän ja uuden näköisen.

Itselläni on yksi pussukka Gorgomyteä ja olen käyttänyt sitä joskus, sanotaanko että soittimen vuosihuollon yhteydessä. Samaa asiaa voi toteuttaa myös #0000 teräsvillalla, joskaan Gorgomytestä ei tule metallipölyä (joka jää kivasti mikin napapaloihin kiinni), kuten teräsvillasta.

Melko hintavaa onpi Gorgomyte, mutta ei niin kallista etteikö kannattaisi kokeilla ja testata (esim. smäinäiseen kakkoskeppiin).

The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men.
Gabe
19.06.2013 16:20:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitääpäs laittaa tämä muistiin.
epeli
19.06.2013 18:11:59

Kaipa sitä tarttee testimielessä tilata.

"Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real"
Antti1
19.06.2013 18:40:30

McNulty: Samaa asiaa voi toteuttaa myös #0000 teräsvillalla, joskaan Gorgomytestä ei tule metallipölyä (joka jää kivasti mikin napapaloihin kiinni), kuten teräsvillasta.

Jos toi magneetin ääreen kertyminen on ainoa ongelma, niin suikale leveää maalarinteippiä päälle ja homma on hanskassa. Siitä sit lopuksi pyyhkäsee pois ja teipit veks.

"I dreamed that I was in a river... I floated down the river, through valleys of giant boobs." -Sanji
crackman
19.06.2013 22:40:36

itse olen käyttänyt tätä jo parin vuoden ajan ja on pakko kehua. Puhdistaa otelaudan erittäin hyvin ja nauhatkin alkaa kiiltämään todella hyvin.

Jos tolla haluaa oikeesti puhdistaa kepin oikein kunnolla niin kyllä siinä menee varmaan 1-2 tuntia, koska toi kangas kerää sitä jöötiä aivan sairaan hyvin.

Putsailin tolla joskus myös ibanezin edgeä, joka oli vähän "hapettunut" hiestä ja toimi siinäkin ihan kohtalaisesti.

Ton kanssa pitää olla vaan tarkkana ettei se pääse kuivumaan paketissaan, koska sitten toi on aika kättökelvotonta.

Nyt Rillataa!
Vainaja
19.06.2013 22:58:06 (muokattu 19.06.2013 22:58:33)

Nimi hämää aika paljon. Ekana tuli mieleen joku norjalainen bläkkisbändi.

''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
aristoteles666
20.06.2013 03:28:12

olen käyttänyt 80 luvulta kulta- ja hopeaseppien käyttämiä hiontaliinoja samaan juttuun, kankaisia liinoja joilla kiilloitetaan koruja ym, toimii vuosia eikä tarvitse säilyttää pussissa.
sama periaate niissäkin on.

" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti