Aihe: Gibson SG Junior 60's | 1 |
---|
|
Kokemuksia näistä? Onkohan mahdollista saada Suomesta? Kiihoittaa. -Get down and get out. | Gabe 12.06.2013 17:59:36 | |
|
http://www.vantaanmusiikki.fi/shop/ … unior-ebony-sahkokitara-p-4600.html | |
Kokemusta on, minulla on tuo punaisena. Kevyt, todella siisti (siis huolellinen työn jälki), paahdettu kaula tuoksuu piparilta, hyvin nasaali ääni. Hyvä, simppeli skitta! Jopas lähti! | |
Voisin kuvitella, että aivan tautisen kova peli. Oma melody maker vieny jo ykköskitaran paikan leikiten. | |
jpousi: Kokemusta on, minulla on tuo punaisena. Kevyt, todella siisti (siis huolellinen työn jälki), paahdettu kaula tuoksuu piparilta, hyvin nasaali ääni. Hyvä, simppeli skitta! Et haluisi luopua? Mulla ois torilla myös 83 vuoden Gibson Challenger jos sellanen kiinnostaisi... -Get down and get out. | jpousi 15.06.2013 00:51:46 (muokattu 15.06.2013 00:52:19) | |
|
Joey Mosquito: Et haluisi luopua? Mulla ois torilla myös 83 vuoden Gibson Challenger jos sellanen kiinnostaisi... Kyl mie taidan pitää tuon SG Juniorin. On se niin mukava peli. BTW, vaikkei minulla Challengeria ole ollutkaan, niin pari Gibson Marauderia sentään. Pulttikaulat niissäkin. Jopas lähti! | « edellinen sivu | seuraava sivu » | 1 |
---|
|
|