Muusikoiden.net
11.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vox Night Rain 50 Head
1
b8236
02.06.2013 22:16:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia otsikonmukaisesta laitteesta? Haen budjettiluokan nuppia jossa toimiva efektilenkki, kaksi kanavaa ja erityisesti hyvä soundinen clean/crunch.
Voxin Night Train 50 vaikuttaa omaan näkemykseen varsin mielenkiintoiselta peliltä.

Heittäkää siis kommentteja jos on käyttökokemuksia.

käsi
02.06.2013 22:22:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla ei ole tuota 50w versiota. vaan siitä pienempi 15w. pelkästään toi on hyvin monipuolinen ja kestävä kapine ollut. suosittelen lämpimästi tuota. saa epävox maisesti myös hyvin paljon säröä. lähes metalliin kelpaavaa.

rheinone
02.06.2013 23:10:15 (muokattu 02.06.2013 23:22:16)

Mulla oli ekaks 15W nuppi ja nyttemmin 50W. Kyllä tää 50W peli on ihan hintansa haukkunut. Eihän se saundillisesti tietysti mikään Marshall 1959:n, jota korvaamaan styrkkarin hankin, pesijä ole. Mutta hoitaa hommansa mun tilanteessa, jossa keikkailu on hiipunut minimiin ja halppisputkipelin pitää riittää. Toimii myös tarvittaessa himavahvistimena, ja on kohtuukevyt roudattava.

Kanavien välisen balanssin löytäminen otti oman aikansa, ja löydyttyään snadisti kavensi saundipalettia. Siksi antaisin NT 15:lle arvosanaksi täyden kympin, mutta 50W-versiolle ainoastaan ysin; putkipelien halppissarjassa siis.

toimiva efektilenkki, kaksi kanavaa ja erityisesti hyvä soundinen clean/crunch.

Kyllä nämä toteutuvat, joskin hyväsaundisen cleanin virittäminen niin että toisesta kanavasta tuuttaa yhdellä polkaisulla hyväsaundista crunchia, on osa mainitsemaani haastetta kanavien balanssin löytämisessä.

Lopputulema: Voin suositella. Ainakin itelläni on toiminut.

b8236
03.06.2013 00:06:11

rheinone: Mulla oli ekaks 15W nuppi ja nyttemmin 50W. Kyllä tää 50W peli on ihan hintansa haukkunut. Eihän se saundillisesti tietysti mikään Marshall 1959:n, jota korvaamaan styrkkarin hankin, pesijä ole. Mutta hoitaa hommansa mun tilanteessa, jossa keikkailu on hiipunut minimiin ja halppisputkipelin pitää riittää. Toimii myös tarvittaessa himavahvistimena, ja on kohtuukevyt roudattava.

Kanavien välisen balanssin löytäminen otti oman aikansa, ja löydyttyään snadisti kavensi saundipalettia. Siksi antaisin NT 15:lle arvosanaksi täyden kympin, mutta 50W-versiolle ainoastaan ysin; putkipelien halppissarjassa siis.

Kyllä nämä toteutuvat, joskin hyväsaundisen cleanin virittäminen niin että toisesta kanavasta tuuttaa yhdellä polkaisulla hyväsaundista crunchia, on osa mainitsemaani haastetta kanavien balanssin löytämisessä.

Lopputulema: Voin suositella. Ainakin itelläni on toiminut.

Kiitos kommenteistasi! Ajattelin tuota bright-kanavan "thick"-toimintoa siinä crunch-hommassa käyttää, eli luuletko, että toimisi sillä tavoin?

rheinone
03.06.2013 14:51:00 (muokattu 03.06.2013 15:03:15)

b8236: Kiitos kommenteistasi! Ajattelin tuota bright-kanavan "thick"-toimintoa siinä crunch-hommassa käyttää, eli luuletko, että toimisi sillä tavoin?

Silloin jäisi kokonaan särökanava hyödyntämättä. Muistelen että itelläni oli sama ajatus, mutta kliinin ja thick-moodin välille tuli niin valtava volyymiero, että hommaa oli vaikeaa saada toimimaan. Niillä kun on yhteinen master volume. Päädyin siis virittämään särökanavasta "mahdolliman samanoloisen" saundin kuin bright-kanavan thick-moodista pukkasi.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti