Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vox AC-15 ja lisää botnea
1 2
Illu
02.06.2013 20:59:32 (muokattu 02.06.2013 20:59:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ziggy Bubba: Rankemmilla säröillä se alakerta joka tapauksessa kompressoituu jo ihan sen surinan aiheuttama. Musta tämä kuulostaa pienen avoimen lootan ongelmalta - tota ei oikein korjata muuten kuin hommaamalla isompi suljettu kaappi tai sulkemalla se "takaluukku" itse. Oli se sitten baarin takaseinän avulla tai millä vaan.
 
Voxin rakenteesta en tiedä, mutta yleensä kombossa se takaa avoin rakenne on jäähdytyksen edellytys, joten sulkemalla lootan rikkoo samalla vahvistimensa.
 
rakinraato
02.06.2013 21:05:00 (muokattu 02.06.2013 21:05:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juici: Haa, no siinä tapauksessa melkeinpä mikä tahansa suljettu 2x12" tai 4x12" kaappi tuo sitä tarvittavaa botnea.
 
Mikäli olen ymmärtänyt akuperäisen kysymyksen oikein. Olisi kai turvallisempi olettaa saman elementin soivan jykevämmin suljetussa kuin avoimessa kaapissa. Tästä aiheesta on minua viisaampien kirjoituksia. Onhan niitä sellaisiakin kaappeja jotka voi avata ja sulkea. Sellaista kokeilemalla kaapityypin ero selkiää. NT 112 kaapin takana olen pitänyt myös laudan pätkää tai kimpilevyä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «