Muusikoiden.net
09.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Voodoo Lab Pedal Power 2+ kosahti keikalla
1
opaa
25.05.2013 08:31:44 (muokattu 25.05.2013 08:32:12)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään käynyt näin?

Laitoin puoli tuntia ennen keikan alkua virrat päälle vahvistimeen sekä Pedal Poweriin ja pedaaleissa alkoi vilkkua valot. Sitten kun tuli soiton aika niin pedaalit eivät enää vilkkuneet eikä Voodoo Labissa palanut punainen virtavalo. Eri virtapiuhoilla ja jatkoroikilla kokeiltiin mutta ei vaikutusta. Laite tuntui käteen myös aika kuumalta.

Takuuseenhan tämä menee, mutta olisi hyvä tietää mistä on kyse, uskaltaako enää keikalle ottaa vai pitääkö vaihtaa laitetta :/ Mainittakoon myös että laite on kuin uusi, muutama keikka vain takana.

Tami
25.05.2013 09:53:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

opaa: Onko kellään käynyt näin?

Takuuseenhan tämä menee, mutta olisi hyvä tietää mistä on kyse, uskaltaako enää keikalle ottaa vai pitääkö vaihtaa laitetta :/ Mainittakoon myös että laite on kuin uusi, muutama keikka vain takana.

Ei ole käynyt. Ihan mielenkiinnosta vielä: kokeilitko ilman kuormaa, eli ilman pedaaleja?

Osa 2: Mitens sitten keikasta selvittiin (vrt ketju kitaristin backup-systeemistä ?)

En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
AngieRainbow
25.05.2013 11:32:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tami:Osa 2: Mitens sitten keikasta selvittiin (vrt ketju kitaristin backup-systeemistä ?)

Otetaan piuha irti ensimmäisestä pedaalista ja laitetaan vahvistimeen. Ts. ohitetaan koko lauta ja vedetään ilman pedaaleita. Näin olen itse tehnyt. Tosin mulla kosahti se vitun 1spot vai mikä nyt onkaan. Nykyään mulla on juurikin tommonen otsikon mukainen virtalähde. Täytyy toivoa, että omani ei hajoa.

What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
opaa
26.05.2013 09:15:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan mielenkiinnosta vielä: kokeilitko ilman kuormaa, eli ilman pedaaleja?

Kokeilin, ei toimi.

Osa 2: Mitens sitten keikasta selvittiin (vrt ketju kitaristin backup-systeemistä ?)

Onneksi en joutunut vetämään piuha vahvistimeen kun on pelkkä clean vahvistin! Olisin ollut aivan uskomattomassa liemessä muuten :) Basistilla oli pedaalilauta vieressä ja yksi paikka vapaana 1-spotin daisy chainista. Siihen ihan pokkana ketjutin wahin, särön sekä sooloboostin. Tästä lähtien pidänkin 1-spotin aina backuppina mukana.

Mäkään en ole lukenut tai kuullut Voodoo Labien hajoilevan jengillä, ehkä mulla vain oli maanantaikappale ja harvinaisen huono säkä?

Tami
26.05.2013 09:41:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

opaa:
Onneksi en joutunut vetämään piuha vahvistimeen kun on pelkkä clean vahvistin! Olisin ollut aivan uskomattomassa liemessä muuten :) ..... Tästä lähtien pidänkin 1-spotin aina backuppina mukana.

Näin... Itselläkin sama systeemi joten siksi tuo piuha suoraan styrkkariin ei tuota ihan toivottua lopputulosta.

Vahvisten hajoamisen varalle mulla on EHX:n caliber22 ja tuo 1spot on varmasti hyvä/kevyt vara lautaa varten.

En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Laulava Kylätohtori
26.05.2013 10:14:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän tuo PP2+ ole edelleen ihan yhtä luotettava kuin ennenkin. Eihän sellaista laitetta ole tehtykään, mikä ei koskaan hajoaisi. Tällä se riski on vain pienempi...

Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti