Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender Mustang Floor
1
Timo JM
24.05.2013 09:33:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia tästä pedaalista?

http://www.thomann.de/fi/fender_mustang_floor.htm

...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | www.timomantynen.com | www.mikseri.net/divari |
Timo JM
24.05.2013 09:43:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vai onko tämä selvästi parempi?

Line6 Pod HD500
http://www.thomann.de/fi/line6_pod_hd500.htm

...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | www.timomantynen.com | www.mikseri.net/divari |
pappasfin
24.05.2013 12:02:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En osaa suoraan sanoa kumpi ois parempi kun ei ole ainakaan tuosta Fenderin laitteesta kokemuksia, hintaeroahan noilla on mutta se ei kerro juurikaan mitään muuta.

Paras vaihtoehto oikeasti on se, että menet kivijalkaliikkeisiin nuo molemmat testaamaan ja vertaat kumpi on mielestäsi parempi.

- minkälainen soundi noista irtoaa
- millainen käyttöliittymä noissa on (mukava ja helppo, tarkoituksen mukainen?)
- millaiset mahdollisuudet käyttää muiden laitteiden kanssa ja liitäntäpinta erillaisine liittimineen etc.
- onko kovaa tekoa vaiko tuntuu helposti särkyvältä jne.

ja vertaa noita ominaisuuksia sitten siihen omaan tarpeeseen ja kumpi istuu paremmin niin valitsee sitten sen.

Noiden kahden lisäksi toki löytyy mm. Bossin GT 8 ja 10 sekä 100 ja muitakin vastaavia sekä räkkilaitteita kuten Eleven Rack, jonka mukana tulee Protools 10 ohjelmakin.

Eli pähkäiltävää kyllä riittää ja kandee vertailla useampaakin ja myös tarkentaa omaa tarvetta ja miettiä siihen se sopivin vaihtoehto.

Eipä tästä mun jutusta paljoa apuja tainnut olla ;)

PappaSFin
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti