Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huono myynti-ilmoitus
1 2 3 4 5 6 7
nakedzen
14.03.2013 19:05:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: -"MYYTY tai varattu" tekstit ilmoituksessa.. Eikös sen voi poistaa?
 
Meikäläinen ainakin pitää pari päivää "MYYTY" tekstillä torilla kun yleensä saa pari-kolme pikaviestiä tyyliin "onko vielä myynnissä" jos suoraan poistaa.
Sarko
14.03.2013 19:12:43 (muokattu 14.03.2013 19:13:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nakedzen: Meikäläinen ainakin pitää pari päivää "MYYTY" tekstillä torilla kun yleensä saa pari-kolme pikaviestiä tyyliin "onko vielä myynnissä" jos suoraan poistaa.
 
Paljon torilla kauppaa tehneenä ei itellä ole tällaisia ongelmia ollut, jos kaupat on sovittu niin suoraan poistaminen on mielestäni hyvän tavan mukaista niin ei kuormita toria turhaan. Mutta different strokes ja niin edespäin.
 
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
jhlamm
14.03.2013 22:09:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse aina laitan varattu ilmoituksen, jos paketti on lähtenyt postiennakolla tai sanotaan haettavan päivänä x, mutta ei olla maksettu rahaa vielä. Voi ehkä jurppia joitakin, mutta kaksi kertaa tuollainen on varauksesta poistunut ja jatkanut listassa seuraavalla ja sitten yhteyttä ottaneelle.
 
Omasta mielestäni ilmoitukset missä sanotaan yleensä vajaat speksit tai epätäydelliset. Kuten Talla: hyvä floikka, pitää vireen... Eipä kauheasti luottamusta herätä. Samoin, jos speksejä on laitettu niin kaiken voisi laittaa mitä löytyy. Jos toteaa, että kaikki löytyy netistä tai hakekaa, niin eikös ne helposti löytyvinä voisi nopeasti copy pastettaa siihen ilmoon...
 
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Old Joe
14.03.2013 22:20:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole kivaa sekään, kun speksejä ja muuta tietoa on sivukaupalla.
Kyllä näytöllä saisi mielestäni näkyä ilmoituksen kohde ja yhteystiedot, ilman normaali kokoisen näytön vierittelyä.
Lisää tietoa voi aina saada muulla tavoin.
 
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
jarzanza
14.03.2013 22:54:43 (muokattu 14.03.2013 22:55:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jhlamm:
Omasta mielestäni ilmoitukset missä sanotaan yleensä vajaat speksit tai epätäydelliset. Kuten Talla: hyvä floikka, pitää vireen... Eipä kauheasti luottamusta herätä. Samoin, jos speksejä on laitettu niin kaiken voisi laittaa mitä löytyy. Jos toteaa, että kaikki löytyy netistä tai hakekaa, niin eikös ne helposti löytyvinä voisi nopeasti copy pastettaa siihen ilmoon...

 
Mites tapaukset mistä itse et tiedän sen enempää, kuin valmistajan ja miltä se näyttää. Eikä kaikkitietävä gööglekään kerro asiasta yhtään mitään?
 
E: siis niinkuin myyjän ominaisuudessa.
 
Rämppy
15.03.2013 09:45:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuvan puuttuminen tai netistä kopsattu kuva vähentää oleellisesti mun mielenkiintoa. Nykyään kun suunnilleen kaikilla on ainakin kännykkäkamera, en voi välttyä ajatukselta, että myytävä tuote ei ole ulkoisesti ihan priimaa, jos ei kehtaa kuvaa laittaa ilmoitukseen. Mut mä olenkin tämmöinen vähän kyyninen tyyppi.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
Muovinen
15.03.2013 10:29:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä sellaiset yhden lauseen ilmot on tympeitä. Vaikka ois LP Standard myynnin kohteena, niin voi sen kyseisen yksilön historiasta ja kunnosta jotain kertoa. Netistä napattu kuva on aina aikamoinen pettymys.
 
Itellä tuli viimesimpään ilmotukseen jo aika paljon tavaraa, mutta kitarakin on vähän oudompi. Runsaalla kuvatarjonnalla yritin kyllä olla mahdollisimman läpinäkyvä, eli ostajaehdokas voi itse todeta kunnon.
 
Myy minulle sun Guild-sähkis, kiitos. Kamaropnogalleria
UkkonenIskee
15.03.2013 10:48:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmoinen missä on sana: "elikkäs".
http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … rice_max=&category=all&with_image=0
 
J.Nikkanen
15.03.2013 10:51:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UkkonenIskee: Semmoinen missä on sana: "elikkäs".
http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … rice_max=&category=all&with_image=0

 
Thihi! Meitsi on tuolla listalla ja ihan tarkoituksella.
 
Homojatsit sulla on housuissas. -Santukka
Tawsky
15.03.2013 10:57:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Kuva otettu netistä, kitara on kyl kuvaa vastaavassa kunnossa mutta punainen"
 
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Muovinen
15.03.2013 12:10:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UkkonenIskee: Semmoinen missä on sana: "elikkäs".
http://muusikoiden.net/tori/haku.ph … rice_max=&category=all&with_image=0

 
Nyyh, itken verta puolestasi.
 
Myy minulle sun Guild-sähkis, kiitos. Kamaropnogalleria
jhlamm
15.03.2013 12:57:42 (muokattu 15.03.2013 12:58:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jarzanza: Mites tapaukset mistä itse et tiedän sen enempää, kuin valmistajan ja miltä se näyttää. Eikä kaikkitietävä gööglekään kerro asiasta yhtään mitään?
 
E: siis niinkuin myyjän ominaisuudessa.

 
No tietenkin nämä nyt sitten erikseen. Muutama hyvä tapaus on näkynyt, kun ostaja on laittanut ilmoitukseen, ettei varmaksi tiedä kaikkea. Nopeasti tarkat mnettiläiset ne kommentteihin täyttävät. :D
 
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Funkånaut
15.03.2013 14:09:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sarko: Paljon torilla kauppaa tehneenä ei itellä ole tällaisia ongelmia ollut, jos kaupat on sovittu niin suoraan poistaminen on mielestäni hyvän tavan mukaista niin ei kuormita toria turhaan. Mutta different strokes ja niin edespäin.
 
Ite pistän merkinnän *varattu* siihen asti, kunnes se on noudettu/lähetetty ja raha vaihtanut omistajaa. Tämän jälkeen poistoon ilmoitus.
 
Ja mä en osta mitään, jonka myynti-ilmoitus alkaa elikkäs tai joo eli tai vastaavalla tavalla.
 
"Jos sulla on jotain antipatioita jengiä kohtaan, ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen. Kato moi mulla skulaa ihan hyvin tänks." - Prinssi Haapamäeltä Kuuntelen tämmöistä
Type
15.03.2013 19:27:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Ite pistän merkinnän *varattu* siihen asti, kunnes se on noudettu/lähetetty ja raha vaihtanut omistajaa. Tämän jälkeen poistoon ilmoitus.
 
Mä käytän tuota samaa. Siinä vaiheessa kun sovitaan, että ostaja tulee ajankohtana x katsomaan tuotetta, laitan sen varaukseen. Heti kun raha ja tavara vaihtaa omistajaa, poistan ilmoituksen.
 
Kolmella soinnulla tekee biisin, neljällä koko albumin.
FensonGibder
15.03.2013 20:18:47 (muokattu 15.03.2013 20:19:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Ite pistän merkinnän *varattu* siihen asti, kunnes se on noudettu/lähetetty ja raha vaihtanut omistajaa. Tämän jälkeen poistoon ilmoitus.
 
Kitarapajalla normikäytäntö.
 
Riffi, nyt.
jarzanza
15.03.2013 21:02:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jhlamm: No tietenkin nämä nyt sitten erikseen. Muutama hyvä tapaus on näkynyt, kun ostaja on laittanut ilmoitukseen, ettei varmaksi tiedä kaikkea. Nopeasti tarkat mnettiläiset ne kommentteihin täyttävät. :D
 
Niin tai sitten täyttävät ihan jollain muulla kuin faktalla.
Ainakin minun ilmoitukseen ruvettiin vain työntämään "musta tuntuu" juttua.
 
Skebaristi
15.03.2013 22:06:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Voin lähettää kuvia oikeasti kiinnostuneille"
 
http://tinyurl.com/alaap9z
 
Funkånaut
15.03.2013 23:05:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FensonGibder: Kitarapajalla normikäytäntö.
 
Munsta tää onkin selkein tapa.
 
"Jos sulla on jotain antipatioita jengiä kohtaan, ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen. Kato moi mulla skulaa ihan hyvin tänks." - Prinssi Haapamäeltä Kuuntelen tämmöistä
Terry Pantheras
16.03.2013 20:31:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lastinen: Elikkä-sana alkuun.
 
Olen ollut havaitsevinani, että tätä käytetään selkeän tahallisesti ja vielä ISOLLA... Olen kylläkin siihen itsekin syyllistynyt...
 
Uutta Masteroidia: Minä kerään kuonaa
Terry Pantheras
16.03.2013 20:38:52 (muokattu 17.03.2013 11:35:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

,,,joo tota... elikkäs ,ois tämmöne skeba,,, ,, , pari vuottasitten ostin alpon musasta(mukava miäs)) ---maksoin 200e,,uudetkielet ja plegu-tulee-mukaan,,, .. saa koittaa tinkiäm,utta merkkiäm enmuista:D:D:D:D:D:;;;;;)))))
 
E: Varattu jäsen JaaGeRMaisTeRille 4. pv asti
 
Uutta Masteroidia: Minä kerään kuonaa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «