Muusikoiden.net
11.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Harrastuksena tori-palstan lukeminen.
1 2 3 4 5 6
balanced1
25.01.2013 11:06:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen huomannut viettäväni päivittäin aikaa lukemalla M.Netin toripalstaa vaikken ole edes mitään ostamassa :D
Jostain syystä pitää vaan päivittäin päästä lukemaan mitä kivaa on tänään myynnissä. No täytyy kyllä myöntää, että sen takia olen ostellut juttuja mitä en edes tarvitse, mutta "eihän sitä voi olla ostamattakaan kun harvoin on myynnissä ja noin halvalla" :D
Kuulostaako kenenkään korvaan tutulta?

One louder.
Vladi
25.01.2013 11:10:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tori on kaiken pahuuden ja köyhyyden syntipesä. Sinne tämäkin viaton sielu eksyy huvikseen selaamaan ja johan on taas ostettavaa neljän palkan edestä.

Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Laulava Kylätohtori
25.01.2013 11:11:36

Tuo harrastus saattaa tulla kalliiksi. Kyllä sitä tosin itsekin tulee päivittäin seurailtua, vaikkei tarvetta tai rahaa olisikaan...

Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Numb
25.01.2013 11:11:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mä toripalstaa plärään, ihan ajanvietemielessä. Viimeksi ostin jotakin... en edes muista milloin.

Pari semmoista itemia tosin on, jotka ilmestyessään ostan pois.

Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head
naavanka_
25.01.2013 11:12:09

Tunnustan kaiken.

No pads, no helmets, just balls.
Karhukoira74
25.01.2013 11:16:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naavanka_: Tunnustan kaiken.

Amen.........

-So many assholes, so few bullets-
Decadetroll
25.01.2013 11:17:40

Juu, täällä kans yks toriaddikti. Päivittäin se tulee useampaankin otteeseen selailtua, eihän sitä tiedä jos tulee vastaan joskus joku harvinaisempi peli, jota ei oo nähnykkään aiemmin. Tai parhaassa tapauksessa sellanen keppi, jota on vuosia metästäny tuloksetta. Näin kävi noin kuukausi sitten. :) Eli hyötyäkin moisesta on.

Letku-omena. Tuo kasvimaailman peenis... -Delorean
Attew
25.01.2013 11:22:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ne uudet ilmotukset tulee päivittäin selattua kitara-, vahvistin- ja kitaraosaosastoilta.

Gabe
25.01.2013 11:37:52

Liian kallis harrastus meikäläiselle. Pitää selailla hyvin harvoin ja harkiten.
AngieRainbow
25.01.2013 11:44:48

Täällä myös yksi tori-/GAS-mies.

Tapana on ollut jo pitkään aina illalla käydä katsomassa, mitä torille on päivän aikana tullut. Tämä on varmasti yksi kalleimmista harrastuksistani. Välillä olen yrittänyt luopua tästä tavasta, mutta ei ole helppoa.

What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Hynkel
25.01.2013 11:46:13

AngieRainbow: Täällä myös yksi tori-/GAS-mies.

Tapana on ollut jo pitkään aina illalla käydä katsomassa, mitä torille on päivän aikana tullut. Tämä on varmasti yksi kalleimmista harrastuksistani. Välillä olen yrittänyt luopua tästä tavasta, mutta ei ole helppoa.

Ei ole helppoa, eikä tarpeellistakaan. Tietenkin se on kukkarolle paha asia, mutta raha on tehty käytettäväksi, elämä elettäväksi ja kitarat soitettaviksi. Eikä niitä voi niin kivasti soittaa jos niitä ei omista. MOT.

Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli.
naavanka_
25.01.2013 11:46:20 (muokattu 25.01.2013 11:46:41)

AngieRainbow: Täällä myös yksi tori-/GAS-mies.

Pitäisi perustaa oma vertaistukiryhmä tori riippuvaisille.

EDIT:

suomen_kieli

No pads, no helmets, just balls.
balanced1
25.01.2013 12:31:55

Ihmeellistä mielihyvää siitä saa, kun selailee ilmoituksia :D
Tosin ärsyttävästi jää valvottamaan, kun jotain hienoa olisi torilla ja rahatilanne ei antaisi ostaa, eeikä raaskisi luopua mistään soittimista uuden rahoittamiseksi.
Viikon sisään olen yhden akustisen ja yhden vintage-straton taas ostanut, damn..
Ehkä olisi ilmankin tullut toimeen.

One louder.
jkourula
25.01.2013 12:33:53

Kyllähän sitä tulee selailtua päivittäin.

Ja vaikka kaikki tarvittava pitäisi olla, niin silti sitä tulee helposti lähettyä pikaviestejä ja taas tili kärsii.

Mandarax
25.01.2013 13:05:05

Tulee juu selattua aivan liikaa..! Sitä vain seurailee soittoromujen hintoja vaikka ei olisikaan mitään oikeasti hankkimassa - soittokamoja joita itsellä on, on ollut, aikoo ostaa tai luulee tarvitsevansa.

Jokunen ostos on kyllä tullut tehtyä ihan vaan sulovileeninä "kun sai niin halvalla". Kalliks käyp...

I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
MikaHekkanen
25.01.2013 13:13:45

En seuraa toria juurikaan.
Tutut kun tarjoavat mulle soittimia, joista tietävät minun pitävän, ennen kuin pistävät ne torille...
... tietävät, kurjat, etten osaa sanoa ei.

Päiväni murmelina? burgerina? hurmurina?
Muerte9
25.01.2013 13:53:54

Monta kertaa päivässä. Aina kun kunnon LP tai 335:n tulee kuvan kanssa niin alkaa kaihertaa ja pitää hädissään siirtyä TGP:lle...

Tinippa84
25.01.2013 14:02:37

Tulee selattua. Liiankin kanssa... sitten jos jotain olis mielessä hankkia niin kahta kauheemmin. Pitäs lähtee katkasuun tästä...

Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Räbbänä
25.01.2013 14:06:54

Kyllähän tuo tulee useamman kerran päivässä kahlattua läpi, kuten myös tori.fi, ss.org, ishibashi, ebay, digimart, ikebe-gakki, coda-music, guitarguitar, peachguitar ja maxguitarstore. No eipä ainakaan luennoilla lopu tekeminen ihan heti kesken nuita kyttäillessä.

↑↑↓↓←→←→BA
Epi
25.01.2013 14:10:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Myönnetään, tää on päivittäinen, moneen kertaan toistuva rutiini. Vaikka en olisi ostamassa yhtään mitään, niin pakko kuitenkin selata.

Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti