Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ESP Viper FM200:een uudet mikit ?
1 2
JaaGeRMaisTeR
24.01.2013 00:33:31 (muokattu 24.01.2013 00:34:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Midrange: No itse asiassa yleensä noissa halvoissa malleissa mikeissäkin lukee isolla ESP. Ja siinä halvimmassa floikassakin lukee isoilla kirjaimilla ESP. Joten ei ihme jos se LTD alkaa unohtua :)
 
Silloin kun minä näin LTD:n kitaroita ekaa kertaa elämässäni luulin että ne ovat ESP:n halpamalleja, ja LTD tarkoittaa Limited Edition :D

 
Mikeissä lukeekin esp... samahan toi on kyllä muillakin mikeillä että nimi lukee ja onhan se ilmasta mainosta esp:lle että osta parempi :D halvimmassa floikassa lukee nykyään floyd rose special :) tuollasta mh100 kun juurikin rääkkäsin :D..
 
Turhaa saivartelua tuokin tieten on että esp ja ltd on eri merkkejä mutta toisaalta kyllä välillä tulee auottua nuitakin ilmotuksia missä lukee esp hintaan vaikka 400€ ja kattella mielenkiinnosta joskos vois käyttää hyväksi toisen taloudellista kärsimystä :D mutta yleensä paljastuu ltd:ksi jonka hinta on pudonnut sen 50-100€... sillon tulee mieleen että koittaako porukka saada nuita menemään paremmin kun jättää sen ltd:n mainitsematta... ja tällä logiikalla sitten pärisen keskusteluissa mukana :D
 
Arkka
24.01.2013 12:00:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Midrange: Silloin kun minä näin LTD:n kitaroita ekaa kertaa elämässäni luulin että ne ovat ESP:n halpamalleja, ja LTD tarkoittaa Limited Edition :D
 
Kaikkihan tietää että ESP = Etelä-Satakunnan Puhelin, mutta mistä nimi LTD tulee? Vai onko kyseessä vain silmään istuva myyvä kirjainyhdistelmä tms?
 
Antti1
24.01.2013 14:26:57 (muokattu 24.01.2013 14:34:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arkka: Kaikkihan tietää että ESP = Etelä-Satakunnan Puhelin, mutta mistä nimi LTD tulee? Vai onko kyseessä vain silmään istuva myyvä kirjainyhdistelmä tms?
 
Se on tietenkin Long Term Disability.
 
Mutta vaikka aloittaja on alusta asti päättänyt vian olevan nimenomaan mikrofonit, niin mä väitän kovasti vastaan ja sanon, että vaihda vahvaria parempaan. Sillä ratkeaa soundiongelmat.
 
"Bodybuilding is for men who wax their bodies and traipse around in bikinis. I train." -Henry Rollins
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «