Muusikoiden.net
05.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Säröpedaali hakusessa!
1
jii.pee
07.01.2013 10:04:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen vasta hypännyt putkivahvistimien ihmeelliseen maailmaan mallintavien maailmasta. Nyt olisi tarkoitus hommata ensimmäinen efekti! Kyllä nyt pientä maalaispoikaa jänskättää.

Kitaran virkaa toimittaa Schecter Hellraiser C-7 ja vahvarina Blackstar HT-5. Soundimaailma pyörii progemetallin alueella, parhaimpana esimerkkinä Stam1na. Terävä ja tarkka särö siis hakusessa, josta pitäisi myös alapäätä löytyä.

Haluaisin kuulla kokemuksia Bossin Metal Zonesta, Mega Distortionista sekä Metal Core -pedaaleista. Ne kiinnostavat tällä hetkellä eniten.

Kiitoksia vain paljon jo etukäteen.

-J.p

Cannot The Kindom Of Salvation Take Me Home? -Paul Gerhardt http://www.youtube.com/user/JJiipee/videos Tsekatkaas covereitani!
lavaamo
07.01.2013 10:10:58

jii.pee: Olen vasta hypännyt putkivahvistimien ihmeelliseen maailmaan mallintavien maailmasta. Nyt olisi tarkoitus hommata ensimmäinen efekti! Kyllä nyt pientä maalaispoikaa jänskättää.

Kitaran virkaa toimittaa Schecter Hellraiser C-7 ja vahvarina Blackstar HT-5. Soundimaailma pyörii progemetallin alueella, parhaimpana esimerkkinä Stam1na. Terävä ja tarkka särö siis hakusessa, josta pitäisi myös alapäätä löytyä.

Haluaisin kuulla kokemuksia Bossin Metal Zonesta, Mega Distortionista sekä Metal Core -pedaaleista. Ne kiinnostavat tällä hetkellä eniten.

Kiitoksia vain paljon jo etukäteen.

-J.p

Metal zone on ihan toimiva pedaali, mutta tarkka säädettävä. On myös aika kranttu millasen kliinin päälle toimii.

Wamplerilta on tullut Triple Wreck Distortion, pitäis olla aika lähellä 5150 soundeja. Itse kokeilisin tuota ja unohtaisin Bossit jos budjetti vaan antaa myöden.

Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Grugi
07.01.2013 10:18:28

EHX:n Metal Muff with Top Boost on ollut HT-5:sen kanssa ihan kelpo purnukka.

The only true wisdom is in knowing you know nothing.
jii.pee
07.01.2013 10:40:17

Mitää tuota Metal Zonea mennä testailemaan paikalliseen musiikkiliikkeeseen... Metal Muff kiinnostaa kyllä myös.

Cannot The Kindom Of Salvation Take Me Home? -Paul Gerhardt http://www.youtube.com/user/JJiipee/videos Tsekatkaas covereitani!
DooMTroopeR
07.01.2013 11:09:52

Metal Zone on osoittautunut ihan kelpo peliksi,itse käytin sitä noin 1,5 v ja on ollut luotettava.ja rajut metallisäröt on taattu.Metal Core-sama juttu,mutta särö pari astetta raskaampaa.Metal Zone-hevimetalliin ja metalliin/death metalliin,metal core-metalcoreen(ylläri) ja alternativeen.

McNulty
07.01.2013 11:40:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen, että tsekkaat MXR Fullbore Metal-nimisen härvelin.
Itseasiassa soitellaan jos jonkinlaista modernia metallia kaverin kanssa, ja hänellä Schecterin ja Ibanezin 7-kielinen, tuo MXR:n rasia sekä Blackstar HT-5 combo. Hienosti toimii "jamitellessa" ja riffejä nikkaroidessa.

Pedaalista löytyy myös sisäänrakennettu noisegate, joka on ihan kiva lisä tuomaan tarkkuutta demppeihin yms.

http://www.jimdunlop.com/product/m116-fullbore-metal

For those who do not play along, there exists the danger of considering themselves better than others and misusing their critique of society as an ideology for their own private interest.
Point
07.01.2013 14:58:02

Ite sain hyvän metallisärön boostaamalla blackstarin särökanavaa bad monkeylla. Voin melkein taata, että metal zone tai vastaavat kuulostavat aika jäätävältä siihen verrattuna. Blackstarin särö toimii jos tykkää rankasta ja rouhivasta soundista. Metal zone taas toimii, jos tykkää riipivästä soundista.

"Hei, nyt mulle tuli flashback." -Ismo Laitela
Gafa
07.01.2013 16:10:24

DooMTroopeR: Metal Zone on osoittautunut ihan kelpo peliksi,itse käytin sitä noin 1,5 v ja on ollut luotettava.ja rajut metallisäröt on taattu.Metal Core-sama juttu,mutta särö pari astetta raskaampaa.Metal Zone-hevimetalliin ja metalliin/death metalliin,metal core-metalcoreen(ylläri) ja alternativeen.

Metal zone.

Tone kohdilleen. Gaini pois ja buustaa jollain Od:lla. Kiljuu ja murisee.

Toimii ainakin low-gain vahvarilla. ( Class 5 )

jhlamm
07.01.2013 16:37:26

Joka paikkaan tätä olen aina ehdottanut kun niihin itse on tullut ihastuttua eli ibanezin tube screamer tai sitten maxonilta od808. Mielestäni tuolla ts:llä saa melko kirskunaa sinne rouhintaan kun buustaa vahvarin omaa säröä tuolla.

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Tawsky
07.01.2013 19:38:24

AKWM: Ite sain hyvän metallisärön boostaamalla blackstarin särökanavaa bad monkeylla.

Mä sanoisin kans tämän. On todettu hyväksi komboksi, tosin itse käytin Monkeytä sooloboostina. Jos nyt kuitenkin sen Metal Zonen haluaa niin sitten kannattaa katsoa tämä: http://www.thomann.de/fi/behringer_um_300.htm
Yläasteaika oli synkkää ja metallimusiikin täytteistä. Aloittelevana kitaristina sitten hommasin tuon pedaalin ja siihen aikaan tykkäsin. Luin sitten Metal Zonesta hyvää ja tilasin sen thomannilta koska ajattelin sen olevan parempi. Noita pedaaleita vertailin ja tulin siihen tulokseen että kuulostavat aivan identtisiltä. Siinäpä lähtikin sitten Bossi kiertoon. Ainoa mikä tuossa Bossissa oli parempaa Behkuun verrattuna oli sen metallikuori. Jos kotisoittoon tulee, niinkuin oletan, on toi Behringeri varmasti ihan tarpeeksi kestävä.

"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Point
07.01.2013 19:47:43

ADEHD: Mä sanoisin kans tämän. On todettu hyväksi komboksi, tosin itse käytin Monkeytä sooloboostina. Jos nyt kuitenkin sen Metal Zonen haluaa niin sitten kannattaa katsoa tämä: http://www.thomann.de/fi/behringer_um_300.htm
Yläasteaika oli synkkää ja metallimusiikin täytteistä. Aloittelevana kitaristina sitten hommasin tuon pedaalin ja siihen aikaan tykkäsin. Luin sitten Metal Zonesta hyvää ja tilasin sen thomannilta koska ajattelin sen olevan parempi. Noita pedaaleita vertailin ja tulin siihen tulokseen että kuulostavat aivan identtisiltä. Siinäpä lähtikin sitten Bossi kiertoon. Ainoa mikä tuossa Bossissa oli parempaa Behkuun verrattuna oli sen metallikuori. Jos kotisoittoon tulee, niinkuin oletan, on toi Behringeri varmasti ihan tarpeeksi kestävä.

Eisss mullakin oli tuo joskus miljoona vuotta sitten. Ihan 100% identtinen soundi metal zonen kanssa.

"Hei, nyt mulle tuli flashback." -Ismo Laitela
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti