Muusikoiden.net
07.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suomalaisia käsintehtyjä kitaramikkejäm?
1
Christeraser
10.12.2012 23:42:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bare Knuckle Pickupsin tuotteita jonkun verran läpikahlattuani tekisi mieli kokeilla myös suomalaista osaamista, mutta mistä ja mitä?

Lähinnä midgain humpparit metalliin/rokkiin kiinnostaa, mutta myös muita kokemuksia ja kritiikkiä kaivataan. Mahdollisesti jopa customkäämien hankkiminen kiinnostaisi.

Juurikaan en ole nähny keskustelua (ainakaan ketjua) aiheesta.
Gabe
10.12.2012 23:48:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikki House kannattaa katsastaa, tekevät tilauksesta millaiset mikit tarvitset. Hyvä laatu eikä hinnatkaan niin kamalat ole siihen nähden.

http://www.mikkihouse.fi/

www.kitaramaailma.com
JeKo
11.12.2012 00:09:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jarno Salo ilmeisesti tekee laatumikkejä. Omaa kokemusta ei tosin ole.

"The left hand steers and the right hand is the gas - If you can't steer, you shouldn't press the gas" -Paul Gilbert
Instrumentaalikitarointia
kimmmmo
11.12.2012 00:33:30

Eiköhän lähes jokainen soitinrakentaja mikkejä tee...

loner
11.12.2012 06:52:58

kimmmmo: Eiköhän lähes jokainen soitinrakentaja mikkejä tee...

Eipä tee ei.
Nevalainen, Lappalainen ainakin osaavat asiansa.

qurone
11.12.2012 20:22:52

Rautia guitars.

yhdelläkin nuotilla pärjää...
Vainottu
12.12.2012 01:26:55

loner: Eipä tee ei.
Nevalainen, Lappalainen ainakin osaavat asiansa.

Ostin tuossa juuri jäsen Joppejoon kasaaman Telen, jossa on kiinni Lappalaisen mikit. Sen mitä noilla on ehtinyt soitella, vaikuttaa todella hyvältä! Suhteellisen täyteläinen ja pehmeä telesaundiksi, mutta kuitenkin telen ominaissaundi löytyy. Yksien mikkien perusteella uskallan suositella.

Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
juso
12.12.2012 08:22:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä tällainen linkki http://www.ksrockguitars.com/
Kokemusta ei oo minkälaisia mikit ovat mutta tuskimpa kovin huonojakaan sillä herra on luovuttanut mikit myös metallicallekin. Pääleipälajina taitaa olla kantelemikrofonit mitkä on ihan maailman huippua ja soitinten huollot. Soittamalla varmaan selviäis että mitä ajatuksia kaverilla on kitaramikrofonisaralla. Itse oon oppinu tunteen kaverin ku toimii piirin opettajana missä rakennetaan sähkökitaroita.

Victor Helldriver
12.12.2012 15:40:50

soitinrakentaja Jarno Salo Järvenpäästä ainakin hallitsee ton homman ja on patentoinu omat hurinattomat singlecoilitkin.

kaverit ainakin tykkää. itellä ei oo omia mut testaillu oon nauhotellessa noita patenttimikkei

Bigger man is ALWAYS better than the little man...
joukov
13.12.2012 13:54:04

Mulla on Salon käämimät humbuckerit yhdessä kitarassa ja olen livenä kuullut singlecoileja. Huippumikkejä, joita mm. Ruokangas käyttää kitaroissaan. Suosittelen!

Vice President of KISS Army Finland KAF-jäsenkortilla On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com
loner
13.12.2012 14:06:15

Victor Helldriver: soitinrakentaja Jarno Salo Järvenpäästä ainakin hallitsee ton homman ja on patentoinu omat hurinattomat singlecoilitkin.

kaverit ainakin tykkää. itellä ei oo omia mut testaillu oon nauhotellessa noita patenttimikkei

Jarno on nähnyt tavattomasti vaivaa noiden eteen ja toivotaan, että ottaa kipinää noiden kanssa. Ei ole helppoa taistella isojen kanssa ja löytää markkinoijaa noille maailmanlaajuisesti. Onneksi on patentti taskussa.

Hynkel
13.12.2012 23:45:19

joukov: Mulla on Salon käämimät humbuckerit yhdessä kitarassa ja olen livenä kuullut singlecoileja. Huippumikkejä, joita mm. Ruokangas käyttää kitaroissaan. Suosittelen!

Nämä ovat erinomaisia, komppaan Joukoa. Eivät ilmaisia, mutta...

Fender, Bluetone, Bogner.
Gabe
14.12.2012 00:26:06

Hynkel Belzepop: Nämä ovat erinomaisia, komppaan Joukoa. Eivät ilmaisia, mutta...

Laitetaan linkkiä sinnekin: http://salopickups.com/

www.kitaramaailma.com
McNulty
14.12.2012 08:40:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turenki Tonefesteillä bongasin myös tamperelaisen Halla Custom Instrumentsin tekevän keloja.
http://www.halla.tv/custom.php

For those who do not play along, there exists the danger of considering themselves better than others and misusing their critique of society as an ideology for their own private interest.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti