Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvä vahvistin?
1 2 3
edenbeast
01.12.2012 04:13:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kallepeltopelle: Itse kun en vahvistimista paljon tiedä niin haluaisinkin kiinnittää huomiota erittäin tärkeään asiaan. Kyseessä on kapistus jonka me liian usein unohdamme, ehkä jonain päivänä suorastaan pölyttyneenä löydämme. Ja silti se niin tärkeä laite on.
Kyseessä on laite jolla me keinotekoisesti uhmaamme kitaran lainalaisuuksia ja muutamme virettä. Väärin ! Ei alaspäin...vaan ylöspäin !
 
Kyseessä : CAPO !
 
Olisiko jo aika avata uusi ketju: omistan CAPON ja kaikki on hyvin.

 
Jos avaat kyseisen ketjun niin syöksyn sinne varmasti !!! En omaa tarvittavaa ammattitaitoa arvioida kitaraan liittyviä välineitä mutta capo houkuttaa ja koukuttaa kovasti!!!
 
edenbeast
01.12.2012 04:18:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Master Of The Universe: Mä en Kemppereihin usko, enkä mihinkään muihinkaan digitaalihässäköihin. Ajatus että soittaa taskulaskimella, on vastenmielinen ja sotii kaikkea sitä historiaa vastaan mikä on hyvää kitarakamoissa.
No mut. Nykyään se on tommosta, mikä on niin syvältä perseestä. Täbölätyyritkin saa internetwebistä ettei tarvi edes korvia käyttää. Uudet bänditkin on perseestä, niin kuin tämä ketjukin. ;)

 
Miekään en usko nuihin digitaaliripuleihin mutta olen sitä mieltä että jos pidät tätä ketjua paskana niin painu syöksypaskalle!!! :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «