Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tesla VR60 Classic
1
Antti74
19.11.2012 16:26:59 (muokattu 19.11.2012 16:31:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi !!

Nyt kaivattais vähän viisaimmilta neuvoja eli oon rakentamassa itselleni stratoa/superstratoa ja siinä kitarassa on Hss Mikeille paikat samoin kuin Pleksissä

Tallaan laitan Teslan VR 60 mikin Kromikuorella ja koko hardware on siis kromia, Pleksi on mustavalkoinen ja kitara on punainen.

Nyt tarvitsen viisaampien neuvoja eli pitäis saada tohon kaksi yksikelaista mikkiä eli kaula ja keskimikki.

Kitarassa on Volume Volume Tone säätö ja Tone potikassa on Blenderi toiminto joka on siis kaula ja tallamikin yhteinen portaattomasti säädettävä potikka.

Voi olla että muutan sen sillain että volume potikka ohjaa kaikkia kolmea mikkiä, siitä eteenpäin oleva Tone potikka on Tone potikka Ja se viimeinen Tone potikka on siis blenderi Potikka ( Ideoita otetaan Mielellään vastaan) Teslan VR 60 Classicissa on siis 2 piuhaa joten en puolita sitä.

Jos tiedätte hyviä ideoita yksikelaisiksi mikeiksi esim Fender Tex-Mex pickups setti tai vain kaula ja keskimikki, Setin ei tarvitse olla uusi voi myös olla käytetty niin pikaviestiä tulemaan, Älkää laittako joku setti yksikelaisia vaan mitä itse laittaisitte ton Tesla Vr 60 Classicin kaveriksi.
Ps ei ole kiirettä hankkia tota settiä ja sen ei tarvitse olla uusi vaan käytetytkin mikit käy kunhan niissä on vaan tarpeeksi piuhaa jäljellä, alustavasti ajattelin että joulukuussa tammikuussa tai helmikuussa pitäis saada se setti hankittua.

Musiikkimakuni on rautalangasta bluesiin ja rokkaavan popin kautta rokkiin

Jos sulla on myynnissä jotain mikkkiä ja haluat hieroa kauppaa siitä niin laitako vastauksen tulemaan mulle pikaviestinä, Muille keskustelu on vapaa
Kiitos jo etukäteen

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti