Muusikoiden.net
03.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kysymyksiä kitaroista merkkiä hendeset
1
herrarotta
16.11.2012 12:23:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedän sen että kyseessä on suomalainen kitara.
yhtään arviota, tai myytävää yksilöä en netistä löytänyt ja haluaisin tietää käyttäjä kokemuksia kyseisestä kitarasta tai bassosta.
Myös muut mitä kyseinen yritys on valmistanut kiinnostaa.
Jos olet soittanut, tai omistat kyseisen kapineen niin kirjoita kokemuksista.
Kiitän ja vastauksia odotellessa

Sika se on ollu jo pienestä pitäen
Kefiiri
17.11.2012 08:08:46

Mulla on mielikuva, että Hendeset-nimellä on myyty jotain laulukamoja tai muuta vahvistinkalustoa? Sen merkkisistä kitaroista en ole koskaan kuullut.

herrarotta
17.11.2012 09:49:42

Kefiiri: Mulla on mielikuva, että Hendeset-nimellä on myyty jotain laulukamoja tai muuta vahvistinkalustoa? Sen merkkisistä kitaroista en ole koskaan kuullut.

Kyllä sieltä firmasta on saanut kitaroita jo 30- vuotta. sen verran olen nähnyt kaulan lapaa =)
Ja tietenkin jos kokemuksia muista merkin kamoista, niin saa kertoa mielipiteensä

ah autuutta, ih, ihanuutta. ceestä ja eestä hyvä tullee
fox
17.11.2012 12:46:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kefiiri: Mulla on mielikuva, että Hendeset-nimellä on myyty jotain laulukamoja tai muuta vahvistinkalustoa? Sen merkkisistä kitaroista en ole koskaan kuullut.

Täytyy tätä kompata.. Kyseisen merkin kitaroihin enkä bassoihin en ole törmännyt kyllä. Mutta tuo Hendesethän on/oli Pohjois-Suomen brändejä. Vielä siis on toiminnassakin? Tosiaan mun kokemukseni tuolta 70-80 luvuilta on lähinnä kajarikaapeista, PA-osastolta ja "laulukamoista". Ja täytyy sanoa, että täällä etelässä oli bändeillä kyllä tuohon aikaan etupäässä MS-Audiotronin skobeja, joitakin Powersettejä ja muita "pikkupajojen" tuotteitakin kyllä näkyi. Fanen piirrustuksillahan aika moni teki omia "XX-Set" merkkisiä skobeja.
Mutta olis tosiaan kiva nähdä edes kuvaa tuollasesta Hendeset-kitarasta, ihan mielenkiinnosta.

welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
herrarotta
17.11.2012 17:50:21

fox: Täytyy tätä kompata.. Kyseisen merkin kitaroihin enkä bassoihin en ole törmännyt kyllä. Mutta tuo Hendesethän on/oli Pohjois-Suomen brändejä. Vielä siis on toiminnassakin? Tosiaan mun kokemukseni tuolta 70-80 luvuilta on lähinnä kajarikaapeista, PA-osastolta ja "laulukamoista". Ja täytyy sanoa, että täällä etelässä oli bändeillä kyllä tuohon aikaan etupäässä MS-Audiotronin skobeja, joitakin Powersettejä ja muita "pikkupajojen" tuotteitakin kyllä näkyi. Fanen piirrustuksillahan aika moni teki omia "XX-Set" merkkisiä skobeja.
Mutta olis tosiaan kiva nähdä edes kuvaa tuollasesta Hendeset-kitarasta, ihan mielenkiinnosta.

Nykyään ei vissiin enää tee PA- kamoja, ja kitaroita kyllä on myös oma malli/malleja.
Kyllä sieltä kemistä niitä vielä saa siis. ja löytyy myös feisbookista hendeset nimellä, mutta ei sitä voi mielipidettä kysyä lehmän suusta =)

ah autuutta, ih, ihanuutta. ceestä ja eestä hyvä tullee
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti