Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaran tuonti Ruotsista..
1
töissätäällävaan
14.11.2012 12:43:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyselen varmaankin tyhmiä epätietoisuudessani,mutta teen risteilyreissun Tukholmaan ensi viikolla ja tarkoitus olisi käydä ainakin Jam.se:n kitaraputiikissa,mikäli nyt sitä löydän,niin pitääkö se Burns tai Republic tullata vai onko se matkamuistoon verrattava asia ja toinen kysymys on,toimiiko heidän postimyynti tännepäin.
Kiitollisna vastauksista odottaen..

mrk
14.11.2012 12:46:34

töissätäällävaan: Kyselen varmaankin tyhmiä epätietoisuudessani,mutta teen risteilyreissun Tukholmaan ensi viikolla ja tarkoitus olisi käydä ainakin Jam.se:n kitaraputiikissa,mikäli nyt sitä löydän,niin pitääkö se Burns tai Republic tullata vai onko se matkamuistoon verrattava asia ja toinen kysymys on,toimiiko heidän postimyynti tännepäin.
Kiitollisna vastauksista odottaen..

EU:n sisällä liikkuu tavara vapaasti. Ei tarvitse tullata.

"Short On Long Term Goals"
Jeszse
14.11.2012 12:46:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän oli kyllä hölmösti muotoiltu aloitus mun mielestä, mutta tossa alkuvuodesta ainakin yks mnetin jäsen kävi laivalla tukholmassa, osti liikkeestä kitaran ja toi sen suomeen ihan yhtä suurella vaivalla, kuin olisi käynyt hakemassa sen lähisiwasta.
Gabe
14.11.2012 12:55:15

Jep, ei siinä pitäis olla mitään ongelmia.

" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Jucciz
14.11.2012 13:10:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EU:n sisällä liikuttaessa ja kauppaa käydessä ei tartte tullailla mitään. Kannattaa silti varmistaa, mitkä maat EU:hun kuuluvat, sillä kaikki Euroopan maat eivät kuulu, esim. Liechtenstein, Norja ja Sveitsi. Ruotsi kuuluu kyllä.

Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
slapvete
14.11.2012 13:48:47

Pohjoismaiden välillä on perinteisesti ollut hyvin vähän tullisekoilua.

Hae rauhassa. Ruotsissa on välillä ihan hyviä diilejä, vaikka keskimäärin hinnat kieppuvat aika samoissa kuin Suomessa.

"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
Jii-Gee
14.11.2012 16:15:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

töissätäällävaan: Kyselen varmaankin tyhmiä epätietoisuudessani,mutta teen risteilyreissun Tukholmaan ensi viikolla ja tarkoitus olisi käydä ainakin Jam.se:n kitaraputiikissa,mikäli nyt sitä löydän,

Ei toi nyt niin pahassa paikassa ole:
http://www.jam.se/butiker/
Tsekkaat vaan et mihkä myymälään oot menossa..tod näk toi Roslagsgatan 7 ??

Kokemuksen tuoma vinkki:
Jos meinaat siellä käydä, niin varmista että se on auki kyseisenä pvänä !!
Sveduissa kun ei aina oo saletti et auki esim lauantaisin, ja jotku voi kans pitää maanantaisin gines jne yms.

Terveisin nimimerkillä 'kaks kertaa käyny kynsimässä Tip-Topin oven takana..'

Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's => http://www.facebook.com/events/299568610148291/
Karvamammutti
14.11.2012 16:52:03

Jeszse: Vähän oli kyllä hölmösti muotoiltu aloitus mun mielestä, mutta tossa alkuvuodesta ainakin yks mnetin jäsen kävi laivalla tukholmassa, osti liikkeestä kitaran ja toi sen suomeen ihan yhtä suurella vaivalla, kuin olisi käynyt hakemassa sen lähisiwasta.

Sillä erotuksella että lähisiwassa käydessä ei tarvi istua tuntitolkulla junassa eikä vetää kauheita kännejä.

Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita."
Volle
14.11.2012 16:53:33

Karvamammutti: Sillä erotuksella että lähisiwassa käydessä ei tarvi istua tuntitolkulla junassa eikä vetää kauheita kännejä.

Kyllä siwa-reissuillakin josku on käyny noin.

Jii-Gee
14.11.2012 16:56:56

Karvamammutti: ..ei tarvi istua tuntitolkulla junassa

Mä oon kyllä aina käyny laivalla siel ruåttissa.. mutta junakin toki varmaan ihan ok, matka vaan pitenee melko lailla.

eikä vetää kauheita kännejä.

No näinhän siinä aina tietty käy, ei sveduissa voi selvinpäin olla.

Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's => http://www.facebook.com/events/299568610148291/
Karvamammutti
14.11.2012 17:05:57

Jii-Gee: Mä oon kyllä aina käyny laivalla siel ruåttissa.. mutta junakin toki varmaan ihan ok, matka vaan pitenee melko lailla.

No näinhän siinä aina tietty käy, ei sveduissa voi selvinpäin olla.

Minua on aina vähän ärsyttäny kun nuo ruotsinlaivat lähtee aina Helsingistä tai Turusta. Ois paljon kätevämpää jos ne lähtis Joensuusta.

Mutta palataksemme aiheeseen, kävin tosiaan ryypystelyreissun ohessa ostamassa Jam-musiikkikaupasta itselleni Jackson JJ-1:n. Kauppa sujui varsin kivuttomasti ja liike oli näkemisen arvoinen. Paljon kaikkea hienoa siellä oli tarjolla.

Twinkle: "hyvät jätkät istuu mammutin vasemmalla ja oikealla puolella ja tuomitsevat sieltä eläviä ja kuolleita."
Laulava Kylätohtori
14.11.2012 18:11:19 (muokattu 14.11.2012 18:11:42)

Karvamammutti: Minua on aina vähän ärsyttäny kun nuo ruotsinlaivat lähtee aina Helsingistä tai Turusta. Ois paljon kätevämpää jos ne lähtis Joensuusta..

Mutta eikös Neuvostoliittoon menevät autolautat lähde Joensuusta?

Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Tomtom
15.11.2012 09:38:25

Mää meen tuosta Jamin ohi aika usein työmatkalla. Tonne jaksais varmaan melkein käpytellä Värtanista jos matkustaa Siljalla. Vai mikäsenytonnykyään.

Jos menee Viikkarilla niin Tiptophan on siinä nurkan takana eli sieltähän sen Artist PRS:n saa paljon helpommin. Ja laivamatkakin on halvempi!
Viime käynnillä tiptopissa olin tunnistavinani teemu Viinikaisen testaamassa jotain vanhempaa luuttua, jäi Trooper soittamatta telellä silläkin reissulla (ja hyvä niin).
Joo ei mulla mitään asiaa ollu.

"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
qtm
15.11.2012 12:03:26

Kokemuksen tuoma vinkki:
Jos meinaat siellä käydä, niin varmista että se on auki kyseisenä pvänä !!
Sveduissa kun ei aina oo saletti et auki esim lauantaisin, ja jotku voi kans pitää maanantaisin gines jne yms.

Terveisin nimimerkillä 'kaks kertaa käyny kynsimässä Tip-Topin oven takana..'

Nuo isojen ketjujen liikkeet on varmaan "aina" auki.
Mullakin samanlaisia kokemuksia useampaan kertaan tuosta Tip-Topista.
Viimeksi 2 viikkoa sitten kävin kolistelemassa lukittua ovea. Olivat lomalla....

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti