Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miksi myyt kitarakamaa?
1 2 3 4
Terry Pantheras
06.11.2012 23:41:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa omistaa samoja laitoksia useampi kappale, niin voi sitten myynnin yhteydessä kertoa utelijoille, että mulla on näitä jo liikaa...
 
Höpsis!
Vetehinen
07.11.2012 06:52:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joonas.H: Oliko tämä rölli, vai olenko tosiaan myynyt _kitara_kamaa torilla?
 
Myit siis jotain muuta roinaa, ok. Meinasin jättää vastaamatta kun on niin pirun turha viesti, mutta menköön nyt etten vastaamatta vaikuta tylyltä.
 
Joku lentävä lause tai jotain muuta persoonallista.
Kefiiri
07.11.2012 09:15:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos minulla olisi AC30, myisin sen, koska se on liian painava roudattavaksi. Mutta en haluaisi mainita sitä myynnin syyksi, koska sitten ostajakin voisi tajuta että niinhän se on.
 
Alfons Åberg
07.11.2012 11:40:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Kannattaa omistaa samoja laitoksia useampi kappale, niin voi sitten myynnin yhteydessä kertoa utelijoille, että mulla on näitä jo liikaa...
 
Ynkkä voisi kaupata Ferraria noin.
 
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r
midprice
07.11.2012 12:11:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IntriguingMan: Ynkkä voisi kaupata Ferraria noin.
 
Ynkkä ei myy, koska more is more
 
wuchi
07.11.2012 17:22:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi olla että tämä mainittiin jo aiemmin, mutta itse olen ajatellut asian niin että ostaja kysyy 'miksi myyt' -kysymyksen jotta voi arvioida miten paljon uskaltaa tinkiä. Saatan olla vainoharhainen, mutta tuntuu että jos vastaan että 'myyn ihan muuten vaan', niin ostaja heittää jonkun ihan härskin tarjouksen. Kun taas myyminen siksi että tarvitsee rahaa tai on vaihtamassa uuteen, viestii ostajalle heti sen että tinkimisvaraa ei ole kovin paljon.
 
artal
07.11.2012 18:20:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

wuchi: Voi olla että tämä mainittiin jo aiemmin, mutta itse olen ajatellut asian niin että ostaja kysyy 'miksi myyt' -kysymyksen jotta voi arvioida miten paljon uskaltaa tinkiä. Saatan olla vainoharhainen, mutta tuntuu että jos vastaan että 'myyn ihan muuten vaan', niin ostaja heittää jonkun ihan härskin tarjouksen. Kun taas myyminen siksi että tarvitsee rahaa tai on vaihtamassa uuteen, viestii ostajalle heti sen että tinkimisvaraa ei ole kovin paljon.
 
Eikös tuo ole juuri toisin päin? Ellei ole suurta tarvetta saada rahaa käteen, ei ole mikään pakko tarttua härskiin tarjoukseen, kun taas rahapulassa tai GAS:in kourissa riutuva voi myydä epätoivoissaan huonollakin hinnalla.
 
Paasio
08.11.2012 09:44:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koska tarviin tilaa ku noita kitaroita
rupee olemaan nurkat täynnä.
 
Et "vink vink"ostakaa Iba pois niin
pääsen kaljalle:)
 
Fear is the Key..... Älä oo Tosikkoo
wuchi
08.11.2012 11:49:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artal: Eikös tuo ole juuri toisin päin? Ellei ole suurta tarvetta saada rahaa käteen, ei ole mikään pakko tarttua härskiin tarjoukseen, kun taas rahapulassa tai GAS:in kourissa riutuva voi myydä epätoivoissaan huonollakin hinnalla.
 
Kyllä se toimii tosiaan näinkin päin :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «