Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huijari liikkuu Muusikoiden.netissä
1 2 3 4 510 11 12 13 14
blues guitar
18.10.2012 05:37:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zeeboo: Itellan toimitusehdoissa tavarankuljetuspalveluista postiennakon kohdalla sanotaan:
 
"Yksityihenkilöiden välisessä liikenteessä lähettäjä voi antaa luvan Postipaketin sisällön tarkistamiseen --. -- Mikäli vastaanottaja sisällön tarkistamisen jälkeen kieltäytyy vastaanottamasta lähetystä, palautetaan se alkuperäisen lähettäjän kustannuksella."
 
Näitten askelmerkkien mukaan postin henkilökunnan on mentävä, edellyttäen tietysti että lähettäjä on luvan tarkistamiseen osoitekorttiin laittanut. Itselläni lupa on kaupanteon ehto, jos postiennakkoa käytetään. Puolin ja toisin.

 
Sama täällä. Jos myyjä ei anna lupaa paketin avaamiseen ennen maksamista, niin kauppoja ei synny. Itse ollessa myyjänä annan luvan paketin avaamiseen.
Koskaan en laita rahoja tuntemattomalle etukäteen. Parinkympin tavaroita en ala lähettelemään.
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
oprila
18.10.2012 20:25:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räkkipelille:
eihän siinä olekaan mitään järkeä jos/kun ei saa ensin katsoa. Helsingissä et ainakaan saa nähdä edes pakettia ennen kuin olet maksanut. Muualla Suomessa saattaa olla lunginpaa. Voisi lyödä vetoa et asut pikkupaikkakunnalla.. enkä tässä mollaa sua - hyvä jos teilläpäin saa katsoa paketin sisällön ensin.. aika erikoista mielestäni kuitenkin..
 
oprila
18.10.2012 20:34:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

.. vielä sen verran, että toi on uusi tieto mulle, että myyjän voi pyytää/velvoittaa antamaan luvan avata paketti Matkahuollossa ennen kuin maksaa.. pitääpä kokeilla jatkossa.
 
Zeeboo
18.10.2012 20:38:52 (muokattu 18.10.2012 20:43:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oprila: .. vielä sen verran, että toi on uusi tieto mulle, että myyjän voi pyytää/velvoittaa antamaan luvan avata paketti Matkahuollossa ennen kuin maksaa.. pitääpä kokeilla jatkossa.
 
Toiston toistoa: Pätee myös postiennakkoon. Ihan turha on antaa itseään jymäyttää, kun voi pyytää myyjältä tarkistusluvan.
 
White men can't Monk
pekurides
18.10.2012 22:45:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zeeboo: Toiston toistoa: Pätee myös postiennakkoon. Ihan turha on antaa itseään jymäyttää, kun voi pyytää myyjältä tarkistusluvan.
 
Sitten mulle on sattunut epäpäteviä virkailijoita kun nimenomaan mnetistä luettuani yhdenkin jenkkijaskan myyjän kanssa sovittiin että hän laittaa sinne lappuun että saapi tarkistaa mutta postinvirkailija silti väitti että ei ole heillä mitään oikeuksia availla asiakkaiden paketteja ja paappaas poitsu visa vinkumaan ennekuin edes lähtee pakettia kaivelemaan sen jälkeen saat tehdä sillä mitä haluat ei kuulu heille!
 
Pikkasen juu jännitti ennen avaamista mutta sieltä löytyi virheetön reiska jollaista olin viimeiset parikytä vuotta himoinnut, stone perkele kun teki höpöä:=)
 
-p-
 
mielummin vähän liikaa kuin liian vähän!
ReBeat
18.10.2012 22:51:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku joka jaksaa vois kirjottaa tonne että laittakaapa sieltä postin ylimmästä johdosta nyt selvitystä alaspäin että tulee varmasti kaikissa toimipisteissä henkilökunnalle selville että miten ton asian kanssa kuuluu menetellä. Ja vaatia vastausta tohon ehdotukseen, jotta näkee mitä sieltä vastataan.
 
http://www.posti.fi/palaute/
 
Gabe
18.10.2012 23:32:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides: Sitten mulle on sattunut epäpäteviä virkailijoita kun nimenomaan mnetistä luettuani yhdenkin jenkkijaskan myyjän kanssa sovittiin että hän laittaa sinne lappuun että saapi tarkistaa mutta postinvirkailija silti väitti että ei ole heillä mitään oikeuksia availla asiakkaiden paketteja ja paappaas poitsu visa vinkumaan ennekuin edes lähtee pakettia kaivelemaan sen jälkeen saat tehdä sillä mitä haluat ei kuulu heille!
 
Pikkasen juu jännitti ennen avaamista mutta sieltä löytyi virheetön reiska jollaista olin viimeiset parikytä vuotta himoinnut, stone perkele kun teki höpöä:=)
 
-p-

 
Kiva juttu :/ Hyvä että oli ehjänä. Itse olisin ehkä ensin yrittänyt hieman selvitellä :)
 
" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
uusiipe
19.10.2012 11:33:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekurides:...
Pikkasen juu jännitti ennen avaamista mutta sieltä löytyi virheetön reiska jollaista olin viimeiset parikytä vuotta himoinnut, stone perkele kun teki höpöä:=)

 
Mikä on 'Reiska'?
 
Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas.
Jii-Gee
19.10.2012 11:46:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uusiipe: Mikä on 'Reiska'?
 
http://www.reinokauppa.fi/images/mreino_ruskea_0912_c1e.jpg
 
Äijärokkia; WHOLE LOTTA 70's
J-PPP
19.10.2012 12:12:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uusiipe: Mikä on 'Reiska'?
 
http://www.jacksonguitarpalace.com/RR2073/index.htm
 
WanhaWetäjä
19.10.2012 13:32:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uusiipe: Mikä on 'Reiska'?
http://www.google.com/imgres?imgurl … 14QSq-4CAAQ&ved=0CCkQ9QEwAg&dur=607
 
http://www.youtube.com/watch?v=WQYYfYHlVQg&feature=endscreen
Reiskan puujalkoja synkän syksyn piristykseksi ;-)
 
Itse aiheesta on kirjoitettu niin paljon että käyttämällä järkeä on lähes mahdotonta tulla huijatuksi.
http://dl.dropbox.com/u/62628467/Nimet%C3%B6n.tiff
 
Evilson
22.10.2012 10:28:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jouni taisi yrittää kusmuttaa minuakin. Kiitokset ketjun aloittajalle, että osasin olla tarkkana! Nimimerkki oli MUUSIKKO1234. Postiennakko ei käy kun tuotteita ei aina noudeta... just joo.
 
D-Town
22.10.2012 13:29:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä samainen kaveri yritti kusettaa mua juuri äsken rumpu-puolella olevaan osto-ilmoitukseeni vastaamalla esiintyen nimellä Olli. Onneksi intuitio toimi tällä kertaa ja satuin googlettamaan kaverin numeron. Kiitokset Musa-netille infosta niin säästyi oppirahat tällä kertaa!
 
teleman
22.10.2012 20:54:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kännykkänumerosta 0417772161 tarjottiin ostoilmoituksessa hakemaani pedaalia Oulusta, myyjänä Olli. Sama tuttu huijarikusipää taitaa olla taas linjoilla.
 
Ahvir
11.12.2012 11:36:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen soittivat poliisista. Kaverin oikea nimi on Sami Sinisalo, syntynyt vuonna 1991 ja asuu Turun seudulla. Tämä harrastus on jatkunut jo pitemmän aikaa. Huijaillut monilla eri foorumeilla ja saanut jo tuomionkin aikaisemmin vuonna 2009. Laittakaa googlen hakuun Sami Sinisalo nii pääsette jyvälle.
 
Tuuria on kaverilla ollut. Eihän tuo ole kuin ajan kysymys ennen kuin huijaa väärältä kaverilta...
 
Asia menee Turkkuseen oikeuteen joskus ensi vuoden puolella. Mielenkiinnolla odotan tuomiota.
 
PS. http://i49.tinypic.com/29wk75l.jpg
 
lavaamo
11.12.2012 12:16:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ahvir: Eilen soittivat poliisista. Kaverin oikea nimi on Sami Sinisalo, syntynyt vuonna 1991 ja asuu Turun seudulla.
 
PS. http://i49.tinypic.com/29wk75l.jpg

 
Tää pitäis saada pysyväksi tonne ylemmäs.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Epämuusikko
11.12.2012 13:09:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetken jo olin että oikeasti olisi ollut jompi kumpi muusikko-JouniJärvelä kyseessä.
 
Ei siis ollut oikea nimi kyseessä, älkää lähtekö pk-seudulle tai keski-suomeen lynkkausreissulle. Oon nimittäin juurikin noita Strymoneja päässyt samannimisen henkilön toimesta nauttimaan. Hyvä oli keikka, kiitoksia :D
 
Tuon Sinisalon tosin vois joku kyllä tervata.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
naavanka_
11.12.2012 13:28:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa vihapuhetta hillitä vaikka kuinka vituttaa, voi vielä olla että joutuu itse oikeuden eteen selittelemään laitonta uhkausta.
 
Minuakin kerran onnistui samainen ketku höynäyttämään hopeisessa omenassa muutama vuosi takaperin kun lähdin suurella innolla ostamaan.
Vieläkin puristuu käsi nyrkkiin kun ajattelee tapausta vaikken satoja euroja hävinnytään.
 
AngieRainbow
11.12.2012 15:33:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ahvir: Eilen soittivat poliisista. Kaverin oikea nimi on Sami Sinisalo, syntynyt vuonna 1991 ja asuu Turun seudulla. Tämä harrastus on jatkunut jo pitemmän aikaa. Huijaillut monilla eri foorumeilla ja saanut jo tuomionkin aikaisemmin vuonna 2009. Laittakaa googlen hakuun Sami Sinisalo nii pääsette jyvälle.
 
Tuuria on kaverilla ollut. Eihän tuo ole kuin ajan kysymys ennen kuin huijaa väärältä kaverilta...
 
Asia menee Turkkuseen oikeuteen joskus ensi vuoden puolella. Mielenkiinnolla odotan tuomiota.
 
PS. http://i49.tinypic.com/29wk75l.jpg

 
Tunnen kuvan kaverin henkilökohtaisesti ja voin sanoa, että hänen nimensä ei ole Sami Sinisalo eikä asu Turussa. Enempää en voi/halua asiasta sanoa entiseen työhöni liittyvän vaitiolovelvollisuuden vuoksi.
 
Että tämmöstä. Kannattaa varmaan olla aika tarkkana tällaisten kuvien julkaisemisen kanssa.
 
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Laulava Kylätohtori
11.12.2012 15:53:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AngieRainbow: Tunnen kuvan kaverin henkilökohtaisesti ja voin sanoa, että hänen nimensä ei ole Sami Sinisalo eikä asu Turussa. Enempää en voi/halua asiasta sanoa entiseen työhöni liittyvän vaitiolovelvollisuuden vuoksi.
 
Että tämmöstä. Kannattaa varmaan olla aika tarkkana tällaisten kuvien julkaisemisen kanssa.

 
Eikä huumeongelmaisia hakkaamalla paranneta. Kyse on kuitenkin paljon syvemmistä ongelmista, eikä tuossa tilassa oleva ihminen ajattele kuten ns. normaalit.
 
Vituttaahan se, jos tulee huijatuksi (ja varmasti itsekin olisin ko. tilanteessa väkivallalla uhkaamassa), mutta kyllä elämän ikävät reaaliteetit pitäisi silti pystyä pitämään mielessä...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 510 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «