Muusikoiden.net
09.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cigano GJ-10
1
tave8
02.09.2012 16:30:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Molskis!

Onko jollakin kokemusta Cigano GJ-10 kitarasta??. Onko hinta/laatusuhe mikä ja millaiset saundit on kitarassa, eli onko Django tyyliä yhtään??. Mitä muuta mieltä käyttäjillä on kitarasta??

t: Tave

nannne
02.09.2012 17:13:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tave8: Molskis!

Onko jollakin kokemusta Cigano GJ-10 kitarasta??. Onko hinta/laatusuhe mikä ja millaiset saundit on kitarassa, eli onko Django tyyliä yhtään??. Mitä muuta mieltä käyttäjillä on kitarasta??

t: Tave

Pikaseen oon räplänny rinnan sen jörgenssön mallin kans, kyllä tuo on tossa hintaluokassa varmaan paras kapula djangomenoihin. Ihan tyylinmukainen vekotin, väittäisin.

tave8
02.09.2012 18:14:04

nannne: Pikaseen oon räplänny rinnan sen jörgenssön mallin kans, kyllä tuo on tossa hintaluokassa varmaan paras kapula djangomenoihin. Ihan tyylinmukainen vekotin, väittäisin.

Jörgenssönin kitara onkin aatelia:). Tuo kiinnostais kyllä kovasti. Myyköhän Suomessa mikään musaliike tuota merkkiä vai täytyykö tilata ulkomailta asti :(

Kiitos kommentista!!

t;Tave

nannne
02.09.2012 18:21:01

tave8: Jörgenssönin kitara onkin aatelia:). Tuo kiinnostais kyllä kovasti. Myyköhän Suomessa mikään musaliike tuota merkkiä vai täytyykö tilata ulkomailta asti :(

Kiitos kommentista!!

t;Tave

Fasu kai noita Sagan kitaroita maahantuo/toi, thomanniltahan niitä saa tietty myös. Fasun varastotilanteista ei sitten noiden osalta voi tietää että olisko ihan mistä valita meinaan noissa tuntuu olevan vähän toleranssia noiden puiden kuivuuksien kanssa. Tilasin fasulta tommosen jörgenssönin niin se meni vähän säätämiseksi kun ensimmäinen mikä tuli oli ihan rämä, kantta halki sun muuta... Kostutinta kannattaa käyttää talvisin siis.

tave8
02.09.2012 18:52:44 (muokattu 02.09.2012 19:24:06)

nannne: Fasu kai noita Sagan kitaroita maahantuo/toi, thomanniltahan niitä saa tietty myös. Fasun varastotilanteista ei sitten noiden osalta voi tietää että olisko ihan mistä valita meinaan noissa tuntuu olevan vähän toleranssia noiden puiden kuivuuksien kanssa. Tilasin fasulta tommosen jörgenssönin niin se meni vähän säätämiseksi kun ensimmäinen mikä tuli oli ihan rämä, kantta halki sun muuta... Kostutinta kannattaa käyttää talvisin siis.

Oon kanssa kuulut, että otelauta voip olla vääntynty, jotan tarkkana saa olla näköjään. Täytyy kysellä' fazerilta onko varastossa no Thomannilta oon katsellut moista tikkua.

Menee kyllä heti säätöön jos ja kun ostan!!

Heinoa, että pystyy näin jakamaan tietoa ettei tule ostettua sikaa säkissä vaikka ei ole nähnyt itse säkkiä:)

nannne
02.09.2012 20:37:28

tave8: Oon kanssa kuulut, että otelauta voip olla vääntynty, jotan tarkkana saa olla näköjään. Täytyy kysellä' fazerilta onko varastossa no Thomannilta oon katsellut moista tikkua.

Menee kyllä heti säätöön jos ja kun ostan!!

Heinoa, että pystyy näin jakamaan tietoa ettei tule ostettua sikaa säkissä vaikka ei ole nähnyt itse säkkiä:)

Kannattaa varmaan jos ja kun hankit ja viet säätöön jollekin niin teettää ns. talvitalla. Toi kansi elää todennäkösesti jokatapauksessa sen verran että voi olla että talveksi tarvii korkeamman tallan. Ja jos bändin kanssa soittelet niin tuommonen k&k miniwesterni mikkikin ehkä kannattaa asennuttaa samoin töin, kaverilla oli eimerssin tekemässä djangolapiossa moinen ja se kuulosti hyvältä. Noihin pikkusuisiin on varmaan mielenkiintonen toisaalta noita mikkejä asennella.

tave8
02.09.2012 21:38:56

nannne: Kannattaa varmaan jos ja kun hankit ja viet säätöön jollekin niin teettää ns. talvitalla. Toi kansi elää todennäkösesti jokatapauksessa sen verran että voi olla että talveksi tarvii korkeamman tallan. Ja jos bändin kanssa soittelet niin tuommonen k&k miniwesterni mikkikin ehkä kannattaa asennuttaa samoin töin, kaverilla oli eimerssin tekemässä djangolapiossa moinen ja se kuulosti hyvältä. Noihin pikkusuisiin on varmaan mielenkiintonen toisaalta noita mikkejä asennella.

Kiitos hyvistä vikeistä nanne! Ton ns talvitallan annan asennuttaa ilman muuta säädön yhteydessä. Tuohon mikitykseen olisinkin tullut seuraavaksi, mutta vastaus tuli heti. Täytyy kysellä josko paikallisella kitara sepällä olisi noita mikkejä! Thanks budd:)

t:Tave

nannne
03.09.2012 10:36:57

tave8: Kiitos hyvistä vikeistä nanne! Ton ns talvitallan annan asennuttaa ilman muuta säädön yhteydessä. Tuohon mikitykseen olisinkin tullut seuraavaksi, mutta vastaus tuli heti. Täytyy kysellä josko paikallisella kitara sepällä olisi noita mikkejä! Thanks budd:)

t:Tave

Tuo miniwesterni on kyllä hulppea, ei tarvihe pattereita tai mitään ja se kuulostaa asialliselta. Shadowilla on myöskin semmoset lätkäviritykset jotka asennetaan sen tallan alle mutta ne oli ehkä hivenen kiertoherkät jostain syystä ja tosiaan tuo talla nousee korkeammalle kun ne lätkät on sielä alla ja ite en tykänny pitää kiinteästi niitä siellä.

tave8
03.09.2012 15:39:29

nannne: Tuo miniwesterni on kyllä hulppea, ei tarvihe pattereita tai mitään ja se kuulostaa asialliselta. Shadowilla on myöskin semmoset lätkäviritykset jotka asennetaan sen tallan alle mutta ne oli ehkä hivenen kiertoherkät jostain syystä ja tosiaan tuo talla nousee korkeammalle kun ne lätkät on sielä alla ja ite en tykänny pitää kiinteästi niitä siellä.

Täytyy kysellä "sepältä" tuota mikkiä. Olen joskus kokellut jotain jenkki mikkiä kaverin kitarassa ja ei soinnut puhtaasti ja kiersi tosi helposti. Kierto on hieno ja hyvä juttu oikeanlaisessa musassa..

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti