Muusikoiden.net
04.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Axe FX II ei toimi firmware 7 päivityksen jälkeen!
1
JL
26.08.2012 16:57:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivitin 5.04:stä uusimpaan 7 versioon. Latasin 7 presettibankit ja kun Axe-editillä tuuppasin ne laitteeseen, ne ovat "melkein" tyhjiä. Eli jossain presetissä saattaa olla Drive, jossain Amp, tms. käytössä. Laite on siis tällä hetkellä mykkä.. Ennen päivitystä toimi hienosti. Presettejä ei saa kokeiltua edes Axe-editin kautta. Kun siirrän preset kerrallaan, Axe-editin ylälaidassa on jotain herjaa jota en kunnolla ehdi lukemaan, mutta tähän tyyliin: ..ERROR: MIDI IMAGE SIZE.. Lisäksi presettien nimistä jää loppupäästä osa pois kun ne on siirretty laitteeseen, esim. USA Clean on pelkkä USA ja nämä ovat ns. "harmaana".

Axe-edit on uusin versio, mitä löysin 1.1.317.

Oisko jollain apuja..?

Grugi
26.08.2012 19:36:19

Koita ajaa siihen vanhempi firmis ja kato jeesaako. jos alkaa toimimaan niin sitten harkitset uudelleen ton tuoreimman päivitystä. Päivityksen ajaksi kannattaa tappaa kaikki turhat prosessit koneelta niin ei ole ylimääräsiä häiriötekijöitä.

The only true wisdom is in knowing you know nothing.
LaXu
27.08.2012 11:45:44

Koeta ajaa päivitys uudestaan (lataa päivityspaketti uusiksi varmuuden vuoksi ja päivitä Axe-Edit uusimpaan versioon). Jos pääset Axe-Fx:n valikoihin käsiksi, koeta sieltä ajaa myöskin resetointi.

Metalliac
27.08.2012 22:57:24 (muokattu 27.08.2012 22:58:39)

Näyttäs mun silmiin siltä, ettei firmiksen päivityksessä oo mitään vikaa, vaan että nuo presetit jotenkin virheellisesti olisivat siirtyneet axeen. Jos ei tuo firmiksen rollbackaus auta niin kokeile sitten lähettää ihan nuo presetit uudestaan.

EDIT: En huomannut, että laite on siis mykkänä. Joo koklaapa firmiksen rollback!

JL
22.09.2012 10:46:07

Kiitoksia vinkeistä! Olen nyt säätänyt laitteen kanssa jo niin paljon, että ei muista mitä kaikkea oon yrittänyt. Sain päivitettyä vanhan firmiksen takaisin, mutta presetit olivat väärään versioon, joten eivät kuulostaneet hyviltä. Päivitin nyt uusimpaan 8.01a:han ja presetit ovat v.7:sta.

No nyt Axe Fx presetit ovat kaikki tyhjiä, Axe Editillä saan Bank -presettejä soitettua ja tallennettua, mutta jos muutan Sourcen Axe Fx:iin se alkaa lataileen presettejä, eikä lopu koskaan. Odotin varmaan puoli tuntia... Myös jos tallennan jonkun soundin ja sammutan Axe Fx:n, se ei uudelleen käynnistyttyään muista tallennusta. Axe Managerilla oon yrittänyt siirtää kokonaiset Bankit ja yksittäisiä presettejä laitteeseen, mutta jälleen bootin jälkeen Axe Fx ei muista mitään...

Aa-puu-va?

juikkipuikki
22.09.2012 12:13:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivitin tossa taannoin tohon 8.01:een. 8.0 päivityksen yhdeydessä laitoin kans noi 7.0:n bankit sisään ja siten, että axe-managella siihen bank.syx filuun ja transfer to axe-fx, sitte valkkasin mikä bank ylikirjoitetaan ja OK. Sen jälkeen ne on pysyny siellä iha itestään. Kokeile tuota vielä uudestaan.

Annoin Ruokankaalle pikkusormen.. Se vei koko käden!
JL
24.09.2012 11:26:47

Juuri näin oon tehnyt ja monta kertaa. Ei toimi. Axe Edit näyttää kyllä siirtävänsä. mutta kun Axe Fx:n sammuttaa välillä, se on taas "tyhjä". Yksittäin presettejä siirtämällä sama juttu...

LaXu
24.09.2012 11:37:23

JL: Juuri näin oon tehnyt ja monta kertaa. Ei toimi. Axe Edit näyttää kyllä siirtävänsä. mutta kun Axe Fx:n sammuttaa välillä, se on taas "tyhjä". Yksittäin presettejä siirtämällä sama juttu...

Kuulostaa siltä, että Axe:n patteri on jostain syystä kuollut. Kannattaa ottaa yhteyttä myyjään.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti