Muusikoiden.net
09.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muut myyntipalstat?
1
Presidentti
11.08.2012 12:51:56 (muokattu 11.08.2012 13:20:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Muusikoiden.netin torille olemassa vaihtoehtoja? Oma empiirinen kokemus viittaisi vähän siihen ettei ole. Viimeisen vuoden aikana kaikki kauppaan johtaneet yhteydenotot ovat tulleet Mnetin torin kautta.

Huuto.netissä olen pikkutavaraa aikoinaan myynyt, silloin kun ei mnettiä vielä käyttänyt, mutta huutonetissä tuntui vain olla tapana tarjota huutokaupan ohi puolta pyyntihinnasta.

Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r
Gabe
11.08.2012 13:05:41 (muokattu 11.08.2012 13:06:03)

Tuommoiseen musakirppikseen olen törmännyt: http://www.audiosaari.com/musakirppis/ ... ebay on tietty toinen. Mutta ei mnetin torin kaltaista ole toista tullut kyllä vastaan. Suhteellisen nopeaa liikkuu tavara.

" Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen. " - Keith Richards -
Vetehinen
12.08.2012 12:07:15

Tuollakin voi ilmoittaa ilmaiseksi, mutta aika hiljaista näyttää toistaiseksi olevan: http://www.thomann.de/fi/classified.html

Huuto.netin kautta olen yhden Fenderin myynyt, ja se kyllä meni nopeaan osta heti -hinnalla. Muita en ole sitä kautta tosin kaupitellut, tuosta positiivisesta kokemuksesta huolimatta. Se Fenkku ehti lojua m.netin torilla useamma viikon ennen kuin keksin kokeilla Huutoa.

Paras on hyvän pahin vihollinen. -Voltaire
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti