Muusikoiden.net
06.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bedallejammm hankintaan (lähinnä uutta dilsaa)
1
Entropia666
21.07.2012 11:13:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin ukkelit, ois semmonen homma että pitäis vähän speduarsenaalia päivitellä.

Testiin pitää hommata Joyon Roll boost, tremolo ja Sweet baby OD, phaseri ja dilsa pitäis vaihtaa myös.

Phaseriksi monet on hehkuttanu MXR:n phase 90/ EVH phaseria. Dilsan vaihtotarve perustuu siihen kun hommasin uuden vahvarin jossa ei ole efektilooppia, eli dilsan joutuu lykkimään vahvarin eteen. Juccizen luona testasin Nova Delaytä ja se pelas omaan korvaan hyvinkin miellyttävästi vahvarin edessä. Mites onko muita vaihtoehtoja? El Capistania monet on haipannu. Kaverilla ois myös joutavana G-labin Smooth Delay, kokemuksia tästä?

Rokkifotoja: H A J E . F I
Entropia666
21.07.2012 12:42:37

Phaseri-ongelma ratkses sillä että ostin just ton Phase 90:n. Delay-dilemma vaivaa vielä...

julkke
21.07.2012 12:48:54 (muokattu 21.07.2012 12:51:01)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on vahvarin edessä digitech digidelay, tosin vain slapbackina. Slapback toimii vahvarin edessä reippaammillakin säröillä hyvin, mutta mistään 80s lead delaysoundeista on turha haaveilla, menee puuroksi. Uskoisin, että lähes mikä tahansa delay maltillisilla säädöillä toimii vahvarin edessä oikein hyvin.

E: Perskuta, sullahan on juuri tuo digidelay. Koita laittaa leveliä reilusti alas (mulla on noin klo yhdeksässä) ja toistot minimiin. Tape-moodi toimii mun mielestä muita paremmin vahvarin edessä.

Entropia666
21.07.2012 13:01:20

julkke: Mulla on vahvarin edessä digitech digidelay, tosin vain slapbackina. Slapback toimii vahvarin edessä reippaammillakin säröillä hyvin, mutta mistään 80s lead delaysoundeista on turha haaveilla, menee puuroksi. Uskoisin, että lähes mikä tahansa delay maltillisilla säädöillä toimii vahvarin edessä oikein hyvin.

E: Perskuta, sullahan on juuri tuo digidelay. Koita laittaa leveliä reilusti alas (mulla on noin klo yhdeksässä) ja toistot minimiin. Tape-moodi toimii mun mielestä muita paremmin vahvarin edessä.

Onhan tuota ruuvailtu, mutta vaihtoon taitaa mennä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti