Muusikoiden.net
08.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esp Ltd MMV-08
1
TermosPeura
14.07.2012 00:47:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, elikkä ostin tossa viikko takaperin tommosen kitaran (käytettynä kylläkin). Kitaralla oli testatessa helvetin hyvä soittaa ja on yhä edelleen. Mutta yksi iso seikka jäi huomiomatta.
Tuo kempeleen floikka. Myyjä sanoi, että se "on pitänyt" vireen moitteettomasti, mutta kun olin kotona soittamassa kaverin kanssa, huomasin että vire ei pysynyt d-vireessä. Vire laskee soiton aikana hieman, ja 2. kieli vähän enemmän. Auttakaa!
- Sisällä kolme jousta, joista yksi on vinosti.
- en tiennyt kysyä säädöistä.
- minulla ei ole ollut ennen floikkaa, joten olen ihan pihalla (kertokaa siis ihmisten kielellä, mitä pitää tehdä)
- kiinni ESP lisenssi floikka.

-HP-
14.07.2012 10:50:38 (muokattu 14.07.2012 10:57:10)

Satulan kohdalla _pitäisi_ olla eräänlaiset lukot joilla kieli lukitaan paikoileen ettei vire mene bendatessa. Kokeile kiristää ne ensimmäisenä.

E: Ja viritä kitara lukot auki, sen jälkeen lukot kiinni ja tallasta säädät lopulliseen vireeseen. Ihan vain ohjeena kerta ei vielä kokemusta ole. :)

E2: Yks topicci ois riittänyt, jelppikerho on kans hyvä mesta ettei tuu turhaan ylimääräisiä ketjuja.

Immature asshole
lavaamo
14.07.2012 11:53:59 (muokattu 14.07.2012 11:54:27)

Halpa keinohan olis vaihtaa kielet ja jouset.

Todennäköisesti kuitenkin tuo talla ei tule virettä pitämään enää ikinä.

Ellei floikalla leikkiminen ole välttämätöntä, on talla helppo blokata.

Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti