Muusikoiden.net
03.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson RR24
1
Shredder96
10.07.2012 18:21:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs oisin tämmöstä Jackson RR24 keppiä hankkimassa.

Jos jollaki on kokemusta tuosta kitarasta nii luen mielelläni mitä mieltä ihmiset on siitä :D
Ja siitä mikistä, se on ymmärtääkseni EMG 81 aktiivimikki, minkähänlainen cliini saundi siitä lähtee? Oon kuullu juttuja että se ois melko särönen cliinillä.

Ja tosiaan käyn testaamassa sitä ennenku ostan, jos ei tunnu hyvältä niin sitten varmaan ostan ESP LTD Alexi-600. Myös tuosta kepistä saa kertoa mielipiteensä jos on kokemusta siitä.

Barrakuda
10.07.2012 18:24:41 (muokattu 10.07.2012 18:24:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EMG-mikin kanssa voi joutua vahvistimesta riippuen rukkailla soundeja cleanilla, jotta saa mitä halua, mutta saattaa silti säröytyä enemmän kuin mihin on tottunut.

Shredder96
10.07.2012 18:37:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on nykyisessä kitarassa passiivi versio tuosta EMG 81:sestä. Onkohan niiden äänissä eroa paljo?

stumpe
10.07.2012 20:37:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shredder96: Mulla on nykyisessä kitarassa passiivi versio tuosta EMG 81:sestä. Onkohan niiden äänissä eroa paljo?

On. Emg81 enemmän hönkää, patteri kun sitä boostaa. Kosteampi särö, sopii kyllä vain metalliin, puhtaat saundit paskat, elottomat, kovat, säröytyy herkästi.

Kun taas Emg hz-h4 sellainen vähän kuivempi kasarisärö-saundi.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti