Muusikoiden.net
02.12.2016

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fender Stratocaster 1991 MIM -Squier Body?
1
chang
08.07.2012 21:58:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmetyttää tässä tuo kitaran body.Eli kaulassa hopeinen Fender Stratocaster made in Mexico leima ja Bodyssä kulunut Squier leima?(leima kaulan liitoskohdassa)
Kaikki osat kitarassa alkuperäisiä.
Olisiko kenelläkään tietoa onko kyseesä standardi Mexicon Fender,vai oisikohan bodyt vahingossa menneet sekaisin fenkun tehtaalla.

-meko-

JuSu
08.07.2012 22:10:46

chang: Ihmetyttää tässä tuo kitaran body.Eli kaulassa hopeinen Fender Stratocaster made in Mexico leima ja Bodyssä kulunut Squier leima?(leima kaulan liitoskohdassa)
Kaikki osat kitarassa alkuperäisiä.
Olisiko kenelläkään tietoa onko kyseesä standardi Mexicon Fender,vai oisikohan bodyt vahingossa menneet sekaisin fenkun tehtaalla.

-meko-

Mulla on myös eräänlainen sekasikiö... Nimittäin MIM Squier, jossa lavassa lukee isolla Fender, mutta lavan päässä on printti 'Squier Series'.

Tuon tarina menee niin, että kun sitä Mehicon tuotantolinjaa kehitettiin, niin edellisvuoden nurkkiin jääneet Fenderit laitettiin Squiereina pihalle - eli sinne lapaan vaan lätkäistiin tuo "Squier Series' -printti. Ehkä laitettiin myös huonompaa mikkiä ja peltiharwarea, tiedä sitten. Mun Skuujssa ei ole enää alkuperäistä kuin puut ja jakkikuppi... =)

Oiskohan jotain samantapaista historiaa tuolla sinun kitarallasi?

JuSu
Ptr
09.07.2012 15:12:17

Minulla on MN2... kaula, jossa Squierin body. Käytettynä hankittu. Tähän asti olen kuvitellut, että joku aiempi omistaja olisi vaihtanut osia, mutta voisiko näitä tosiaan olla ihan tehdastekoisinakin?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti