Muusikoiden.net
05.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: V-picks Dimension
1
sjouni
15.06.2012 14:23:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Törmäsin juutuupissa tuollaiseen plektraan ja päätin tilata kokeeksi. Plektran vahvuus on 4,1mm, joten suhtauduin siihen aika suurella varauksella. Mutta nyt viikon testauksen jälkeen on mahdotonta enää palata entiseen. Suuri parannus tuli sekä soundiin että soitettavuuteen. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Firmalla on laaja valikoima myös muita plekuja. Kotipaikka on Nashvillessa. Postikulut oli 5 dollaria.

Eipä mulla mitään kytköksiä ole V-picksiin. Halusin vain jakaa tän, kun on niin hyvä tuote.

Gabe
15.06.2012 14:39:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Thomanniltakin noita saa jos ei erikseen halua tilata jenkeistä, postikulut en tietty enemmän mutta jos on muuta ostamista samalla. Mikä pleku sulla ennen oli ja mitä tää uusi tuo nyt lisää?

Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
sjouni
15.06.2012 14:55:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kappas vaan. En tiennytkään tuota Thomann-hommaa. Jenkeissä ovat inan halvempia.

Mulla on ollut käytössä Fenderin Heavy. Olisko se jotain 1,2mm paksu. Dimensionilla soundi tukevoituu huomattavasti. Plekulla myös kontrolli kieliin paranee. Nopeasti soittaminen helpottuu (mä en pysty kuitenkaan kovinkaan nopeasti soittamaan). Kun käsi hikoaa, V-pick takertuu mukavasti sormiin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti