Muusikoiden.net
25.06.2018
Soittajasta muusikoksi | Kymen Konservatorio 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Torilla laskusuhdannetta?
1 2 3 4 5 6 7
Hillboy
07.06.2012 17:42:09 (muokattu 07.06.2012 17:44:50)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: Jep, ton kitaran tapaukses voi olla että liian hieno ulkomuoto karkoittaa useimmat Ibanez -fanit.

Oon alkanut miettiä samaa asiaa. Liian hieno, ei tarpeeks kasari. On helmiäistä, burstia ja kaikkee. Taitaapi sitten olla liikaa "kaikkee".

Alkaa pikkuhiljaa kiristää... Voi kun olisin vaan aikanaan ostanut sen RG1550:n (vitun tylsänä) mustana. Sen ois jo saanu 600 eurolla myytyä parissa viikossa.

Harmi kun ei olisi varaa pitää tonnin kitaraa, jolla ei tuu soitettua enää PRS:n hommaamisen jälkeen.

Ja tuosta äSsän hinnasta sen verran, että uutena sen sai t-kaupasta/vast pikkasen vajaa 1700e.

- L

"Mun vasen käsi on vitun huono! Sama kun soittasin kullillani..." - Ville
MasterRuben
07.06.2012 19:40:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a, liekkö mulla hinnat liian alhaalla kun kamat liikkuu näinki nopeesti.. Peaveyn stäkki vaihtoi just juosten omistajaa.

Toisaalta nyt ois kasa käteistä, oiskohan tarvetta aivan liian hienolle Ibanezille, hmm.. ;)

www.myspace.com/thecarltoncrewband
Void
07.06.2012 20:23:46

On se kyl kumma kun ei hyvä kama liiku ees halvalla, vink vink ;)

Noh, kalliimpia värkkejä saa aina hetken kauemmin roikottaa.

War... war never changes.
slapvete
07.06.2012 23:18:41

Void: On se kyl kumma kun ei hyvä kama liiku ees halvalla, vink vink ;)

Noh, kalliimpia värkkejä saa aina hetken kauemmin roikottaa.

Se on vähän niin, että kaikki mikä maksaa yli tonnin, liikkuu aika hitaasti. Alle viiden huntin ruoskat ja rojut kiertävät paremmalla syklillä.

"There's something both hysterically funny and totally great about SUCKING at something and REFUSING TO GIVE UP... It really irritates the fuck outta some people." - Slipperman
Vainottu
07.06.2012 23:32:22

Hillboy: Ei ole ainakaan meikäläisellä ikinä mikään musavehjes maannut näin kauaa myynnissä, kuin Ibanez S4170 Prestigeni, johon oon vaihtanut mikit. Tonnia pyysin aluksi, ja pariin otteeseen oon hintaa laskenut. Nyt on pyyntinä 900 eikä tunnu nappaavan. Onko kyseessä tosiaan torin laskusuhdanne vai pyydänkö liikaa... ? Kysyntäkin tuollaiselle tilukepille voi olla suht vähäinen (?)

- L

Mä poistaisin mielelläni tuon kepin sulta jos olis edes vähä erilainen taloustilanne. Eli myönnetään että ainaki omalta osalta on pientä laskusuhdannetta havaittavissa.

Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause.
Midrange
08.06.2012 00:52:25

Hillboy: Oon alkanut miettiä samaa asiaa. Liian hieno, ei tarpeeks kasari. On helmiäistä, burstia ja kaikkee. Taitaapi sitten olla liikaa "kaikkee".

Alkaa pikkuhiljaa kiristää... Voi kun olisin vaan aikanaan ostanut sen RG1550:n (vitun tylsänä) mustana. Sen ois jo saanu 600 eurolla myytyä parissa viikossa.

Harmi kun ei olisi varaa pitää tonnin kitaraa, jolla ei tuu soitettua enää PRS:n hommaamisen jälkeen.

Ja tuosta äSsän hinnasta sen verran, että uutena sen sai t-kaupasta/vast pikkasen vajaa 1700e.

- L

Itse olen ollut aina ässäfani, yksi tavallinen löytyy, ja suunnitelmissa hankkia yksi prestige ässä taloon.

Tuo sulla myynnissä oleva malli ei vaan kiinnosta siitä syystä että siinä on minusta liikaa tuota bling blingiä. Se jotenkin pistää omaan silmään häiritsevästi.

Muuten varmasti mitä loistavin keppi ja varmasti menee ennemmin tai myöhemmin sitä arvostavalle soittajalle!

How many guitarist does it take to screw in a light bulb? Answer 50, one to screw it in, and 49 to stand back and say I could do that better
Metsämies
08.06.2012 20:04:58 (muokattu 08.06.2012 20:13:52)

slapvete: Se on vähän niin, että kaikki mikä maksaa yli tonnin, liikkuu aika hitaasti. Alle viiden huntin ruoskat ja rojut kiertävät paremmalla syklillä.

No en tiedä tuosta romusta, mutta ei tosta mun nupista mitään kiinnostusta tunnu olevan vaikka hinta alkaa olemaan jo aika pohja mudissa.
Gasittaa vielä Les Pauli nii pahasti, että alkaa jo vähän kyrpimään kun ei mene kaupaksi.

lonelyplayer
08.06.2012 21:28:01

Metsämies: No en tiedä tuosta romusta, mutta ei tosta mun nupista mitään kiinnostusta tunnu olevan vaikka hinta alkaa olemaan jo aika pohja mudissa.
Gasittaa vielä Les Pauli nii pahasti, että alkaa jo vähän kyrpimään kun ei mene kaupaksi.

Vaihda vaikka foorumia, mikä pakko täällä on tavaroitaan tyrkyttää. On niitä muitakin paikkoja kitaroitaan myydä. Itse ostin aikoinaan MusicMan Stingray-Basson ja huomasin että liian vaikee mulle soittaa, laitoin Hesariin ns. pikkuilmoituksen ja heti meni.
Tää muusikoiden net. ongelma taitaa olla se että kaikilla jo kamaa on riittävästi ja kaikki toisensa tietää. Eli pieni "sisäsiittoisuus"... :)

Muovinen
08.06.2012 21:38:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lonelyplayer:Tää muusikoiden net. ongelma taitaa olla se että kaikilla jo kamaa on riittävästi ja kaikki toisensa tietää. Eli pieni "sisäsiittoisuus"... :)

Kauanko kestää että kaikilla on ollu kaikkien kamat?

-General Petrovsky
lonelyplayer
08.06.2012 21:46:50

Muovinen: Kauanko kestää että kaikilla on ollu kaikkien kamat?

Ei varmaan kauaa enää :)) Muilla foorumeilla voit vähän "tyhmemmillekin" myydä ok hintaan... täällä on kaikki asiantuntijoita...
Mutta pieni vakavoituminen... jos myyt oikeesti arvotavaraa niin kyllähän sen toinen tosi harrastaja tietää arvon.

Epäilenkin ettei vika ole meissä vaan Etelä-Euroopan hienosti hoidetussa talouspolitiikassa... :(

Metsämies
08.06.2012 21:54:28

lonelyplayer: Vaihda vaikka foorumia, mikä pakko täällä on tavaroitaan tyrkyttää. On niitä muitakin paikkoja kitaroitaan myydä. Itse ostin aikoinaan MusicMan Stingray-Basson ja huomasin että liian vaikee mulle soittaa, laitoin Hesariin ns. pikkuilmoituksen ja heti meni.
Tää muusikoiden net. ongelma taitaa olla se että kaikilla jo kamaa on riittävästi ja kaikki toisensa tietää. Eli pieni "sisäsiittoisuus"... :)

Tuohan on ihan hyvä idea. Olen vain tottunut, että täällä saa musa kamat kaikista asiallisimmin kaupaksi. Kiitos ja hyvät perjantait. :)

lonelyplayer
08.06.2012 22:10:26

Metsämies: Tuohan on ihan hyvä idea. Olen vain tottunut, että täällä saa musa kamat kaikista asiallisimmin kaupaksi. Kiitos ja hyvät perjantait. :)

Kiitos samoin ! Tää on vähän sama juttu että miksi pörrätä siinä samassa kantakapakassa jossa kaiki naiset jo sun tuntee ja heikkoutesi tietää...
Ei kun uutta viehettä koukkuun... ja uudet keinot käyttöön.
Ja ei se hesari ainoa vaihtoehto ole, näin esimerkkinä.

Johann Onn
08.06.2012 22:31:49 (muokattu 11.06.2012 01:55:09)

lonelyplayer: Vaihda vaikka foorumia, mikä pakko täällä on tavaroitaan tyrkyttää.

Just näin. Tai vie osto- ja myyntiliikkeeseen / vastaavaan tai panttilainaamoon, jos oikeasti tarvitsee rahaa ja heti.

Yleisesti: Jos on tavaraa tarjolla, joka ei täällä ostajia kiinnosta, vika ei ehkä ole niissä ostajissa...

Arttu_Ace
11.06.2012 16:42:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi mittari torin laskusuhdanteesta on tämä:
Tammikuussa "Elikkäs" -sanalla alkoi reilusti toistasataa ilmoitusta, tänä päivänä ainoastaan 68.

:D

Kicking ass like never before!
delarco
13.06.2012 11:53:46

Tässä viikon verran oon laitellut pikaviestiä ja tekstareita yhdelle myyjälle, mutta mitään vastausta ei kuulu.
(Käyttäjä käynyt kuitenkin tällä välin kirjautumassa useaan otteeseen ja kaipa se puhelinkin on toiminnassa...)

Hiljastahan se kaupanteko tällä tyylillä on. :)

Gabe
13.06.2012 11:57:12

delarco: Tässä viikon verran oon laitellut pikaviestiä ja tekstareita yhdelle myyjälle, mutta mitään vastausta ei kuulu.
(Käyttäjä käynyt kuitenkin tällä välin kirjautumassa useaan otteeseen ja kaipa se puhelinkin on toiminnassa...)

Se on muuten ärsyttävää kun monella on tapana vastata pikaviesteihinkin parin viikon viiveellä

Elämäni tarkoitus on olla varoittavana esimerkkinä muille.
Presidentti
13.06.2012 12:15:01

Arttu_Ace: Yksi mittari torin laskusuhdanteesta on tämä:
Tammikuussa "Elikkäs" -sanalla alkoi reilusti toistasataa ilmoitusta, tänä päivänä ainoastaan 68.

:D

Nettiautosta vastaava poiminta:

- Elikkäs 230 kpl
- Elikkä 457 kpl
- Elikäs 8 kpl
- Elikä 30 kpl

Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.01.2012 13:48 asti. Jäähyn syy: Perseily "Opiskelusta" -ketjussa.
naavanka_
13.06.2012 15:44:38

delarco: Tässä viikon verran oon laitellut pikaviestiä ja tekstareita yhdelle myyjälle, mutta mitään vastausta ei kuulu.

Tuo kyllä ottaa pattiin ihan urakalla.
Kuinka suurta vaivaa pitää nähdä vaikka vain kirjoittaakseen että "ei kiitos"

delarco
13.06.2012 16:19:30

naavanka_: Tuo kyllä ottaa pattiin ihan urakalla.
Kuinka suurta vaivaa pitää nähdä vaikka vain kirjoittaakseen että "ei kiitos"

Niin ja kun täällä suunnilleen rahoja heiluttelen, (lisätietoja vaan olisin halunnut), niin miksi laittaa mitään myyntiin jos myyminen ei kiinnosta????

Presidentti
13.06.2012 20:37:17 (muokattu 13.06.2012 20:37:42)

delarco: Niin ja kun täällä suunnilleen rahoja heiluttelen, (lisätietoja vaan olisin halunnut), niin miksi laittaa mitään myyntiin jos myyminen ei kiinnosta????

Se kai riippuu vähän siitä missä ja miten on tottunut kauppoja tekemään. Käytettyä autoa myyneet tietävät että 98% sähköpostitiedusteluista ja 99% nettiauton kysymyskenttään jätetyistä kyselyistä ei johda kauppaan, vaikka mitä vastaisi ja hinnastakin lupaisi prosentteja pois.

Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.01.2012 13:48 asti. Jäähyn syy: Perseily "Opiskelusta" -ketjussa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti